افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

سرقت اعضای بدن شهدای فلسطینی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 163248
سرقت اعضای بدن شهدای فلسطینی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش اشغالگر صهیونیستی با نقض حرمت و حیثیت اجساد 80 شهید، آنها را مثله شده و قطعاتی از آنها تحویل داده است. اجساد دزدیده شده و او حتی اسامی شهدا و محل بازداشت […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش اشغالگر صهیونیستی با نقض حرمت و حیثیت اجساد 80 شهید، آنها را مثله شده و قطعاتی از آنها تحویل داده است. اجساد دزدیده شده و او حتی اسامی شهدا و محل بازداشت آنها را در زمان جنگ اعلام نمی کند.

با حمله به غزه، رژیم صهیونیستی همچنان به تشدید بحران انسانی در این نوار پرجمعیت ادامه می دهد و «فرانسسکا آلبانیز» گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فلسطین در واکنش به تهدید مقامات این سازمان از سوی رژیم صهیونیستی. گفت: حملات بی اساس به سازمان ملل تنها بزدلی اخلاقی را ثابت می کند.

آلبانیز در شبکه اجتماعی اشاره کرد

گزارشگر سازمان ملل در پاسخ به تهدید الی کوهن تصریح کرد: سازمان ملل به دلیل نقض قوانین بین المللی توسط اسرائیل از جمله استعمار سرزمین های فلسطینی و آوارگی اجباری فلسطینیان به چندین دهه معافیت از مجازات متهم شده است.

و افزود: این سازمان ضعیف شده است. اگر سازمان ملل می‌خواهد اعتبار خود را حفظ کند، باید اسرائیل را پاسخگو بداند.

در همین حال، الی کوهن روز گذشته اعلام کرد که به یکی از کارمندان خود دستور داده است که مجوز اقامت یکی از کارکنان سازمان زنان سازمان ملل را تمدید نکند و درخواست ویزای کارمند دیگری نیز رد شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=163248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.