صبح روز دوم آذرماه ساکنان ساختمانی در منطقه خاورشهر پلیس تماس گرفتند و از درگیری خونین خبر دادند. دقایقی از این تماس گذشت که ماموران در محل حاضر شدند و با جسد خون آلود مردی 72 ساله در طبقه دوم روبرو شدند. چاقو کمی دورتر قرار داده شد، همسر این مرد نیز روی زمین افتاده بود و او نیز مورد ضربات چاقو قرار گرفت. این زوج برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند اما تلاش ها برای نجات مرد مجروح بی نتیجه ماند و او جان باخت اما همسرش زنده ماند.

در این شرایط بود که گزارش این جنایت به بازپرس ویژه آدم کشی وی در جریان قرار گرفت و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را در این پرونده جنایی آغاز کردند. عامل جنایت پسر خوانده پیرمردی ۷۲ ساله بود که ابتدا ناپدری و سپس مادرش را با چاقو مجروح کرد. مادر پسر گفت: من همسر دوم مقتول بودم و پسرم بعد از ازدواج دومم با ما زندگی می کرد. اما او مشکل روحی دارد و از شیشه استفاده می کند.

او مدت هاست با همسرم اختلاف دارد و سر کوچک ترین مسائل با هم دعوا می کنند. روز حادثه شوهرم به پسرم گفت چرا جوراب هایش را روی زمین گذاشته است. شوهرم مرد منظمی بود. آنها بر سر این موضوع دعوا کردند و پسرم شوهرم را با چاقو کشت. با فریاد از همسایه ها کمک خواستم که آنها نیز مرا با چاقو مجروح کردند.

این متهم پس از ارتکاب جنایت متواری شد و تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.