افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

درگیری بر سر جوراب به قتل ختم شد!

  • کد خبر : 162378
درگیری بر سر جوراب به قتل ختم شد!

آفتاب نیوز: سردار علی، ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعات اولیه بامداد 11 دی ماه سال جاری بود که ساکنان ساختمانی در خاورشهر با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفتند و از بروز درگیری خونین در خیابان خبر دادند. ساختمان محل زندگی آنها در همین راستا پلیس در محل حاضر […]

آفتاب نیوز:

سردار علی، ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعات اولیه بامداد 11 دی ماه سال جاری بود که ساکنان ساختمانی در خاورشهر با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفتند و از بروز درگیری خونین در خیابان خبر دادند. ساختمان محل زندگی آنها در همین راستا پلیس در محل حاضر شد و اقدامات خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل حادثه گفت: ماموران با حضور در طبقه دوم این ساختمان با جسد خونین پیرمرد 72 ساله ای مواجه شدند که با ضربات چاقو ضربه خورده بود. کمی دورتر زن این مرد هم روی زمین افتاده بود، او هم چاقو خورد. این زوج برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند اما تلاش برای نجات مرد مجروح بی نتیجه ماند و او جان باخت. در این رابطه رسیدگی به موضوع با دستور قضایی به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به تحقیقات انجام شده توسط ماموران پلیس آگاهی گفت: تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را در این پرونده جنایی آغاز کردند. عامل جنایت پسر خوانده پیرمردی 72 ساله بود که در درگیری ناپدری و سپس مادرش را با چاقو مجروح کرده بود. مادر پسر در تحقیقات به کارآگاهان گفت که همسر دومش مقتول بوده و پسرش پس از ازدواج دوم با آنها زندگی می کند. به گفته این زن، مرد متهم به قتل دارای مشکلات روحی و روانی بوده و به ماده مخدر شیشه اعتیاد دارد.

وی با اشاره به ادامه اظهارات همسر مقتول گفت: به گفته این زن پسرش مدت ها با همسرش اختلاف داشته و بر سر کوچکترین مسائل با هم دعوا می کردند. مقتول در روز حادثه به پسرخوانده اش گفت که چرا جوراب هایش را روی زمین گذاشته و بر سر این موضوع با هم درگیر شدند. بالاخره دعوا شد و این پسر شوهرش را با چاقو کشت. مادر قاتل فریاد زد و از همسایه ها کمک خواست که پسرش با چاقو به او حمله کرد و او را مجروح کرد و متواری شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: تحقیقات برای دستگیری مرد جوان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان یک روز پس از ارتکاب جنایت یعنی 12 دی ماه مرد جوان را در محدوده غرب تهران شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند. و به فرماندهی انتظامی منتقل شد.

ولی پور گودرزی با اشاره به بازجویی از متهم گفت: متهم 35 ساله پس از دستگیری به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت که ناپدری خود را به این دلیل کشته که همیشه مادرش را کتک می زد و به همین دلیل تصمیم گرفت. به انتقال.es. در نهایت برای متهم پرونده تشکیل و برای ادامه سیر مراحل کیفری روانه دادسرا شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=162378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.