افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

حمله مرگبار مرد جوان با قمه به پدر و مادرش / جنایت خونین در شرق تهران

  • کد خبر : 162543
حمله مرگبار مرد جوان با قمه به پدر و مادرش / جنایت خونین در شرق تهران

به گزارش رکنا، نهم آذرماه ماموران پلیس آگاهی از مرگ مردی مسن در یکی از بیمارستان های شرق تهران به بازپرس نگهبان خبر دادند. آدم کشی گزارش داد: بازپرس دانشکده که در زمان این مرگ مسئولیت مراقبت از قتل را بر عهده داشت، پس از شنیدن جزئیات اولیه از زبان مأموران پلیس متوجه شد که […]

به گزارش رکنا، نهم آذرماه ماموران پلیس آگاهی از مرگ مردی مسن در یکی از بیمارستان های شرق تهران به بازپرس نگهبان خبر دادند. آدم کشی گزارش داد: بازپرس دانشکده که در زمان این مرگ مسئولیت مراقبت از قتل را بر عهده داشت، پس از شنیدن جزئیات اولیه از زبان مأموران پلیس متوجه شد که قتلی رخ داده و مردی 74 ساله دو روز در بیمارستان بستری شده است. . وی بر اثر اصابت قمه به سر جان خود را از دست داد. لذا دستور تحقیقات مقدماتی را صادر کرد.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در بررسی های اولیه متوجه شدند این مرد 74 ساله توسط پسر 34 ساله اش مجروح شده است. بعداً سایر اعضای خانواده او را به بیمارستان بردند. اما علیرغم تلاش دو روزه پرسنل درمان، مرد سالخورده جان سالم به در نبرد و بر اثر اصابت چاقو به سر جان باخت.

در همین حال پلیس اعلام کرد همسر این مرد نیز مجروح شده و پس از درمان سرپایی مرخص شده است. به این ترتیب تحقیقات از همسر مقتول که به نظر در محل درگیری حضور داشت در دستور کار قرار گرفت. این زن مسن در پاسخ به سوالات پلیس گفت: همسر و پسرم با هم زندگی می کردند. پسرم معتاد است. دو شب پیش پسرم به دیدن ما آمد. سکته او برای خرید مواد پول می خواست اما پدرش به او پول نمی داد. به همین دلیل قمه گرفت تا پدرش را بزند. سعی کردم جلویش را بگیرم و او هم با قمه دستم را زخمی کرد. سپس به سر پدرش زد. در همین حین با بچه های دیگرم تماس گرفتم و گفتم بیایید چون برادرتان پدرتان را کشته است.

بعداً از بچه های دیگر این خانواده تحقیق کردند و گفتند: هر کدام زندگی خودشان را می کردند که مادرمان زنگ زد و خبر داد که برادرمان دوباره با پدرمان دعوا کرده است. وقتی به خانه اش رفتیم دیدیم که این بار قضیه از دفعات قبل جدی تر شده است. پدرمان غرق در خون روی زمین دراز کشیده بود، برادرمان در اتاق نشسته بود و کنارش قمه ای بود که با آن مادر و پدرمان را مجروح کرد. به همین دلیل بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفتیم. سپس پدر و مادرمان را به بیمارستان بردیم و مادرمان به صورت سرپایی مداوا شد. اما حال پدرمان زیاد خوب نبود و در بیمارستان بستری شد. حالا بعد از دو روز پدر ما فوت کرده است.

برادران متهم به قتل نیز گفتند: برادر ما به شیشه معتاد است. چندین بار او را به کمپ بردیم و او را رها کردیم، اما دوباره شروع به استفاده کرد. قبلاً چند بار پدر و مادر ما را زده بود، اما این بار بدتر از همه بارها بود. ما واقعاً نسبت به او نافرمان بودیم و نمی دانستیم چه کنیم. حتی همسایه ها را هم آزار می داد.

پسر متهم به قتل هم اکنون در دستان ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد و جسد این مرد 74 ساله برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده است تا رسیدگی به این پرونده. می توانید ادامه دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=162543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.