افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

پایان تلخ برای آدم ربا

  • کد خبر : 163257
پایان تلخ برای آدم ربا

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با تلاش ماموران انتظامی باقرشهر در یک عملیات غافلگیرانه در کمتر از 5 ساعت یک گروگان 25 ساله از دست آدم ربایان نجات یافت. سرهنگ محمدقاسم طرهانی بابیان این مطلب افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر یک فقره آدم ربایی مورخه 13 دی ماه 1402 در یکی از محلات […]

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با تلاش ماموران انتظامی باقرشهر در یک عملیات غافلگیرانه در کمتر از 5 ساعت یک گروگان 25 ساله از دست آدم ربایان نجات یافت.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی بابیان این مطلب افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر یک فقره آدم ربایی مورخه 13 دی ماه 1402 در یکی از محلات باقرشهر، بلافاصله ماموران کلانتری 175 این فرماندهی وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بررسی های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربا به دلیل یک سری اختلافات قبلی اقدام به آدم ربایی کرده و گروگان ها را به مکان نامعلومی منتقل کرده است.

سرهنگ طرهانی گفت: تیم عملیات پلیسی برای نجات جان گروگان تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل اختفای وی و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام شیطانی آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: کارآگاهان با تحقیقات میدانی و با استفاده از اقدامات پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند رباینده را در کمتر از پنج ساعت در باقرشهر دستگیر کنند.

سرهنگ طرهانی ادامه داد: متهم دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی مجبور به اعتراف و اعتراف شد که به دلیل اختلافات شخصی با فرد ربوده شده قصد ربودن وی را داشته اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت و برابر قانون با هرگونه جنایتی که موجب سلب آرامش و آسایش مردم شود برخورد قاطع و با رعایت قانون برای ایجاد شرایط انجام خواهد داد. اجتماعی. نظم و امنیت .

آنچه دیگران می خوانند

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=163257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.