افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

بهترین مدل دستبند مناسب برای مچ چاق / کارتیه و رولکس را از بین ببرید تا زیباتر شوید

  • کد خبر : 162764
بهترین مدل دستبند مناسب برای مچ چاق / کارتیه و رولکس را از بین ببرید تا زیباتر شوید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز: زیورآلات سبک بسیار مهمی دارند. آیا ممکن است یک نوع پرداخت را در ذهن داشته باشید و آن را بخواهید، اما از لوازم جانبی استفاده نکنید؟ نه امکان پذیر نیست چون همه چیز چه دکوراسیون منزل باشد و چه سبک آدمی باشد و چه یک […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز: زیورآلات سبک بسیار مهمی دارند. آیا ممکن است یک نوع پرداخت را در ذهن داشته باشید و آن را بخواهید، اما از لوازم جانبی استفاده نکنید؟ نه امکان پذیر نیست چون همه چیز چه دکوراسیون منزل باشد و چه سبک آدمی باشد و چه یک غذای خوشمزه و معروف، همه نیاز به کلیات و جزئیات دارند. اما این جزئیات باید درست انتخاب شوند وگرنه قطعا نتیجه عکس خواهند داشت. انتخاب و داشتن یک اکسسوری شیک می تواند فوق العاده شیک و جذاب باشد و البته به جزئیات ظاهر شما می افزاید و ظاهر همه را کامل می کند.

اما همانطور که گفتیم انتخاب لوازم جانبی باید متناسب با فرد باشد. به عنوان مثال یکی از تزیینات مورد علاقه خانم ها استفاده از دستبند است که نباید یکسان انتخاب و استفاده شود بلکه باید با توجه به عناصری مانند رنگ پوست خانم و البته میزان چاق بودن باشد. و لاغری تا بتوانید دستبندی با جلوه ای واقعا جذاب بسازید. این فقط یک اکسسوری دور ریختنی نیست که به زیباتر شدن ظاهر افراد کمک می کند! اما شما چه شکلی هستید؟ چاق یا لاغر؟ در این مقاله قصد داریم در مورد خانم هایی که مچ های چاق تری دارند صحبت کنیم که چه مدل دستبندی به آنها می آید! پس اگر به چنین کالایی نیاز دارید با ما همراه باشید.

شکل و اندازه دست با بدن چگونه است؟

یکی از باورهای غلطی که در بین مردم رواج پیدا کرده این است که اندازه کل بدن را به شکل دست نسبت می دهند. به عنوان مثال، اکثر مردم فکر می کنند که اگر فردی چاق است، پس باید مچ و دستانش چاق باشد و بالعکس، اگر فردی لاغر است، باید مچ های کوچک و متورم داشته باشد، پس باید بگوییم که شما بسیار هستید. اشتباه کرد. زیرا مچ دست کاملاً به ساختار استخوانی آن فرد بستگی دارد و مچ دست او ممکن است حتی بزرگتر از مچ دست باشد. البته انتخاب دستبند نباید به چاق بودن یا نبودن شکم شما بستگی داشته باشد!!

به طور کلی می توان گفت افرادی که مچ ضخیم دارند می توانند از دستبندهای متوسط ​​و بزرگ استفاده کنند. زیرا دستبندهای بزرگ روی مچ چاق آن را لاغرتر نشان می دهد و جلوه زیبایی به دست شما می بخشد. پس فراموش نکنید که استفاده از دستبندهای بسیار ظریف به این افراد توصیه نمی شود.

برای کسانی که مچ های نازک و استخوان های ظریفی دارند، استفاده از دستبندهای ظریف و نازک توصیه می شود، زیرا انتخاب درست دستبند می تواند جلوه ای منحصر به فرد به دست های ظریف بدهد و از طرفی شکل دوم را انتخاب می کنیم. آنها عروسک های متوسط ​​هستند. اگر شما هم این مدل هستید باید بگویم خوش شانس هستید و تقریبا همه سبک های دستبند برای شما زیبا و مناسب هستند.

دستبندهای النگو واقعا جذاب هستند

یکی از زیباترین و پرطرفدارترین مدل های دستبند برای کسانی که مچ های بزرگی دارند، مدل دستبند است که با نداشتن قلاب و اندازه دلخواه مشخص می شود و برای افرادی که مچ های کوچکی دارند به راحتی قابل استفاده است. دستبندها در اندازه ها و عرض های مختلفی تولید می شوند که هر کدام زیبایی منحصر به فرد خود را دارند: مثلاً یک دستبند با ضخامت 6 سانتی متر برای مچ های ظریف اصلا مناسب نیست. و البته از طرفی مدل های ظریف آنها برای مچ های بزرگ مناسب نیست.

دستبند مناسب برای مچ چاق

نظر شما در مورد دستبند النگو چیست؟

این مدل دستبند مدلی ساده و دایره ای دارد که می توانید آن را در سایزهای مختلف پیدا کنید. در جنس این دستبندها از فلزات مختلفی استفاده شده که با ارزش ترین آنها طلا است. دستبندهایی با عرض پهن می توانند برای دست های چاق بسیار مناسب باشند، اما از طرفی برای مچ های نازک مناسب نیستند و به نوعی خالی و زیبا به نظر می رسند.

دستبند مناسب برای مچ چاق

دستبند مناسب برای مچ چاق

دستبندهای چرمی که ثابت کرده اند مورد علاقه شما هستند

دستبندهای چربی بسیار محبوب هستند، آنها برای مردان و زنان ساخته شده اند و مورد علاقه ما هستند. این دستبندها در سایزها و مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند که هر کدام با فرم دست سازگار می شوند. اگر مچ بزرگی دارید و می خواهید یک دستبند چرمی بخرید، بهتر است مدلی با روکش طلا با پهنای پهن انتخاب کنید که مخصوص شماست.

دستبند مناسب برای مچ چاق

انواع دستبند مروارید و مروارید دریایی.

طرح مروارید قدیمی است و یکی از کمیاب ترین سنگ های قیمتی است که می توانید در زمینه جواهرات پیدا کنید. در تولید انواع لوازم جانبی از این عنصر به صورت طبیعی و مصنوعی استفاده می شود که بر روی دستبند نیز جلوه خاصی دارد. تک‌های مرواریدی گزینه‌ای زیبا برای دست‌های چاق هستند و می‌توانند مچ‌های شما را با ظرافت بیشتری نشان دهند.

دستبند مناسب برای مچ چاق



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=162764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.