افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

بهترین کرم پودرهای ضد لک که می توانند جوش ها را از بین ببرند/راز صاف کردن پوست اینجاست

  • کد خبر : 161936
بهترین کرم پودرهای ضد لک که می توانند جوش ها را از بین ببرند/راز صاف کردن پوست اینجاست

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- چهره برای همه افراد مهم است. نه پیر و جوان، نه مرد و نه زن وجود ندارد. هیچ فرقی بین این کشور و آن کشور نیست و چهره بخشی از هر فرد است که می تواند اعتماد به نفس زیادی بدهد و ببرد. اما از […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- چهره برای همه افراد مهم است. نه پیر و جوان، نه مرد و نه زن وجود ندارد. هیچ فرقی بین این کشور و آن کشور نیست و چهره بخشی از هر فرد است که می تواند اعتماد به نفس زیادی بدهد و ببرد. اما از آنجایی که بدن نه جسم است و نه ربات، ممکن است تفاوت های آشکاری داشته باشد. به عنوان مثال، لک های پوستی از جمله مواردی است که می تواند احساس خوبی در فرد ایجاد کند یا احساسات خوب را از بین ببرد. لکه های روی پوست مانند پارچه های گلدار هستند که زیبایی خاص خود را دارند اما اگر قرار است آرایش کنید به صورت صاف و یکدستی نیاز دارید که حتماً بدون کک و مک و لک باشد. تقریباً می توان گفت که تقریباً همه مردم دنیا روی پوست خود لکه دارند، اما دلایل مختلفی دارد، یکی به دلیل وراثت، دیگری می تواند به دلیل قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید، بارداری، دلایل هورمونی، جوش صورت باشد. ، جای زخم و غیره . که همگی باعث ایجاد لکه هایی می شوند که خوشایند بوده و ممکن است برای فرد خوشایند نباشد.

اما امروزه روش های مختلفی وجود دارد که می تواند این مشکل را حل کند. کانسیلر، پودر، ضدآفتاب ضد لک و … وجود دارد. که می تواند به شما کمک کند، اما سوال این است که کدام برندها می توانند این کار را به خوبی انجام دهند؟ لطفا در آینده با ما همراه باشید تا محصولات پوست کرم پودر در این زمینه را بشناسید.

بهترین کرم پودر برای صورت های دارای نقص چه ویژگی هایی دارد؟

باید بدانید که بهترین کرم پودر برای صورت با عیوب، کرم پودری است که پوشش دهی بالا و خوبی داشته باشد و برای انواع عیوب و ناهنجاری های پوستی و ایجاد یک پایه نرم و طبیعی که حاوی موادی است که از پوست شما مراقبت می کند. ، دوست عزیز.

یک کرم پودر عالی باید عاری از سرب و مواد شیمیایی خطرناک باشد و از طرف دیگر حاوی عطر و افزودنی های معطر نباشد. توجه داشته باشید که حاوی مواد نگهدارنده و پارابن نیست و حاوی ضد آفتاب است. یکی دیگر از عناصر مهم این نوع کرم پودر، غیر کومدون زا بودن، داشتن ترکیبات ضد آکنه و عدم تحریک پوست به دلیل بافت سبک آن است.

بهترین مارک کرم پودرهای ضد لک

پایه استیک پوشش نامرئی Ultra HD

یکی از جذابیت های این کرم پودر این است که حاوی مقادیر زیادی رنگدانه است که با وجود این، جزئیات پوست طبیعی را حفظ می کند و ظاهر مصنوعی نمی دهد و خیلی راحت روی پوست مالیده می شود. می توانید تجربه استفاده از این کرم پودر را از افراد مشهوری مانند نیکی میناژ و ماریا کری بپرسید!!!

بهترین مارک کرم پودرهای ضد لک

Lock-It Foundation

جالب است بدانید که این کرم پودر دارای رنگدانه های خالص است و محصولاتی برای 44 نوع پوست ارائه می دهد که باید بگوییم واقعا متنوع است. این کرم پودر دارای پوشش کامل دست، مناسب برای انواع لک ها و ایجاد ظاهری طبیعی است. فقط کمی زیبایی آرایش شما را برای مدت طولانی حفظ می کند.

بهترین مارک کرم پودرهای ضد لک

اما کدام برندهای کرم پودر ایرانی برای پوست های لک دار مناسب هستند؟

شاید شما هم از آن دسته خانم هایی باشید که ترجیح می دهید برندهای ایرانی بپوشید، اما باید بگوییم که خوبی برندهای ایرانی موجود بودن و کمیاب نبودن آنها مانند خارجی است. و قیمت ارزان تری دارند، بنابراین هر دو گزینه برای خرید از این نوع محصول بسیار مهم هستند، اما با این تفاوت که محصولی با کیفیت بالاتر و از برندهای خارجی را خواهید دید.

در کرم پودر لی (تحت نظارت سینره)

این برند واقعا محبوب و معروف است. بدنه این کرم پودر را زمانی می توانید ببینید که پخش پذیری خوبی با ساختار سبک و پوشانندگی بالا داشته باشد. اینجاست که منحصر به فرد بودن خود را نشان می دهد. فرمولاسیون خاص این محصول باعث شده تا چهره شما در طول روز از هرگونه درخشندگی غیرطبیعی و زیاد بخصوص در ناحیه پیشانی و بینی دور باشد که ظاهر طبیعی آن را نشان می دهد. بنابراین آرایش روزانه می تواند بهترین گزینه کرم پودر برای پوست های دارای نقص باشد که یک نقطه قوت دیگر نیز دارد و آن اینکه دارای خاصیت ضد تعریق با پوششی نرم و یکنواخت است.

بهترین مارک کرم پودرهای ضد لک

اما اجازه دهید کمی دقیق تر باشیم. عیوب صورت را با این روش پاک کنید!

تا به حال چند کرم پودر مخصوص پوست های دارای عیوب را به شما معرفی کرده بودیم که واقعا موثر هستند اما اکنون می خواهیم نکاتی را برای پوشاندن عیوب پوست این بار با استفاده از کانسیلر به شما بگوییم. برای این کار ابتدا به رنگ لکه های صورت خود توجه کنید و سپس کانسیلر مناسب پوست خود را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید.

– کانسیلر زرد: این کانسیلر برای انواع پوست مناسب است، بنابراین می توانید از کانسیلر زرد رنگ برای لکه های تیره زیر چشم استفاده کرده و آنها را بپوشانید.

– کانسیلر بنفش: این کانسیلر ممکن است برای پوست هایی با رنگ های زرد و لکه های کبودی مانند مناسب باشد.

– کانسیلر سبز: رنگ سبز می تواند برای خنثی کردن قرمزی پوست، مثلاً قرمزی جوش، بسیار خوب باشد. می توانید از این رنگ کانسیلر برای پوشاندن لکه های قرمز رنگی که از بدو تولد ظاهر می شوند یا لکه های ناشی از جوش استفاده کنید.

– کانسیلر نارنجی: این رنگ برای افراد با پوست سبز بسیار مناسب است و نکته این است که وقتی می خواهید آن را بخرید باید آن را روی پوست دور لب خود امتحان کنید.

بهترین مارک کرم پودرهای ضد لک



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.