افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
8

10 نکته مهم و کاربردی درباره زبان بدن و تقویت آن

  • کد خبر : 16360
10 نکته مهم و کاربردی درباره زبان بدن و تقویت آن

استفاده از درمان از زبان بدن نقشی در برقراری ارتباط دارد. در اکثر آموزش‌هایی که درباره بهبود روابط ارائه شده است، مباحثی از زبان بدن نیز ارائه شده است. در ادامه این قصد داریم 10 نکته مهم و کاربردی که باعث افزایش اثرگذاری و کمک به شما در حفظ می‌شود، بیان شود. پس با اسمارتک […]

استفاده از درمان از زبان بدن نقشی در برقراری ارتباط دارد. در اکثر آموزش‌هایی که درباره بهبود روابط ارائه شده است، مباحثی از زبان بدن نیز ارائه شده است. در ادامه این قصد داریم 10 نکته مهم و کاربردی که باعث افزایش اثرگذاری و کمک به شما در حفظ می‌شود، بیان شود. پس با اسمارتک نیوز همراه باشید.

1.

پژوهشی در دانشکده‌های و کارهاروارد و کلمبیا نشان می‌دهد که قرار گرفتن بدن در حالتی که نشان دهنده قدرت زیاد باشد. ) حتی مدت زمان کوتاه مثلا 2 دقیقه، باعث می شود (هورمونی که به و تسلط مرتبط است) و کاهش کورتیزول (هورمون مرتبط) می شود.

این ترفند را که احساس تنش می کنم اما با اعتماد به نفس به نظر بیایید، امتحان. این‌ها برای ایجاد تغییرات در وضعیت بیماری‌ها در و خانم‌ها، احساس و خطرپذیری را می‌دهند. این مطالعه همچنین داد که افرادی از احساسی که نسبت به خود دارند، بیشتر از گفته‌هایتان تأثیر می‌گذارند!

تقویت زبان بدن

2- برای افزایش حس مشارکت، نشان دهید که در حال حاضر هستید

اگر می‌خواهید صحبت‌هایشان را با شما در میان بگذارند که می‌توانند کار دیگری انجام دهند. از چک کردن گوشی تلفنتان، نگاه کردن به ساعت‌تان ارزیابی واکنش دیگرانی که در حال صحبت کردن با شما، بپرهیزید هستند. در عوض چرخش سر و بدنتان به سمت کسی که در حال صحبت کردن و برقراری ارتباط چشمی مستقیم، به گفته‌هایشان گوش فرا دهید. خم شدن جلو، سر تکان دادن و کج سرتان از دیگر نشانه‌های درگیر بودن شما صحبت‌های مخاطبتان است. خیلی مهم است که طرف مقابلتان بفهمد شما در حال گوش دادن به او هستید.

3- برای مشارکت دیگران، مشارکت را از مسیر حذف کنید

ساختار مانعی جدی برای مشارکتی هستند. هر چیزی که بین شما و سایر اعضای تیم تفاوت یا مانع ایجاد می‌کند را از سر رارد. بدانید که حتی زمان نیز چگونه در دست فنجان می‌تواند به طریقی ایجاد فاصله بین شما و دیگران را منتقل کند. روزی یک مدیر می‌گفت که می‌توان لذت تیمش را افزایش داد، فنجان‌های قهوه آن‌ها را افزایش داد! اگر چه حس ناامنی داشته باشد، فنجانهای قهوه خود را بالاتر میگیرند. افرادی که خود را هم تراز با کمر می‌دارند، نسبت به خود که دست‌هایشان را تا سینه بالا می‌برند، احساس راحتی می‌کنند.

4- برای ارتباط سریع با افراد با آن‌ها دست بدهید

ارتباط قوی‌ترین و ابتدایی‌ترین نشانه غیرزبانی است. لمس کردن، دست یا شانه، حتی در کوتاهی معادل یک چهلم بین انسانها پیوند می‌کند. در محیط، لمس احساس و رابطه گرمای از سنت دست دادن تعریف شده است و ارتباطی تاثیر مثبت و بادوامی را ایجاد می‌کند. مطالعه‌ای که تاثیر دست دادن انسان‌ها توسط مرکز تجاری انجام شد، نشان داد مردم در صورتی که با دست دادن به احتمال برابر حالت عادی شما را به یاد یاد خواهند داد. این پژوهشگران دریافتند که مردم با کسانی که با دستان خود گرمتر و صمیمی‌تری می‌کنند، برخورد می‌کنند.

بهبود زبان بدن

5- برای برانگیختن احساسات خوب، لبخند بزنید

یک لبخند نه تنها احساس بهتری در شما ایجاد می شود، بلکه به افرادی که در اطراف هستند حس اعتماد، و صمیمیت صمیمیت را منتقل می کنند. یک لبخند به آرامی ظاهر می‌شود، چشم‌ها را می‌کند، چهره را روشن می‌کند و آرامی پنهان می‌شود. نکته مهم‌تر تاثیر مستقیم لبخند زدن با نحوه پاسخگویی در مقابل است. وقتی که به دیگران لبخند می‌زنید، تقریباً همیشه پاسخ لبخند شما را با لبخند می‌دهند از آنجا که حالات، احساسات متناظری را فعال می‌کند، ناخودآگاه آن فرد فرد فرد لبخند زدن به شما حس بهتری نسبت به شما دارید.

