افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
5

شوک به بازار/ این خودروی داخلی یک میلیارد تومان شد!

  • کد خبر : 16228
شوک به بازار/ این خودروی داخلی یک میلیارد تومان شد!

تارا اتوماتیک ۱۴۰۱ طی یک هفته گذشته رشدی در ۱۲۰ میلیون تومان را تجربه کرده و به یک میلیون تومان رسیده است. به گزارش اسمارتک نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ بازار خودرو هفته گذشته همراه و همزمان با افزایش قیمت، در مسیر حرکتی حرکت اما در پایان با کاهش قیمت دلار و ریزش ریزش قیمت‌ها، […]

تارا اتوماتیک ۱۴۰۱ طی یک هفته گذشته رشدی در ۱۲۰ میلیون تومان را تجربه کرده و به یک میلیون تومان رسیده است.

به گزارش اسمارتک نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ بازار خودرو هفته گذشته همراه و همزمان با افزایش قیمت، در مسیر حرکتی حرکت اما در پایان با کاهش قیمت دلار و ریزش ریزش قیمت‌ها، قیمت خودرو خودرو نیز اندکی وارد فاز فاز شد.

گزارش‌های میدانی از آن است که طی یک هفته با این‌که پراید ۱۱۱ قیمت ۳۴۰ تومان در بازار را تجربه کرد، اما در نهایت عقبگرد کرده و هماکنون در بازار ۳۲۰ ۳۲۰ میلیون تومان قیمت دارد.

پراید۱۳۱ نیز در هفته گذشته با قیمت ۳۱۰ میلیون تومان به فروش رفت. اما قیمت پراید۱۵۱ در حدود ۵ میلیون تومان بالا رفت و به ۳۱۰میلیون تومان رسید.

در میان پژو، پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۴۰۱ که در ابتدایی ۵۵۵ میلیون تومان قیمت داشت، با ۱۰۰ میلیون تومان، ۶۵۵ میلیون میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

پژو۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ نیز با رشد حدود ۹۰ میلیون تومانی، به قیمت ۶۱۰ میلیون تومان ت ت ت. اما قیمت ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ در حدود میلیون افزایش قیمت به ۶۵۰ میلیون تومان رسید.

در این میان، پژو۲۰۷ MC اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ در بازار خودرو ۹۴۰ میلیون تومان قیمت پید این خودرو یک هفته قبل ۱۳۰ میلیون تومان ارزان تر بود.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک اتوماتیک Tu5p مدل ۱۴۰۱ هم در حال حاضر در بازار خودروهای میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت، یک هفته قبل ۶۰ میلیون تومان ارزان‌تر بود.

پژو ۲۰۷ مدل ۱۴۰۱ نیز رشد ۶۵ میلیون تومانی را تجربه کرده و در ۷۵۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. اما پژوپارس اتوماتیک نیز در بازار ۶۹۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

گرانی 120 میلیون تومانی تارا اتومات

بنا به این، روند بازار خودرو حاکی از آن که تارا تارا مدل ۱۴۰۱ یک هفته گذشته رشدی در حدود ۱۲۰ تومانی تومان تجربه کرده و به یک میلیارد تومان رسیده است. تارا دنده‌های مدل هم در بازار به قیمت ۷۹۰ تومان به فروش می‌رود و این در حالی است که این خودرو یک قبل از ۱۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر بود.

تیبا صندوق‌دار SX بنزینی ۱۴۰۱ که هم‌اکنون در بازار خودرو ۳۸۰ میلیون قیمت، ۱۰ روز در بازار ۳۵ میلیون تومان ارزان‌تر بود. تیبا هاجبک EX مدل ۱۴۰۱ نیز در بازار ۴۰ میلیون تومان و به ۳۹۰ میلیون تومان عرضه شد.

گزارش‌ها حاکی آنلاین است که مدل دناپلاس اتوماتیک توربو را ارائه می‌کند که در حال حاضر ۹۳۰ میلیون تومان در قیمت یک هفته قبل از ۷۰ میلیون تومان ارزان‌تر بود. دنا معمولی ۱۴۰۱ نیز ۶۰ میلیون تومان افزایش قیمت طی یک هفته گذشته تجربه و به ۷۲۰ میلیون تومان رسیده است.

رااناپلاس مدل ۱۴۰۱ نیز ۸۵ میلیون تومان گران شده و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرسده . اما ساینا S دنده‌ای مدل در بازار با افزایش حدود 45 تومانی، 395 میلیون تومان قیمت خورده است.

بنا به این گزارش، کوییک R پلاس با رشدی ۴۰ میلیون تومانی، در بازار ۵۰۰ میلیون تشمان تشمان .

نوشته شوک به بازار/ این خودروی داخلی یک میلیارد تومان شد! اولین بار در اسمارتک نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.