افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
4

هشدار قاطع سرلشکر باقری به اسرائیل؛ شما یک اشتباه استراتژیک مرتکب شدید

  • کد خبر : 162925
هشدار قاطع سرلشکر باقری به اسرائیل؛  شما یک اشتباه استراتژیک مرتکب شدید

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی را تسلیت گفت. نام خدای مهربان «در میان مؤمنان مردانی هستند که به عهدی که با خدا بستند وفادارند، و کسانی هستند که وعده‌شان وفا شده است، و از آنان کسانی هستند که منتظرند و به هیچ وجه آن […]

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی را تسلیت گفت.

نام خدای مهربان

«در میان مؤمنان مردانی هستند که به عهدی که با خدا بستند وفادارند، و کسانی هستند که وعده‌شان وفا شده است، و از آنان کسانی هستند که منتظرند و به هیچ وجه آن را تغییر نداده‌اند».

ادامه واکنش ها به شهادت فرمانده سپاه توسط اسرائیل/ محسن رضایی: این جنایت بی پاسخ نمی ماند

شهادت سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامیسید رضی موسوی دوست قدیمی و همرزم شهید قدسسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی با نقض آشکار حاکمیت سوریه و مغایرت با کنوانسیون های بین المللی بار دیگر ماهیت تروریستی این رژیم منحط را آشکارتر کرد.

سرتیپ موسوی که به دعوت رسمی دولت قانونی سوریه به عنوان مستشار نظامی در این کشور حضور داشت؛ او سابقه طولانی در برخورد با تروریسم داشت.

رژیم صهیونیستی که علیرغم تمامی ادعاها، در طول تقریباً سه ماه عملیات طوفان شکوهمند الاقصی، به جز نسل کشی و حمله وحشیانه به مراکز مسکونی و بیمارستان های غزه، هیچ دستاورد نظامی ملموسی به دست نیاورد، اکنون در تلاش است تا از این باتلاقی که خودش ایجاد کرده و افکار عمومی جهان را از آن منحرف می‌کند، دست از جنایات خود بر نمی‌دارد تا ضمن گسترش دامنه جنگ و درگیری به منطقه و کشاندن متحدانش به این نبرد، از فروپاشی اجتناب‌ناپذیر آن جلوگیری کند. .

بنابراین قتل سردار سرافراز «سید رضی موسوی» را می‌توان در این چارچوب واهی ارزیابی کرد. اما سران جنایتکار اسرائیل که از سرگیجه ناشی از حوادث اخیر بهبود نیافته اند، با ترور این شهید سعید مرتکب اشتباه استراتژیک شدند.

وقایع اخیر رژیم مطرود را به مرحله ای رسانده است که هرگونه اقدام تروریستی و جنون آمیز نه تنها به ترمیم پایه های شکننده آن کمک می کند، بلکه محور مقاومت در برابر آن را سخت تر از گذشته می کند.

ضمن تبریک و تسلیت شهادت این رهبر سرافراز اسلام، اطمینان دارم که ثمره خون این شهدا، نابودی اسرائیل، این غده چرکین در جهان اسلام خواهد بود که شتاب خواهد گرفت و جنایات آن از بین نخواهد رفت. بی پاسخ. .

۲۱۹۲۱۵

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=162925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.