افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
6

راهنمای شما برای بهترین معاملات بلیط هفته

  • کد خبر : 1636
راهنمای شما برای بهترین معاملات بلیط هفته

مسابقه شماره 3 UConn در برابر شماره 7 نوتردام محل معامله هفته است. این هفته قهرمانی در فوتبال کالج است، NFL در حال رفتن به مرحله نهایی است و بسکتبال کالج در حال گرم شدن است. این هفته با یک مجموعه ورزشی کامل دیگر مشخص شده است، با مجموعه ای از مسابقات قانع کننده در […]



مسابقه شماره 3 UConn در برابر شماره 7 نوتردام محل معامله هفته است.

این هفته قهرمانی در فوتبال کالج است، NFL در حال رفتن به مرحله نهایی است و بسکتبال کالج در حال گرم شدن است. این هفته با یک مجموعه ورزشی کامل دیگر مشخص شده است، با مجموعه ای از مسابقات قانع کننده در برنامه. با بسیاری از وسایل مهیج در حوضچه، فرصت‌های زیادی برای تماشای رویدادهای ورزشی که باید شخصاً ببینید وجود دارد.

ما فهرستی از بهترین معاملات هفته و صندلی‌های مقرون به صرفه را در طیفی از ورزش‌ها با استفاده از اطلاعات SI Tickets گردآوری کرده‌ایم.

قیمت‌های فهرست‌شده در زیر بر اساس داده‌های SI Tickets جمع‌آوری‌شده در روز پنجشنبه، 1 دسامبر است و ممکن است تغییر کنند. لطفا ببینید sitickets.com برای آخرین قیمت ها

NCAAB: UConn در نوتردام، 4 دسامبر، 3 بعد از ظهر به وقت شرقی

کمترین قیمت بلیط: 13 دلار
میانگین قیمت بلیط: 27.33 دلار
قیمت سنج: $$$

شماره 3 UConn به مرکز جویس سفر خواهد کرد تا با شماره 7 نوتردام در مسابقه ای مورد انتظار در یکشنبه کلاسیک زنان Jimmy V روبه رو شود. هر دو تیم در حال حاضر شکست نخورده‌اند و هاسکی‌ها در برابر شماره 10 آیووا و شماره 12 ایالت NC پیروز شدند. فایتینگ ایرلندی هنوز با تیمی با رتبه برتر روبرو نشده است، اما این شانس را خواهند داشت تا خود را در برابر شماره 20 مریلند قبل از درگیری با تیم Geno Auriemma ثابت کنند.

بلیت‌های مسابقه کلاسیک Jimmy V با قیمت 13 دلار در SI Tickets فهرست شده‌اند، یک دزدی برای Azzi Fudd مورد علاقه بازیکن اول سال.

NFL: ایندیاناپولیس کلتس در دالاس کابوی، 4 دسامبر، 8:20 بعد از ظهر به وقت شرقی

کمترین قیمت بلیط: 33 دلار
میانگین قیمت بلیط: 249.29 دلار
قیمت سنج: $$

کابوی ها طرفداران زیادی هستند که در بازی خانگی خود در برابر تیم ضعیف کولتز قرار می گیرند، با شانس دو رقمی به نفع دالاس. با این حال، شانس‌های نامناسب دلیلی برای حذف بازی یکشنبه نیست، تیم مایک مک کارتی از یک بازی انفجاری و سرگرم‌کننده برخوردار است که ارزش حضور در ساختمان را دارد.

با وجود بلیت‌هایی که با قیمتی کمتر از 33 دلار، به طور قابل توجهی کمتر از میانگین قیمت بلیط NFL در هفته، 353.06 دلار است، یکشنبه ممکن است روزی باشد که کابوی‌های در حال افزایش را شخصا ببینید.

NCAAB: نبراسکا در ایندیانا، 7 دسامبر، 8:30 بعد از ظهر به وقت شرقی

کمترین قیمت بلیط: 25 دلار
میانگین: 96.31 دلار
قیمت سنج: $$

مسابقه ده بزرگ در هفته آینده در حال پخش است و نبراسکا برای درگیری با شماره 10 ایندیانا به سالن مجمع سفر می کند. هوزیرز شروعی چشمگیر در فصل داشته است و UNC را شکست داده و تا هفت بازی شکست نخورده باقی بماند. انتظار می رود که ایندیانا در بالای کنفرانس نشسته است تا در برابر 5-3 Cornhuskers رسیدگی کند، با این حال، یک ناراحتی می تواند درام Big Ten را در اوایل فصل ایجاد کند.

صندلی‌های این رویداد با حداقل 25 دلار ارسال می‌شوند، معامله‌ای برای گرفتن تیمی که احتمالاً در ماه مارس به رقابت عمیقی می‌پردازد.

NBA: ساکرامنتو کینگز در لس آنجلس کلیپرز، 3 دسامبر، 4 بعد از ظهر به وقت شرقی

حداقل: 21 دلار
میانگین: 209.52 دلار
قیمت سنج: $$

لس آنجلس و ساکرامنتو هر دو از فصول قهرمانی NBA لذت می برند و کلیپرز و کینگز به ترتیب در رتبه های پنجم و ششم کنفرانس غرب قرار دارند. هنگامی که دو تیم در ماه اکتبر به مصاف هم رفتند، لس آنجلس با نتیجه 111 بر 109 پیروز شد که یک مسابقه هیجان انگیز بود.

کلیپرز به دنبال ماندن در مقابل رقبای داخلی خود در رده بندی غرب خواهد بود و اگر بازی روز شنبه چیزی شبیه به آخرین دیدار آنها باشد، نباید آن را از دست داد. شما می توانید با کمی بیش از 20 دلار در ساختمان باشید که بسیار کمتر از میانگین قیمت بلیط NBA در هفته 231.44 دلار است.

NCAAF: کلمسون در کارولینای شمالی، 3 دسامبر، 8:00 بعد از ظهر به وقت شرقی

کمترین قیمت بلیط: 58 دلار
میانگین قیمت بلیط: 190.97 دلار
متر معامله: $

کلمسون و کارولینای شمالی روز شنبه با یک عنوان ACC روبرو خواهند شد. هر دو تیم پس از شکست‌های سخت به مسابقات قهرمانی کنفرانس می‌روند و امیدوارند که فصل را با سخت‌افزاری به پایان برسانند. در حالی که در مسابقات پلی آف فوتبال کالج، پیامدهای کمی وجود دارد، اما هنوز چیزهای زیادی برای بازی وجود دارد، زیرا حمله زمزمه پاشنه تار با دفاع خسیسی ببرها روبرو می شود.

بلیت‌های این بازی با حداقل 58 دلار در SI Tickets، رقابتی‌ترین قیمت در بین تمام بازی‌های قهرمانی Power 5، فهرست شده‌اند.



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.