افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

بهترین رنگ مو برای موهای سفید. ترکیب رنگ ها را یاد بگیرید و حرفه ای شوید.

  • کد خبر : 162079
بهترین رنگ مو برای موهای سفید.  ترکیب رنگ ها را یاد بگیرید و حرفه ای شوید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- در بیشتر فرهنگ ها به نظر می رسد که زنان بیش از مردان به زیبایی خود اهمیت می دهند و بسیار بیشتر از این که مردان از به خطر انداختن زیبایی خود می ترسند و دوست ندارند این نعمت الهی را حتی برای یک روز […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- در بیشتر فرهنگ ها به نظر می رسد که زنان بیش از مردان به زیبایی خود اهمیت می دهند و بسیار بیشتر از این که مردان از به خطر انداختن زیبایی خود می ترسند و دوست ندارند این نعمت الهی را حتی برای یک روز از دست بدهند. تلاش برای زیباتر شدن، البته اگر از این مبحث درمان های زیبایی را اضافه کنیم و درمان های زیبایی طبیعی تر یا کم خطرتر را انتخاب کنیم، حتی اگر شیمیایی باشند، به همین دلیل است که در این مقاله قصد داریم در مورد بهترین رنگ صحبت کنیم. بیایید در مورد مو برای موهای خاکستری صحبت کنیم زیرا موهای خاکستری می توانند یکی از بزرگترین دشمنان زیبایی زنان باشند.

البته برخی از افراد دوست دارند موهای سفید داشته باشند، اما بیشتر خانم ها علاقه ای به سفید شدن موهایشان در سنین بالا ندارند و به همین دلیل همیشه به دنبال بهترین رنگ مو برای موهای سفید هستند. سرتان که خوشبختانه عملی است و با این روش قابل حل است اما اگر ناگهان موهایتان سفید شد توصیه می کنیم به جای استفاده از این روش ها به پزشک مراجعه کنید، در نهایت باید دلیل این مشکل را بدانید و به فکر رفع آن باشید. از ریشه، حالا با ما همراه باشید تا بهترین رنگ مو برای موهای سفید را بشناسید.

انواع رنگ مو برای موهای سفید.

رنگ موی موقت: این نوع رنگ ها می توانند به سرعت و در یک چشم به هم زدن تمام موهای سفید را بپوشانند و برای مواقعی که می خواهید فورا موهایتان را رنگ کنید و تارهای سفید را بپوشانید، توصیه می کنیم حتما سراغ این کار بروید. مدل های رنگ مو وجود دارد که از جمله آنها می توان به شامپو رنگ آمیزی و اسپری رنگ آمیزی اشاره کرد. شامپوی رنگرزی می تواند موهای شما را تقویت و تمیز کند و همچنین می تواند موهای سفید رنگ شده را رنگ کند و البته این مشکل وجود دارد که اثر این شامپو و اسپری بعد از اولین حمام از بین می رود.

رنگ موی نیمه دائمی: این دسته از محصولات رنگ مو بسیار جالب است و باعث می شود رنگ طبیعی موهای شما رنگ یا تغییر نکند و فقط موهایی که سفید هستند رنگ می شوند و نوعی هایلایت روشن ایجاد می کند که به مرور زمان و بعدها ایجاد می کند. چند بار موهایت را می شوی؟ مو، اثر از بین می رود.

رنگ موی دائمی: بهترین مدل رنگ برای موهای سفید شما رنگ دائمی است که با آن تمام موهای سفید شما کاملا پوشانده می شود و با شستشوی مکرر از بین نمی رود و تنها با رشد ریشه مو باید قسمت های ریشه آن ها را ترمیم کرد. .

بهترین رنگ مو برای موهای سفید

بهترین رنگ های روشن برای موهای سفید.

موهای سفید به مرور زمان رنگدانه های خود را به طور کامل از دست می دهند و به همین دلیل قابلیت رنگ شدن آن کاهش می یابد و گاهی اوقات می بینید که رنگ دائمی زده اید و فقط قسمت سفید موهای شما پس از مدتی رنگ خود را از دست می دهد در این موارد در این موارد. باید از بهترین ترکیب برای رنگ موهای خود استفاده کنید، آن هم بدون تغییر رنگ تا میزان ماندگاری و ماندگاری رنگ شما بیشتر و بیشتر شود.

ناگفته نماند که دکلره می تواند موهای شما را از بین ببرد و به ساختار مو آسیب جدی وارد کند، بنابراین بهتر است به فکر رنگ کردن موهای خود بدون دکلره باشید، برای این کار باید رنگ های روشن را با هم ترکیب کنید و در این بین بهترین ترکیب را با هم ترکیب کنید. رنگ های روشن برای موهای سفید می تواند ده سانتی متر رنگ شکلاتی N5، نصف رنگ طبیعی N8 با نصف رنگ دودی N7، ده سانتی متر رنگ سه 0.2 سانتی متر واریوسون دودی و واریوسون نقره ای با اکسیدان 9 درصد باشد، سپس پس از مخلوط کردن باید آنها را به مدت چهل و پنج دقیقه تا یک ساعت در موهای خود بگذارید و پس از شستن، تارهای براق و رنگارنگی را مشاهده خواهید کرد که موهای شما را کاملا می پوشانند.

بهترین رنگ مو برای موهای سفید

بهترین رنگ های تیره برای موهای سفید.

یکی از بهترین و ایده آل ترین انتخاب هایی که می توانید برای پوشاندن موهای سفید خود انجام دهید، استفاده از رنگ های تیره است، زیرا رنگ های تیره بسیار بیشتر از رنگ های روشن ماندگاری دارند و هر چه موها تیره تر باشند، سن کمتری نشان داده می شوند و به این ترتیب ظاهر می شوند. جوان تر در این میان بهترین ترکیب رنگ های تیره برای موهای سفید شما موارد زیر است:

  • برای رسیدن به رنگ مشکی کامل، صد میلی لیتر رنگ موی N1 یا C1 را با بیست میلی لیتر واریاسیون نقره ای و ده میلی لیتر واریاسیون آبی مخلوط کنید.
  • برای رسیدن به رنگ قهوه ای تیره 30 میلی لیتر رنگ دودی با 60 میلی لیتر رنگ نسکافه ای و 20 میلی لیتر رنگ شکلاتی و دو سانتی متر واریاسیون نقره ای مخلوط و اکسیدان شماره یک اضافه کنید.
  • برای گرفتن رنگ زیتونی تیره رنگ روغن زیتون 6 و 2 را با 40 سی سی آب و اکسیدان 600 مخلوط کنید.
  • برای بدست آوردن رنگ شرابی تیره کافیست 50 میلی لیتر رنگ شرابی را با 50 میلی لیتر رنگ شکلاتی و 100 میلی لیتر اکسیدان و دکلره مخلوط کنید.

بهترین رنگ مو برای موهای سفید

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=162079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.