افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
4

2 فرمانده ارشد سپاه که برای کمک به زلزله زدگان رفتند

  • کد خبر : 163233
2 فرمانده ارشد سپاه که برای کمک به زلزله زدگان رفتند

سید محمد حسینی در مراسم بیستمین سالگرد زلزله بم با اشاره به پیشینه باستانی و تاریخی شهر بم اظهار داشت: برخی از مورخان و سیاحان مدعی شده اند قدمت شهر بم به قرن پنجم قبل از میلاد می رسد و از زمان های بسیار قدیم این شهر به دلیل جاذبه های تاریخی و طبیعی شهرت […]

سید محمد حسینی در مراسم بیستمین سالگرد زلزله بم با اشاره به پیشینه باستانی و تاریخی شهر بم اظهار داشت: برخی از مورخان و سیاحان مدعی شده اند قدمت شهر بم به قرن پنجم قبل از میلاد می رسد و از زمان های بسیار قدیم این شهر به دلیل جاذبه های تاریخی و طبیعی شهرت جهانی داشته است و یکی از مهمترین آثار آن ارگ باستانی بم است. امروز همه ما در کنار مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری وظیفه داریم قابلیت ها و جاذبه های فرهنگی، تاریخی و طبیعی کشور، استان و شهر خود را به دیگران و سایر کشورها بشناسانیم.

هشدار افسر ارشد ارتش در مورد توطئه ها و ترکیب جنگ و تیراندازی شوم علیه دشمنان بر سر زبان ها افتاده است.

عکس منتشر نشده سردار سید رضی موسوی در کنار شهید سپهبد سلیمانی

معاون رئیس جمهور با اشاره به اقدامات برخی کشورها در ساختن دادگاه و بنای یادبود برای شخصیت های ایرانی، گفت: آنها حتی با مصادره سلبریتی ها از فقرا، توانایی جذب گردشگر و درآمد ایجاد می کنند. بنابراین در چنین شرایطی باید شخصیت های برجسته، آثار تاریخی و بسیاری از جاذبه های طبیعی کشور را به خوبی ارائه کنیم.

حسینی حادثه زلزله بم را بسیار دردناک و غم انگیز توصیف کرد و با اشاره به همدردی و کمک همه مردم ایران در این حادثه خاطرنشان کرد: در این حادثه همه به میدان آمدند و سرلشکر حاج قاسم سلیمانی به همراه شهید کاظمی فرمانده وقت نیروی هوافضای سپاه از جمله اولین مدیرانی بودند که برای امدادرسانی و مدیریت و سازماندهی امور وارد منطقه شدند و این حضور در کاهش آلام زلزله زدگان تاثیر بسزایی داشت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه کشور ما همواره با حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله مواجه است، گفت: وقوع حوادث متعدد و متعدد باعث شده تا امروز به سمت مقاوم سازی واحدهای مسکونی حرکت کنیم که در زمان وقوع حوادث غیرطبیعی با خسارات مواجه هستیم. کمتر

وی در ادامه از رزمندگان و رزمندگان خطه کرمان در دوران دفاع مقدس تجلیل کرد و گفت: جوانان این خطه چهره های درخشانی هستند که شجاعانه وارد میدان شدند و جان خود را برای دفاع از ارزش های انقلاب و تمامیت ارضی فدا کردند. . . کشور است و باعث افتخار است که مردم این منطقه از چنین روحیه و فرهنگی برخوردارند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم بی دفاع غزه گفت: اگر در زلزله بم همه مردم ایران برای کمک و امداد رسانی بسیج می شدند تا درد و غم مردم را فرا می گرفت. کاهش یابد، اما جنایتکاران صهیونیست که هیچ حس انسان دوستی ندارند، حتی اجازه نمی دهند آب، غذا و دارو برای مردم غزه که تحت محاصره غیرانسانی قرار گرفته است، ارسال شود.

معاون امور مجلس رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود بر تلاش دولت برای خدمت صادقانه، خستگی ناپذیر و 24 ساعته به مردم و رفع مشکلات کشور تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه از نزدیک شاهد عملکرد چندین دولت بوده ام، شهادت می دهم که این دولت با جان و دل و بدون عذاب وجدان سعی در رفع مشکلات و جبران کمبودها و کمبودها دارد.

وی حمایت دولت مردمی از بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی را برشمرد و تصریح کرد: دولت معتقد است که اقتصاد باید مردمی شود و نقش دولت در این زمینه حمایت، نظارت و هدایت است و از این نظر در آزاد در سراسر مناطق صدها بسته سرمایه گذاری آماده کرده است که سرمایه گذاران می توانند با کمترین زمان و نگرانی شروع به کار کنند. همچنین با تعاملات و همکاری هایی که در سایه سیاست خارجی فعال و پویای دولت سیزدهم با کشورهای همسایه و دوست و همچنین عضویت کشورمان در سازمان شانگهای و گروه کشورهای اقتصادی نوظهور بریکس ایجاد شده است. زمینه مناسبی برای سرمایه گذاری در کشور فراهم شده است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور برای ایجاد فرصت‌های شغلی و افزایش تولید و رونق اقتصادی، به‌طور مستمر با صنعتگران، تولیدکنندگان، تجار و سرمایه‌گذاران نشست‌های تخصصی دارد و در سفرهای خارجی نیز اغلب با ایرانیان خارج از کشور دیدار می‌کند. برای سرمایه گذاری در ایران

حسینی در پایان افزود: دولت لایحه حمایت از ایرانیان خارج از کشور را برای تسهیل حضور و فعالیت اقتصادی آنان با حمایت های قانونی و اقتصادی از هموطنان عزیز تهیه کرده است.

۲۷۲۱۵

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=163233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.