افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

بررسی وضعیت افراد مظنون به تقلب در کنکور – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 163338
بررسی وضعیت افراد مظنون به تقلب در کنکور – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، در ملاقات شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست آقای حجت الاسلام سید ابراهیم رئيس جمهور برگزار شد، موضوع داوطلبان مظنون به تقلب در کنکور و همچنین اختلاف نظر در مورد مصوبه 630 شورای عالی انقلاب فرهنگی بحث و تبادل نظر. آن را قرار داد. با توجه گزارش ارائه شده در این […]

به گزارش خبرگزاری مهر، در ملاقات شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست آقای حجت الاسلام سید ابراهیم رئيس جمهور برگزار شد، موضوع داوطلبان مظنون به تقلب در کنکور و همچنین اختلاف نظر در مورد مصوبه 630 شورای عالی انقلاب فرهنگی بحث و تبادل نظر. آن را قرار داد.

با توجه گزارش ارائه شده در این ملاقاتهیچ داوطلبی از سوی خود تقلب نکرده است، قطعی و مسلم است، از سوی دیوان عدالت اداری اجازه بازگشت به دانشگاه را نداشته است و موضوع فقط مربوط به یک عدد وی یکی از دانشجویان مظنون به ارتکاب کلاهبرداری بود و به این افراد اجازه حضور در دانشگاه داده شد.

با توجه در مصوبه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی مقرر شد احکام دیوان عدالت اداری در مورد این افراد با توجه به تحصیلات آنها در هر یک از دانشگاه های وابسته به وزارت علوم و بهداشت و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی به هیئت های بالاتر ارائه خواهد شد. یک نگاه پیدا کن این دانشگاه ها ارجاع شده و هیأت های عالی تجدیدنظر در مورد وضعیت آینده این افراد به جمع بندی رسیده و تصمیم خود را اعلام خواهند کرد. رای احکام دیوان عدالت نیز باید مورد توجه محاکم عالی تجدیدنظر قرار گیرد.

همچنین تاکید شد که باید در این زمینه دقت لازم صورت گیرد تا کسی در این مورد گم نشود ظلم شما باید با مردم برخورد کنید.

همچنین اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی. با یکدیگر رای آنها بر حفظ قطعنامه 630 شورا و تبادل نظر تاکید کردند. این بار تصمیم بر این شد که پس از اصلاحات مختصری این مصوبه مجدداً تصویب شود.

قبل از رویداد ملاقات امروز دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی هم فوق العاده است. در باره نامزدهای مشکوک به تقلب و همچنین مصوبه 630 این شورا، 2 ملاقات وی جلسات مقدماتی را با رئیس قوه قضائیه و رئیس دیوان عدالت اداری برگزار کرده بود که نتیجه آن جلسات در ملاقات امروز مطرح شد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=163338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.