افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

تعطیلی اجباری وزارتخانه های اسرائیل به دلیل کسری بودجه

  • کد خبر : 161852
تعطیلی اجباری وزارتخانه های اسرائیل به دلیل کسری بودجه

به گفته بازار، کسری بودجه تل آویو در نتیجه جنگ غزه باعث شده است که مقامات تل آویو به فکر بستن برخی وزارتخانه ها باشند. در همین راستا، بنا بر گزارش ها، وزارت دارایی اسرائیل به نتانیاهو توصیه کرده است که 10 وزارتخانه غیرضروری را برای پوشش کسری بودجه تعطیل کند. بنا بر گزارش ها، […]

به گفته بازار، کسری بودجه تل آویو در نتیجه جنگ غزه باعث شده است که مقامات تل آویو به فکر بستن برخی وزارتخانه ها باشند.

در همین راستا، بنا بر گزارش ها، وزارت دارایی اسرائیل به نتانیاهو توصیه کرده است که 10 وزارتخانه غیرضروری را برای پوشش کسری بودجه تعطیل کند.

بنا بر گزارش ها، وزارت دارایی تعطیلی 10 وزارتخانه دولتی دیگر را برای پوشش کسری بودجه 70 میلیارد شیلینگ یا 20 میلیارد دلار در زمان جنگ ضروری می داند.

به گزارش کانال 12 اسرائیل، برخی از وزارتخانه هایی که برای تعطیلی برنامه ریزی شده اند عبارتند از:

وزارت شهرک‌ها و مأموریت‌های ملی به ریاست اوریت استروک.

وزارت اورشلیم و سنت یهود زیر نظر میر پوروش.

وزارت اطلاعات به ریاست گیلا گملیل.

وزارت توسعه نقب به ریاست اسحاق واسرلوف.

وزارت همکاری های منطقه ای به ریاست دیوید امسلم.

وزارت امور دیاسپورا و برابری اجتماعی به ریاست آمیچای چیکلی.

وزارت امور استراتژیک به ریاست ران درمر.

وزارت میراث به رهبری آمیچای الیاهو.

وزارت زنان به رهبری می جولان.

بر اساس این گزارش، وزارت دارایی همچنین کاهش 5 میلیارد شیکل (1.4 میلیارد دلار) از بودجه ائتلاف، حذف یارانه های قیمت بنزین، افزایش مالیات بر سیگار و اعمال مالیات بیشتر بر صندوق های مالی را توصیه کرد.

دیروز پایگاه خبری عبری زبان والا مطلبی با عنوان “آیا اسرائیل در باتلاق غزه گیر کرده است؟” وی با بیان اینکه پس از دو ماه و نیم جنگ، ظاهراً صحبت زیادی از پیروزی قاطع در جنگ نشده است، اظهار داشت:

بر اساس گزارش این روزنامه عبری زبان، فهرست اسامی سربازان کشته شده اسرائیلی طولانی تر می شود، موقعیت حماس در نزد افکار عمومی بهتر و بهتر می شود، نه تنها به این دلیل که این جنبش توانست اسرائیل را غافلگیر کند. حمله 7 اکتبر، بلکه به این دلیل: زیرا با موفقیت علیه این رژیم می جنگد.

همچنین یک مقام اسرائیلی در گفتگو با وال استریت ژورنال اعلام کرد که کنترل ارتش رژیم صهیونیستی بر خان یونس در جنوب نوار غزه و همچنین مناطقی در شمال آن تا ماه ها ادامه خواهد داشت.

به گفته این مقام اسرائیلی، عملیات حماس علیه سربازان اسرائیلی در نوار غزه در قالب تیم های دو تا پنج نفره در یک زمان انجام می شود.

دیروز نیز نیروهای قسام از انهدام 35 خودروی زرهی و کشته شدن 48 نظامی صهیونیست در 4 روز خبر دادند.

در همین راستا، «ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس تاکید کرد: این گردان‌ها در آخرین بار 35 خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را در محورهای مختلف نبرد در نوار غزه به طور کامل یا جزئی منهدم کردند. 4 روز.

ابوعبیده تاکید کرد که قسام مجاهدین همچنین 48 سرباز اسرائیلی را کشته و ده ها تن دیگر را زخمی کردند.

سخنگوی قسام تصریح کرد: همچنین 24 عملیات نظامی دیگر انجام شد که طی آن نیروهای اشغالگر اسرائیل با راکت های ضد زره، ضد نفر و ضد تقویت مورد حمله قرار گرفتند و رزمندگان قسام از فاصله صفر با آنها درگیر شدند و مواضع دشمن را مورد حمله قرار دادند. نیروهای پشتیبان نیز.” دادند.”

ابوعبیده مدعی شد که شبه نظامیان قسام پس از ورود نیروهای یگان یالوم دو تونل بمب گذاری شده را منفجر کردند و همچنین با ورود نیروها و سلاح های دشمن، یک میدان مین را منفجر کردند.

سخنگوی قسام خاطرنشان کرد: 6 عملیات تک تیر انجام شد و مجاهدان قسام با خمپاره و راکت های کوتاه برد مقر فرماندهی میدانی دشمن و نیروها و ادوات جنگی دشمن را منهدم کردند و شهر تل آویو اشغالی را هدف حمله موشکی قرار دادند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.