افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

حمایت از تولید شاهکارهای فرهنگی در سطح جمعیت.

  • کد خبر : 161825
حمایت از تولید شاهکارهای فرهنگی در سطح جمعیت.

به گزارش بازار، حمیدرضا علیان زادگان، مدیرکل بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به اعطای جایزه ویژه «ایران جوان» هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» به مستند « نفس»، گفت: تولید آثار فرهنگی غنی اعم از فیلم و مستند به معنای آگاهی بخشی و رفع گره های ذهنی جامعه […]

به گزارش بازار، حمیدرضا علیان زادگان، مدیرکل بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به اعطای جایزه ویژه «ایران جوان» هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» به مستند « نفس»، گفت: تولید آثار فرهنگی غنی اعم از فیلم و مستند به معنای آگاهی بخشی و رفع گره های ذهنی جامعه در حوزه جمعیتی و مادری از اهمیت و تأثیرگذاری ویژه ای برخوردار است.

علیان زادگان تصریح کرد: دلیل اصلی اعطای جایزه ویژه «ایران جوان» در جشنواره «سینما حقیقت» به ارزش 60 میلیون تومان به مستند «نفس» ساخته علیرضا باغشانی پرداختن به معضل اجتماعی سقط جنین غیرقانونی در کشور است. این مستند به موضوع جمعیت و افزایش آن که یکی از محورهای اصلی جشنواره است، اشاره دارد. وی ادامه داد: داستان این مستند 55 دقیقه ای درباره یک متخصص زنان و زایمان به نام سیمین رودی است که از طریق موسسه ای به نام نفس در نیشابور و با حمایت مادران باردار توانسته از بیش از 300 مورد سقط جنین غیرقانونی جلوگیری کند.

مدیرکل بنیاد 15 خرداد با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری با مرکز گسترش سینمای مستند تجربی و انیمیشن با موضوع حمایت از بهترین مستندهای حوزه جمعیتی گفت: در جایزه ملی «ایران جوان» به همت بنیاد پانزدهم خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار و به هفدهمین جشنواره فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» اضافه شد که به مستند «روح» تعلق گرفت. “.

علیان زادگان خاطرنشان کرد: بنیاد 15 خرداد در دوره جدید فعالیت خود بر اساس تکالیف اعلام شده از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به طور گسترده به موضوع جوانان جمعیت می پردازد و آماده سازی کرده است. چندین پروژه ویژه در این زمینه

مدیرکل بنیاد 15 خرداد افزود: این وظایف ویژه در قالب پنج ماموریت در شاخه‌های زیرساخت‌های جمعیتی، اقتصاد جمعیتی، توسعه جمعیت، فرهنگ جمعیت و سلامت جمعیت اجرا شده است که از تولیدات فرهنگی و جشنواره‌های هنری حمایت می‌کنند. چارچوب شاخه فرهنگی جمعیت.

علیان زادگان با اشاره به امضای تفاهم نامه دیگری با انجمن سینمای جوانان در حمایت از فعالیت در حوزه جمعیت در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، خاطرنشان کرد: حمایت بنیاد 15 خرداد از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره). (ره) به آثار تولید شده در حوزه جمعیت و خانواده این کار را در راستای آگاهی بخشی و رفع گره های ذهنی جامعه در این زمینه ها انجام می دهد و معتقدیم تولیدات فرهنگی به ویژه فیلم های سینمایی و به ویژه مستند بیشتر است. مهم. و موثر است.

مدیر کل بنیاد 15 خرداد تاکید کرد: رویکرد رهبری جدید ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای ادامه حمایت از تولید آثار فاخر فرهنگی در سطح جمعیت کاملا راهبردی و مبتنی بر این است. برنامه ریزی های مشترک با رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اتفاقات خوبی در آینده خواهد افتاد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.