افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

برنامه پلیس برای جلوگیری از تخلفات در بازار سرمایه

  • کد خبر : 162822
برنامه پلیس برای جلوگیری از تخلفات در بازار سرمایه

به گزارش بازار، سردار حسین رحیمی در آئین آشنایی با مفاهیم و کلیات بازار سرمایه برای پلیس امنیت اقتصادی و در جمع روسای پلیس امنیت اقتصادی کشور که در ستاد فرماندهی این ستاد برگزار شد. بورس و اوراق بهادار با تاکید بر اینکه پلیس امنیت اقتصادی با سازمان بورس نیز تلاش جدی برای افزایش ظرفیت، […]

به گزارش بازار، سردار حسین رحیمی در آئین آشنایی با مفاهیم و کلیات بازار سرمایه برای پلیس امنیت اقتصادی و در جمع روسای پلیس امنیت اقتصادی کشور که در ستاد فرماندهی این ستاد برگزار شد. بورس و اوراق بهادار با تاکید بر اینکه پلیس امنیت اقتصادی با سازمان بورس نیز تلاش جدی برای افزایش ظرفیت، دانش و آگاهی در بازار سرمایه دارد، گفت: جایگاه واقعی پلیس برقراری نظم است. و امنیت در زمینه های بازرگانی، اقتصادی و تجاری باید به درستی به رسمیت شناخته شود.

پیشگیری از تخلفات در بازار سرمایه
وی با بیان اینکه در هفته جاری و دو روز دیگر با مفاهیم و کلیات بازار سرمایه آشنا می شویم، گفت: پلیس امنیت اقتصادی تلاش جدی برای مقابله با مجرمان و مجرمان اقتصادی در حوزه بازار سرمایه بیش از پیش دارد. و اقدامات اساسی برای جلوگیری از برخی تخلفات انجام شود.

سردار رحیمی ادامه داد: امنیت اساسی ترین موضوعی است که هر جامعه ای به آن نیاز دارد و اگر امنیت نباشد هیچ فعالیتی در ابعاد سیاسی، اقتصادی و تجاری موثر نخواهد بود.

تعمیق امنیت اقتصادی
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه سخت ترین کار برقراری امنیت در کشور است، افزود: امنیت، زیرساخت ها اساس هر چیزی است که امروز در کشور می بینیم. بحث امنیت اقتصادی یک موضوع ابتدایی است که باید کم کم عمیق تر شود.

وی گفت: موضوع امنیت در بازار سرمایه یکی از موضوعات جدی و حیاتی است و بر این اساس پلیس امنیت اقتصادی ارتباط خود را با سازمان بورس و اوراق بهادار تقویت و تقویت کرده است.

مجموعه قدرتمند و توانمند سازمان بورس
سردار رحیمی با بیان اینکه عملکرد مناسب سازمان بورس و اوراق بهادار در دوره جدید آرامش را به بازار سرمایه بازگشته و دیگر شاهد نوسانات شدید نیستیم، گفت: در هر جامعه ای برای اینکه امنیت سرعت قابل توجهی پیدا کند، ایمنی علاوه بر اینکه خودتان از آن استفاده می کنید، باید به صاحبان مشاغل نیز توجه شود.

در ادامه رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با بیان اینکه وجود پلیس باید ایجاد امنیت و ایجاد امنیت کند، گفت: پلیس تلاش خواهد کرد تا امنیت را در حوزه بازار سرمایه و بازار اقتصادی و همچنین امنیت را به جایگاه اصلی خود برساند. فرآیند کسب و کار

بخش امنیت برای فعالان بازار سرمایه
وی بیان کرد: سرمایه گذاران باید با آرامش به فعالیت خود ادامه دهند و اجازه ندهند فضای اقتصادی کشور محل پرورش مجرمان باشد.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: امروز بازار سرمایه به سمت اعتماد سازی پیش می رود و پلیس امنیت اقتصادی با همکاری بورس برای حفظ سرمایه مردم تلاش می کند.

وی بیان کرد: پلیس امنیت اقتصادی در راستای رسالت اساسی خود که ایجاد امنیت در حوزه اقتصادی است با جدیت با حوزه های اقتصادی از جمله سازمان بورس همکاری می کند و تلاش خواهد کرد.

گسترش همکاری پلیس با سازمان بورس
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه کار خوبی توسط کارشناسان آغاز شده است، افزود: با برگزاری دوره های آموزشی لازم توسط اساتید سازمان بورس، همکاری پلیس امنیت اقتصادی با این سازمان گسترش می یابد. برخورد با مجرمان و جلوگیری از وقوع جرایم.

سردار رحیمی با بیان اینکه جنگ کنونی دشمن یک جنگ اقتصادی گسترده است، تصریح کرد: باید به صورت جهادی با دشمن بجنگیم و برخورد با مجرمان اقتصادی از اولویت های پلیس امنیت اقتصادی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=162822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.