افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

از 2 شرکت خودروسازی گرفته تا هلدینگ نفتی برای خرید پرسپولیس صف کشیدند؟ – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 161998
از 2 شرکت خودروسازی گرفته تا هلدینگ نفتی برای خرید پرسپولیس صف کشیدند؟  – پرسپولیس نیوز

نام چند شرکت و هلدینگ بزرگ کشور برای خرید سهام باشگاه پرسپولیس مطرح شده است که این شرکت ها فعلا در این باره اظهار نظری نکرده اند. 21 دی ماه 51 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس از طریق فرابورس واگذار می شود، بنابراین متقاضیان خرید سهام این باشگاه باید درخواست خرید خود را ارسال کنند […]

نام چند شرکت و هلدینگ بزرگ کشور برای خرید سهام باشگاه پرسپولیس مطرح شده است که این شرکت ها فعلا در این باره اظهار نظری نکرده اند.

21 دی ماه 51 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس از طریق فرابورس واگذار می شود، بنابراین متقاضیان خرید سهام این باشگاه باید درخواست خرید خود را ارسال کنند تا پس از ارزیابی صلاحیت خریدار، این واگذاری انجام شود. و شرایط مالی را بررسی کنید.

در بالا اشاره شد که شرکت شستا یکی از متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس است اما از آنجایی که این شرکت 50 درصد سهام ذوب آهن اصفهان را در اختیار دارد، مشخص نیست چگونه می تواند سهام پرسپولیس را خریداری کند.

شرکت دیگری که نامش برای خرید سهام پرسپولیس مطرح شده هلدینگ نفت خلیج فارس است. البته پیش از این گفته می شد که این هلدینگ خواهان خرید سهام استقلال است اما به نظر می رسد مسئولان هلدینگ خلیج فارس از قبول پیشتازی در خرید سهام پرسپولیس بیزار نیستند. از این حیث در سطح کلان این هلدینگ برای خرید سهام پرسپولیس یا خرید سهام استقلال تصمیم گیری خواهد شد.

از سوی دیگر در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر ورود 2 شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا برای خرید سهام پرسپولیس و استقلال شنیده می شود اما مشخص نیست این شایعات تا چه حد صحت دارد. زیرا هر دو شرکت خودروسازی مورد نظر باشگاه ورزشی خود را دارند و مشخص نیست شایعه خرید سهام پرسپولیس و استقلال صحت دارد یا خیر و در صورت صحت، سرنوشت دو باشگاه پیکان و سایپا چه خواهد شد.

هر چه هست باید منتظر ماند و دید شرکت ها و هلدینگ هایی که برای خرید سهام پرسپولیس پا پیش می گذارند چه اقداماتی انجام می دهند و کدام شرکت را انتخاب می کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)