افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

خبیری: اگر فدراسیون سالم است وارد صحبت های پوچ و بی ادبانه استقلالی ها شود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 161574
خبیری: اگر فدراسیون سالم است وارد صحبت های پوچ و بی ادبانه استقلالی ها شود – پرسپولیس نیوز

یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس گفت: اگر فدراسیون برای خودش و سلامتش ارزش قائل است، باید زودتر استقلالی ها را به دلیل استفاده از الفاظ رکیک و رکیک احضار می کرد. حسین خبیری پس از برتری 2-1 پرسپولیس مقابل شمس آذر درباره قضاوت این دیدار گفت: دیگر از داوری صحبت نمی کنیم چون فایده […]

یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس گفت: اگر فدراسیون برای خودش و سلامتش ارزش قائل است، باید زودتر استقلالی ها را به دلیل استفاده از الفاظ رکیک و رکیک احضار می کرد.

حسین خبیری پس از برتری 2-1 پرسپولیس مقابل شمس آذر درباره قضاوت این دیدار گفت: دیگر از داوری صحبت نمی کنیم چون فایده ای ندارد. انشاالله هواداران و فدراسیون فوتبال قضاوت خواهند کرد. داوران هم افراد سخت کوشی هستند و قطعاً در سیستم داوری مشکلات و کاستی هایی وجود دارد که این گونه اتفاقات بیفتد. داوران شریف ترین افراد فوتبال ما هستند اما امیدوارم فدراسیون به فکر آنها باشد.

وی در خصوص این دیدار گفت: بازی بسیار خوبی بود و پسران ما با اینکه 10 نفره بودند اما خوب بازی کردند و 3 امتیاز گرفتند. دستشون درد نکنه از بازیکنان، کادر فنی، یحیی گل محمدی و به خصوص هوادارانی که در این هوای سرد تمام تلاش خود را کردند و به ورزشگاه آمدند تشکر می کنم. طرفداران زن هم خیلی زحمت کشیدند. خدا را شکر در روزی که مدعیان امتیاز از دست دادند 3 امتیاز خوب گرفتیم.

یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس درباره غیبت رضا درویش در این دیدار گفت: لزومی ندارد که مدیرعامل برای هر بازی به ورزشگاه بیاید. به بعضی از بازی ها هم نمی آییم. شاید برای درویش اتفاقی افتاده باشد. دلیل غیبتش را نمی دانم.

خبیری در خصوص جعل امضا و مسائل حقوقی در بسیاری از باشگاه‌ها و لزوم فعال‌سازی بخش حقوقی فدراسیون بیش از گذشته، گفت: این موضوع در حوزه تخصصی من نیست، بلکه در حوزه تخصصی مراجع نظارتی است. و امنیت برای تعیین اینکه چه چیزی تقلبی است یا نیست. البته در همه باشگاه ها اینطور نیست، اما در معدود باشگاه هایی است که این خبر به میان آمده است. چون مسئولیت ما نیست دخالتی نداریم و مراجع کارشناسی بحث را ادامه می دهند.

وی در خصوص احضار خود به کمیته اخلاق توضیح داد: نباید به کمیته اخلاق آسیبی وارد شود. من به جلسه رفتم و صحبت کردم. ما در این جلسه شکایت خود را مطرح کردیم اما مشکلی با کمیته اخلاق نداریم. دوستان خوب و افراد شریف و منصفی چون اسدی مقدم و اکبری در آن حضور دارند. شکایت ما از کمیته های دیگر فدراسیون بود. ما گفتیم اگر تبعیض در فوتبال نباشد دیگر شکایت نخواهیم کرد چون در حالت عادی از حق باشگاه دفاع می کنیم.

یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس افزود: هفته گذشته دیدید که بازیکنان رقیب ما در دربی 3-2 سلامت کل فدراسیون را زیر سوال بردند. ما کاری به باشگاه پرسپولیس نداریم اما وقتی بازیکنی می گوید در بازی پرسپولیس می برم یا با یک امتیاز آزاد می برم یا از این زبان مضحک و بی ادبانه در پست سرمربی تیم استفاده می کند یعنی سلامتی را به هم می زند. از فدراسیون . . اگر فدراسیون برای خودش و سلامتش ارزش قائل است باید زودتر از اینها سوال می کرد. ما این شکایات را مطرح کردیم و دوستان به حرف ما گوش دادند. دیگر مشکلی نیست و این سوء تفاهم برطرف شده است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)