افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

حمایت نیروی دریایی ارتش در مناطق قرآنی بالاست – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 163293
حمایت نیروی دریایی ارتش در مناطق قرآنی بالاست – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر دریادار شهرام ایرانی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم تجلیل از چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پاپور و تعزیف در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حمایت نیروی دریایی ارتش در حوزه های قرآنی بالاست. فضا برای همه گروه ها وجود دارد و امیدوارم نیروهای جذب شده توانایی […]

به گزارش خبرنگار مهر دریادار شهرام ایرانی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم تجلیل از چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پاپور و تعزیف در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حمایت نیروی دریایی ارتش در حوزه های قرآنی بالاست. فضا برای همه گروه ها وجود دارد و امیدوارم نیروهای جذب شده توانایی حفظ قرآن را داشته باشند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: حضور تعداد زیادی از نیروهای جدید در این دوره ها امیدوارکننده است و خدا را شاکریم که تلاش ها موفق بوده است، اما کافی نیست و باید تلاش بیشتری شود. “. “.

وی با تقدیر از کیفیت این مسابقات ابراز امیدواری کرد که تعداد شرکت کنندگان در سال آینده افزایش یابد.

ایرانی تسلط بر قرآن را نقطه طلایی در زندگی مردم عنوان کرد و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه ها جدای از مسابقه، تسلط بر قرآن و مفاهیم قرآنی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: حافظان قرآن باید به سمت خانواده قرآنی حرکت کنند تا در دوره های آینده شاهد حضور خانواده های قرآنی باشیم.

ایجاد نهضت قرآنی در نیروی دریایی ارتش

در این مراسم حجت الاسلام احمد جلیلی صفت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز اظهار داشت: امروز نیروی دریایی فرماندهی دارد که دارای روحیه و اندیشه عالی قرآنی است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه امیر ایران یک نهضت قرآنی در نیروی دریایی ایجاد کرده است، افزود: برنامه ریزی های انجام شده در این نیرو الگویی برای سایر نیروهای مسلح نیز خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=163293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.