افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
7

تاریخ اکران مستند کلدپلی با حضور جین عضو BTS!

  • کد خبر : 16222
تاریخ اکران مستند کلدپلی با حضور جین عضو BTS!

مستند کنسرت گروه بریتانیایی کلدپلی با حضور جین عضو گروه محبوب کره‌ای BTS در ماه آوریل منتشر خواهد شد. اسمارتک نیوز– مستندی از کنسرت کلد پلی در بوئنوس آیرس آرژانتین که در سال 2022 به مدت 10 شب برگزار می شود به زودی به اکران جهانی در خواهد آمد. به گزارش گروه ترجمه اسمارتک نیوز، […]

مستند کنسرت گروه بریتانیایی کلدپلی با حضور جین عضو گروه محبوب کره‌ای BTS در ماه آوریل منتشر خواهد شد.

اسمارتک نیوز– مستندی از کنسرت کلد پلی در بوئنوس آیرس آرژانتین که در سال 2022 به مدت 10 شب برگزار می شود به زودی به اکران جهانی در خواهد آمد.

به گزارش گروه ترجمه اسمارتک نیوز، این کنسرت 10 شبه بخشی از تور جهانی این گروه به نام «Music Of The Spheres» بود که بیش از شش میلیون بلیت فروخت.

این مستند به نام «Coldplay – Music Of The Spheres: Live At River Plate» فیلمبرداری کارگردانی شده کنسرت پخش زنده این گروه در ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ است که در ۸۱ کشور پخش می‌شود.

این مستند نسخه‌های میکس و ریمستر شده از تصاویری است که با استفاده از 30 دوربین په‌پاد و تکنیک‌های فیلمبرداری 360 درجه، توسط پل داگدیل، کارگردان برنده جایزه بفتا و نامزد جایزه گرمی ضبط شده است.

این مستند که در سینماها اکران شامل تصاویری می شود که در طول پخش زنده این کنسرت منتشر نشده است.

همچنین یک فیلم کوتاه به فرد از پشت صحنه این کنسرت است که شامل مصاحبه‌هایی جدید با این گروه هستند. به گزارش اسمارتک نیوز در این کنسرت، آهنگ‌های کلدپلی را از سراسر دوران حرفه‌ای خود اجرا کرده‌اند.

خوانندگان میهمانانی در این کنسرت حضور دارند. از جمله برنده گرمی HER و همچنین جین عضو گروه BTS. جین در این کنسرت آهنگ The Astronaut را اجرا کرده است.

این مستند در تاریخ 19 و 23 ماه آوریل در سینماهای سراسر دنیا پخش خواهد شد. فروش بلیت‌های این مستند نیز از تاریخ 8 مارس در سایت coldplay.live در دسترس خواهند بود.

نوشته تاریخ اکران مستند کلدپلی با حضور جین عضو BTS! اولین بار در اسمارتک نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.