افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
7

بیانسه در استادیوم تاتنهام به روی صحنه می رود!

  • کد خبر : 16307
بیانسه در استادیوم تاتنهام به روی صحنه می رود!

تمام بلیت‌های کنسرت بیانسه در استادیوم تاتنهام اما اسپرز هنوز مجوز فروخته شدن این کنسرت را دریافت نکرده است. به گزارش اسمارتک نیوز به نقل از خبرورزشی؛ باشگاه تاتنهام علیرغم فروش تمام بلیت‌ها، از شورای هارینگی درخواست مجوز ویژه برای برگزاری کنسرت بیانسه کرده است. استادیوم مدرن اسپرز میزبان مجموعه‌های از رویدادهای ورزشی بزرگ در […]

تمام بلیت‌های کنسرت بیانسه در استادیوم تاتنهام اما اسپرز هنوز مجوز فروخته شدن این کنسرت را دریافت نکرده است.

به گزارش اسمارتک نیوز به نقل از خبرورزشی؛ باشگاه تاتنهام علیرغم فروش تمام بلیت‌ها، از شورای هارینگی درخواست مجوز ویژه برای برگزاری کنسرت بیانسه کرده است.

استادیوم مدرن اسپرز میزبان مجموعه‌های از رویدادهای ورزشی بزرگ در کنار لیگ برتر فوتبال است. این استادیوم یک میلیارد پوندی میزبان بازیهای NFL و مسابقات بوکس بوده است.

تاتنهام همچنین اجازه اجرای شش رویداد موسیقی در سال را دارد. اما طبق گزارش تلگراف، هفتمین گزارش موسیقایی برای کنسرت بیانسه که تمام بلیت‌هایش از قبل فروخته شده است، نیز در این مراسم برگزار می‌شود.

پنج شب اجرا در ماه می و ژوئن

این خواننده آمریکایی پنج شب در ماه می و ژوئن در استادیوم تاتنهام هاتسپر اجرا خواهد کرد. بلیت‌های عمومی در حال حاضر فروخته‌شده‌اند و پکیج‌های بیش از ۳۵۰ پوند برای هر نفر خرج می‌کنند.

در این ارائه شده است که اسپرز سالانه مجوز برگزاری ۱۶ رویداد غیرفوتبالی در باشگاه استادیوم را دارد که می تواند ۶ مورد آن را به کنسرت های موسیقی اختصاص دهد. و خبر برگزاری کنسرت هفتم ممکن است برای اعضای شورای هرینگی خوشایند نباشد.

جلسه برای دریافت مجوز اضافی تعیین شده و تاتنهام امیدوار است این مجوز را دریافت کند.

تاتنهام همچنین قرار است در ماه جولای امسال میزبان رد هات چیلی پپرز (باند راک آمریکایی) و ویزکید (خواننده نیجریه‌های) باشد.

نوشته بیانسه استادیوم تاتنهام به روی صحنه می رود! اولین بار در اسمارتک نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.