افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

افسوس سپاهان و شادی استقلال/پرسپولیس زنده ماند! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 162520
افسوس سپاهان و شادی استقلال/پرسپولیس زنده ماند!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، یکشنبه و دوشنبه هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال کشورمان برگزار شد که سپاهان با غلبه بر آلومینیوم فرصت صعود به صدر جدول را از دست داد، پرسپولیس با 10 نفر به مقام چهارم رسید. پیروزی مقابل شمس آذر و استقلال با وجود توقف مقابل گل گهر همچنان صدرنشین بود. […]

به گزارش خبرنگار مهر ، یکشنبه و دوشنبه هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال کشورمان برگزار شد که سپاهان با غلبه بر آلومینیوم فرصت صعود به صدر جدول را از دست داد، پرسپولیس با 10 نفر به مقام چهارم رسید. پیروزی مقابل شمس آذر و استقلال با وجود توقف مقابل گل گهر همچنان صدرنشین بود.

گل گهر – استقلال تهران

تیم های گل گهر و استقلال تهران یکشنبه 12 آذر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. استقلالی ها معتقد بودند که گل گل گهر در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است و در سمت مقابل گل گهر داور تصمیم گرفت اعلام خطای پنالتی به سود استقلال را ناعادلانه بداند.

استقلالی ها این شانس را داشتند که با برد خارج از خانه و با شکست سپاهان فاصله خود را با این تیم بیشتر کنند، اما نشد. کوین یاماگا مانند بازی های گذشته با آرامش تمام پنالتی های استقلال را تبدیل به گل کرد و در کنار مهرداد محمدی بهترین گلزن آبی ها در این فصل شد.

سپاهان – آلومینیوم

تیم فوتبال سپاهان که با تمام توان مقابل آلومینیوم قرار گرفت، نتوانست طلسم نبردن مقابل این تیم را بشکند و با گل دقیقه 80 دومین شکست خود در این فصل را متحمل شد و به جز شکست مقابل آلومینیوم، اخراج شد. 3 مهره کلیدی سپاهان (رضا اسدی، برایان دابو و محمد کریمی) در این دیدار باعث شد تا خوزه مورایس برای دیدار مقابل گل گهر سیرجان دعوت شود. آلومینیوم نیز با این پیروزی توانست به رده هفتم جدول رده بندی صعود کند.

پرسپولیس – شمس آذر

در شبی که رقبای پرسپولیس نتوانستند به پیروزی برسند، شاگردان گل محمدی از این موقعیت نهایت استفاده را بردند و با اینکه بیش از 30 دقیقه با 10 نفره بازی را ادامه دادند، توانستند دو بر یک شاگردان سعید دخی را شکست دهند. . در جدول و با امتیازی برابر با تراکتورسازی و به دلیل داشتن گل کمتر در رده چهارم قرار گیرد.

سعید دهیکی در این دیدار به دلیل ناکامی در نیمکت نشینی در دیدار حساس تیمش مقابل سپاهان در هفته پانزدهم از زمین بازی اخراج شد.

افسوس سپاهان و شادی استقلال/پرسپولیس زنده ماند!

ملوان – تراکتور

در دیگر دیدار مهم این هفته تیم های تراکتورسازی و ملوان در ورزشگاه سیروس کیتاران انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که تلاش دو تیم برای رسیدن به گل بی نتیجه ماند و این دیدار با تساوی به پایان رسید. تراکتور با تنها امتیاز این دیدار 25 امتیازی شد و به دلیل گلزنی بیشتر نسبت به پرسپولیس در رده سوم باقی ماند اما ملوان با یک پله سقوط به رده پنجم رسید.

همچنین این هفته تیم استقلال خوزستان در فصل 23 پیروز شد و با پیروزی 2 بر 1 مقابل مس رفسنجان به اولین پیروزی فصل خود دست یافت.

نتایج دیدارهای روز چهاردهم لیگ برتر.

* پیکان صفر – فولاد صفر
* نساجی دو – دو متعصب
* گل گهر 1 – استقلال تهران 1
* استقلال خوزستان 2 – ماه رفسنجان 1
* سپاهان صفر – آلومینیوم وان
* پرسپولیس 2 – شمس آذر 1
* صنعت نفت آبادان صفر – ریخته گری آهن
* ملوان صفر – تراکتور صفر

بهترین گلزنان فصل در پایان هفته چهاردهم

* رضا اسدی و شهریار مغانلو (سپاهان) – 8 گل
* مهدی عبدی (تراکتورسازی) – محمدجواد محمدی (ذوب آهن) – رضا جعفری (ملوان) و پوریا سرآبادانی (شمس آذر قزوین) – 5 گل

طبقه بندی تا پایان هفته 14

افسوس سپاهان و شادی استقلال/پرسپولیس زنده ماند!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=162520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.