افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

با ما همراه باشید، عید فرا رسیده است و فروشگاه ها برای لباس های خود ویترین می گذارند / امسال استایل گلدار مد است

  • کد خبر : 161765
با ما همراه باشید، عید فرا رسیده است و فروشگاه ها برای لباس های خود ویترین می گذارند / امسال استایل گلدار مد است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خوش تیپ بودن می تواند یکی از ویژگی های خاص شما باشد، به شرطی که برای آن تلاش کنید و لباس و استایل خود را بر اساس سلیقه و نظر اطرافیان انتخاب نکنید، البته گاهی اوقات ما یک سری استایل های الهام گرفته می سازیم. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خوش تیپ بودن می تواند یکی از ویژگی های خاص شما باشد، به شرطی که برای آن تلاش کنید و لباس و استایل خود را بر اساس سلیقه و نظر اطرافیان انتخاب نکنید، البته گاهی اوقات ما یک سری استایل های الهام گرفته می سازیم. و زیبا هستند، اما اگر می خواهید قوانین و مقررات را رعایت کنید، باید در این زمینه مطالعه کنید، مثلاً سبک های خاص و متفاوتی وجود دارد که باید آنها را بشناسید و بتوانید تشخیص دهید که آنها را تطبیق می دهند. یا نه، مثلاً آن دسته از افرادی که در این فکر هستند که چگونه حداکثر استایل داشته باشند، باید درک نسبی از این سبک پیدا کنند و سپس آن را امتحان کنند.

البته این موضوع هم وجود دارد که بهتر است استایل ها را با توجه به فصل بپوشید، یعنی حالا که در فصل زمستان هستیم، می توانید به سراغ استایل لایه باز بروید که همان طور که از نامش پیداست، می توانید آن را بپوشید. با لایه های مختلف لباس های مختلف آن را بپوشید زیرا می تواند شما را در سرمای زمستان گرم نگه دارد و استایلی متفاوت و جذاب برای شما بسازد. خوب، اگر آن را در تابستان و بهار انتخاب کنید، احتمالاً احساس غرق شدن خواهید کرد و نام و خاطره شما بیشتر از شما به یادگار خواهد ماند، اما برای بهار و تابستان امسال، می توانید به سراغ استایل گلدار بروید، نه فقط روی لباس، اما در همه آنها قاعده گلدار بودن را رعایت کنید که در زیر برای شما یک سری مثال می زنیم پس با ما همراه باشید.

تعطیلات عید را باید با مانتوهای ژاکارد گلدار جشن گرفت

اگر می‌خواهید به مهمانی بروید و می‌خواهید زنانه به نظر برسید، می‌توانید مانتوهای گلدار را انتخاب کنید، اما در میان آن‌ها می‌توانید کت‌های ژاکاردی را انتخاب کنید که هر سال در ایام عید یکی از ترندها محسوب می‌شوند و طرح‌هایی دارند. لباس‌های زیبا و جذابی وجود دارد که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند و اگر طرح‌های گلدار آن‌ها را دیده باشید احتمالاً عاشق آن‌ها خواهید شد، اما در مورد این مانتوها و هر کت گلی که به سبک گل‌دار می‌خواهید، حتماً آن را بپوشید. تا حد امکان به گل ها توجه کنید.

یعنی اگر اضافه وزن دارید نباید گل های درشت را انتخاب کنید چون چاق تر به نظر می رسید و با این حساب بهترین گزینه برای شما ممکن است پارچه هایی با گل های ریز باشد و برعکس اگر لاغر هستید آنها را انتخاب کنید. بهتر از گل ها هستند، از گل های کوچک خودداری کنید تا لاغرتر به نظر نرسید و پارچه هایی با گل های بزرگ را انتخاب کنید.

سبک گل

اسم گل گل به ذهنت میرسه اما مانتو و شال یادت نیست شلوار گل بپوش

گفتیم که در استایل گلدار می توان از قانون داشتن گل روی بسیاری از لباس ها پیروی کرد که یکی از آن ها شلوار است که شاید در ابتدا دوست نداشته باشید آن را با گل بپوشید اما امروزه شلوارهای گلدار طرفدارانی پیدا کرده اند. به شکل کیف و دامن هستند، بسیار شیک هستند و طرفداران خاص خود را دارند و همچنین می توانید روی آنها شرط بندی کنید، مثلاً با شلوار گل زیر می توانید یک کت عبایی به رنگ پس زمینه انتخاب کنید. . از شلوار و کیف و صندل به رنگ گل و رنگ برگ را برای شال انتخاب کنید.

سبک گل

اکسسوری های خود را به سبک گل بسازید.

یکی دیگر از راه‌های تکمیل استایل گل‌دار، استفاده از اکسسوری‌های گلدار است، بنابراین بسیار مهم است که به هیچ وجه از این مورد غافل نشوید، مثلاً می‌توانید روسری و شال‌های گلدار یا گوشواره‌های گلدار را انتخاب کنید و اگر اصل را انتخاب کرده‌اید. عنصری به عنوان کت گلدار است و نمی خواهید خیلی گلدار باشید، باید عناصر فرعی مانند اکسسوری یا کیف و کفش همرنگ گل یا زمینه را انتخاب کنید، آنها را انتخاب کنید و از این طریق فضایی منحصر به فرد ایجاد کنید. هارمونی که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

سبک گل

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.