افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

بیرانوند: حتی به شوخی به کنعانی نگفتیم چه کردی/ دست تک تک هواداران را می بوسم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 162401
بیرانوند: حتی به شوخی به کنعانی نگفتیم چه کردی/ دست تک تک هواداران را می بوسم – پرسپولیس نیوز

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت حتی به شوخی صحبت هایی که در مورد نقل و انتقالات ماشینی انجام داده بود را به هم تیمی اش نگفت. علیرضا بیرانوند گفت: این پیروزی را به باشگاه بزرگ و هواداران پرسپولیس تبریک می گویم همچنین به شمس آذر قزوین که واقعاً یک غول کش است و مقابل […]

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت حتی به شوخی صحبت هایی که در مورد نقل و انتقالات ماشینی انجام داده بود را به هم تیمی اش نگفت.

علیرضا بیرانوند گفت: این پیروزی را به باشگاه بزرگ و هواداران پرسپولیس تبریک می گویم همچنین به شمس آذر قزوین که واقعاً یک غول کش است و مقابل تیم های بزرگ شکست خورده یا امتیاز کسب کرده است، تبریک می گویم. بازیکنان ما کار بزرگی انجام دادند، مخصوصاً که 10 نفره ماندیم. این پیروزی می تواند بیشتر به تیم ما کمک کند.

وی در خصوص شایعه درگیری با محمدحسین کنعانی زادگان بر سر لغو مجوز واردات خودرو و صحبت های مدافع پرسپولیس در مورد خودروی 100 میلیاردی خود، گفت: کنعانی زادگان می داند که همه از جمله بازیکنان پرسپولیس و تیم ملی عاشق آن هستند. . به خاطر بچه هایم بعد از شنیدن خبر لغو واردات خودرو، حتی به شوخی به حسین (کنعانی زادگان) در رختکن نگفتم چه کردی؟ من به بازیکن تیممان که می دانم یک سال با هم بازی خواهند کرد بی احترامی نمی کنم. هر اتفاقی که افتاد با اجازه دولت بود و هیچ کس کار خلافی نکرد. دیوان عدالت رای داده است و ما به آن احترام می گذاریم. چون بحث حقوقی است نمی توانیم حقوقی صحبت کنیم و معاونت حقوقی فدراسیون فوتبال باید صحبت کند.

دروازه بان پرسپولیس خاطرنشان کرد: شاید مردم فکر می کنند با مجوزی که دولت به بازیکنان داده، با پول دولت خودرو وارد کرده اند. مبلغ را نمی خواهم بگویم اما بازیکنان با هزینه شخصی خودرو را وارد کردند و گمرک کردند. فدراسیون فوتبال پیگیر این موضوع است و امیدوارم اتفاقی که برای بازیکنان تیم ملی افتاد برای همه ورزشکاران هم بیفتد. ما در آستانه جام ملت های آسیا هستیم و قطعا این مسابقات برای همه مهم است.

بیرانوند در خصوص اینکه به یحیی گل محمدی اصرار داشت که در صحنه ای تعویض انجام ندهد، تصریح کرد: آقای یحیی گرم تصمیم گیرنده بود و نگذاشت این اتفاق بیفتد. من به خودم اجازه نمی دهم این حرف ها را به گل محمدی بزنم. او تصمیم خودش را گرفت و این تصمیم به نفع تیم بود. از هواداران پرسپولیس تشکر می کنم و دست تک تک آنها را می بوسم. وقتی 10 بازیکن دارید و می توانید تیمی را که در شرایط سخت مقابل تیم های بزرگ پیروز شده است شکست دهید، 100 درصد مدعی قهرمانی هستید. ما همه اشتباهات خود را مرتکب شده ایم و کافی است اشتباه کنیم. هواداران می دانند که مصدومان زیادی مثل یاسین سلمانی، مرتضی پورعلیگنجی و وحید امیری داریم و کارمان سخت است.

بیرانوند در خصوص انتقادات به عملکرد علی نعمتی در پرسپولیس یادآور شد: هر بازیکنی در مواقعی روز خودش نیست. نعمتی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس است و چون با جان و دل بازی می کند گاهی اتفاقاتی برایش می افتد. نعمتی یکی از بازیکنانی بود که در فصل گذشته سه قهرمانی را به ما کمک کرد. هوادارانش قطعا از او حمایت می کنند.

دروازه بان تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا لغو مجوز واردات خودرو تاثیر منفی بر روحیه ملی پوشان ندارد، گفت: ما ملی پوشان خود را به یکدیگر متعهد کرده ایم. . اینکه باید به فینال جام ملت های آسیا برسیم و هیچ چیز نمی تواند مانع ما شود. اگر بخواهیم تمرکزمان را به هم بزنیم بی احترامی به مردم است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)