6- برای نشان دادن درخواست خود، حالات و وضعیت طرف مقابل را مانند آینه به آن ها برها برد.

وقتی که و همکارانتان، به صورت ناخودآگاه زبان شما را تقلید می‌کنند، به صورت غیرزبانی در مقابل علاقه‌مندی‌شان با شما هستند. وقتی که از رفتار دیگران پیروی کنید، می‌توان توافق کرد و به آن‌ها منتقل شد. بازگردانی حالات فرد با مشاهده حالات چهره و بدن فرد آغاز می‌شود و سپس با اجازه دادن به بدنتان برای انجام و وضعیت‌های مشابه مشابه آرامی ادامه پیدا می‌کند. انجام این کار درک متقابل و پذیرش را در مقابل ایجاد می‌کند.

7- برای افزایش قدرت سخنوری‌تان از دست‌ها استفاده کنید

تصویربرداری از مغز داده ناحیه‌ای به نام بروکا بروکا بروکا بروکا بروکا بروکا بروکا بروکا بروکا بروکا بروکا بروکا بروکا بروکا بروکا در در کردن نقش مهمی ایفا می‌کند علاوه زمانی که ما در حال صحبت کردن هستیم هستیم ، در هنگام هنگام تکان دادن دست‌ها دست‌ها نیز نیز فعال . از آنجا ژست شما ارتباط مستقیم با قدرت سخنوری دارد، حالات بدن هنگام صحبت به تفکرات جدی شما را تقویت می‌کند.

هر زمان مدیران اجرایی برای تقویت سخنرانی خود بهتر از حالات بدن می‌شوند، با این تغییر قدرت کلام آن‌ها نیز می‌شود. این موضوع را اگر تجربه کنید، در می‌یابید که شفاف‌تر شفاف‌تر و قوی‌تر می‌شوند.

زبان بدن

8- برای یافتن حقیقت به حالت پاهای مخاطبتان توجه کنید!

وقتی به دنبال کنترل زبان بدن خود هستند، بر چهره، بدن و دست یا بازوی خود می‌دهند. بنابراین، در آنجا که غیرقابل کنترل باقی می‌مانند، می‌توانند بیانگر باشند. هنگام استرس علائم و آشفتگی با افزایش حر پاها پیدا می‌کند. پاها بیقرار می‌شوند، به این سو و آن سو حرکت می‌کنند و دور یا اطراف می‌شوند. پاها برای استرس باز و بسته می‌شوند تا تنش کاهش دهند یا به حالت دویدن در می‌گیرند و آزاد می‌شوند. مطالعات نشان می دهد که مخاطبان در تصاویری که می بینند کاملی به حالات بدن در مقابل باید قضاوت صحیح تری نسبت به حقانیت صحبت های صحبت های وی خواهند داشت. ممکن است این موضوع را متوجه نشده باشید، شما در تمام عمرتان در حال نشان دادن نسبت به حالات مخاطبانتان بوده اید!

9- برای اینکه توانمند به نظر برسید، با صدای آرام صحبت کنید

پیش از یک سخنرانی یا تماس مهم، تمرین کنید که صدایتان فراز و فرودهای مناسبی داشت. برای این منظور لب‌هایتان را روی هم قرار دهید و صدایی مشابه «اوم…. هام…. اوم…. هام….» را تولید کنید. خانم‌ها باید در ظاهر باشند که در حال پرسیدن سوال یا تایید، صدایشان در پایان جملات بالا نرود. در عوض بیان نظرات از قوسی توانمندی استفاده کنید، یعنی ابتدا صدا را با یک میزان مناسب شروع کنید، و سپس جمله صدای را مقداری مقداری بالاتر ببرید و سپس در پایان جمله به بلندی بلندی صدای ابتدایی.

10- برای تقویت حافظه، دست‌ها و پاهایتان را روی هم قرار دهید!

گروهی از داوطلبان را در یک سخنرانی می‌کنند و دست‌ها و پاهای را روی هم نمی‌دهند، 38 درصد بیشتر از افرادی که در همان جلسه دست‌ها و یا پاهای پاهای خود را روی می‌کنند، مطالب را به یاد یاد می‌آورند. بنابراین، اگر مخاطبان شما زبان بدن تدافعی را به می‌گذارند، روشتان را می‌دهید، استراحت بدهید و از اینکه بخواهید بیرون بروند و کمی حرکت داشته باشید، و جستجوی اصلی برای متقاعد کردن آن‌ها را تا زمانی که فرم بدنی بازنشده‌اند، انجام شود. .

اگر این 10 نکته ساده و قدرتمند به زبان را رعایت کنید تا حدود زیادی بدن خود را بر خود افزوده و شنونده را خود همراه و همسو همسو کنید. در صورتی که یا تجربه‌ای در زبان خاص و تأثیر آن دارید، می‌شویم آن را با ما و خوانندگان خوانندگان اسمارتک نیوز در میان می‌برند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.