افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

اصلانیان: این برد در بهترین زمان اتفاق افتاد/ پرسپولیس مدیران آماده نمی خواهد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 162203
اصلانیان: این برد در بهترین زمان اتفاق افتاد/ پرسپولیس مدیران آماده نمی خواهد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: ریاست پرسپولیس زیباست اما مربیان باید درآمدزایی داشته باشند نه اینکه مدیران هزینه باشند. امیرحسین اصلانیان در گفت وگو با فارس درباره پیروزی روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی بود. چون شمس آذر فراتر از حد انتظار بازی کرد و از جلوی […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: ریاست پرسپولیس زیباست اما مربیان باید درآمدزایی داشته باشند نه اینکه مدیران هزینه باشند.

امیرحسین اصلانیان در گفت وگو با فارس درباره پیروزی روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی بود. چون شمس آذر فراتر از حد انتظار بازی کرد و از جلوی زمین به خوبی پرس می کرد. البته تجربه پرسپولیس از شمس آذر پیشی گرفت تا با وجود 10 بازیکن، این تیم را شکست دهند. به نظر من این پیروزی در بهترین زمان به دست آمد. چون رقبا نتیجه ای نگرفتند و پرسپولیس توانست اختلاف امتیازی را با نفر اول جدول کم کند و یحیی گل محمدی زیر فشار انتقادات قرار گرفت. خوشبختانه اشتباهات خط دفاعی در بازی دیروز با وجود تغییراتی که ایجاد شده بود کم بود.

* الان وقت انتقاد از بازیکنان نیست.

وی در خصوص انتقاداتی که در چند وقت اخیر به علی نعمتی وارد شده است که دیروز یک پنالتی داد و از بازی اخراج شد، افزود: از بدشانسی نعمتی بود که این اتفاقات افتاد، هرچند در صحنه بازی نمی توان او را خیلی مقصر دانست. مجازات ها . مشکلی بود. الان وقت انتقاد از بازیکنان نیست و باید آنها را تشویق کنیم. چون پرسپولیس شرایط سختی دارد و نباید فشاری روی بازیکنان باشد. دیدید رضا اسدی چقدر در پرسپولیس دست کم گرفته بود اما با رفتن به تراکتور و سپاهان ستاره شد.

* برخی بازیکنان باید از فضای مجازی دوری کنند.

پیشکسوت پرسپولیس با توجه به اینکه این روزها انتقادات زیادی به سروش رفیعی، علی نعمتی و محمدحسین کنعانی زادگان وارد شده است و اینکه آیا این موضوع کیفیت این بازیکنان را تحت الشعاع قرار می دهد، تصریح کرد: 100 درصد این انتقادات گریبان بازیکنان را می گیرد. وقتی در تیمی مثل پرسپولیس در شرایط خوبی قرار می گیری، مثل راه رفتن روی ابرها می ماند، اما فقط یک اشتباه بکن تا زمین بخوری. به نظر من بازیکنانی که نام می برید باید از فضای مجازی دوری کنند و فقط به فکر تمرین باشند. خوشبختانه مربی باتجربه ای دارند که می تواند پرسپولیس را از این وضعیت خارج کند. در شرایط فعلی باید بپذیریم که پرسپولیس بازیکن کم دارد، حتی در برخی پست ها مانند دروازه بانی بازیکن جایگزینی ندارد. اگر پرسپولیس بخواهد در مسیر باقی بماند باید از طریق نقل و انتقالات بازیکن بخرد. چون نیم فصل دوم بسیار پر استرس خواهد بود. البته نمی دانم باشگاه پرسپولیس برای خرید بازیکن پول دارد یا نه.

* مدیرعامل باید درآمدزایی داشته باشد و مدیر هزینه نباشد.

اصلانیان ادامه داد: چیزی که من می بینم این است که مدیریت باشگاه برای گرفتن اسپانسر تلاش نمی کند. نمی خواهم نام ببرم، اما پرسپولیس باید در چند پست تقویت شود و الان مثل 20 سال پیش نیست. روزگاری در پرسپولیس مهدی مهدوی کیا به آلمان فروخته شد و یک سال برای باشگاه هزینه کرد اما حالا باید اسپانسرهای مختلفی حضور داشته باشند تا یک باشگاه بتواند خودش را مدیریت کند. الان دوره مدیریت آماده نیست و مدیر عامل باید برای گرفتن پول از صبح تا شب زحمت بکشد. صندلی هیئت مدیره پرسپولیس خیلی خوب است اما فردی که مدیرعامل می شود باید درآمدزایی داشته باشد نه اینکه مدیر هزینه باشد.

*هر تیمی که مقابل پرسپولیس قرار بگیرد انگیزه اش صد برابر می شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دیدار هفته آینده مقابل نساجی گفت: هیچ بازی در لیگ برتر آسان نیست. همانطور که دیدید، استقلال خوزستان آخرین تیم جدول، گلوی پرسپولیس را گرفت. بنابراین هیچ بازی را نمی توان ساده گرفت. هر تیمی که مقابل پرسپولیس بازی کند صد برابر انگیزه خواهد داشت. چون مسابقه به صورت زنده از تلویزیون پخش می شود و فرصت حضور بازیکن وجود دارد. پرسپولیس اگر می خواهد در بالای جدول بماند باید 3 امتیاز این دیدار را بگیرد و فکر می کنم تیم آنالیز پرسپولیس نگاه خوبی به نساجی داشته است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)