افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
5

باز هم مهران رجبی قصد جا دادن خود در برنامه های نوروزی را دارد!

  • کد خبر : 16156
باز هم مهران رجبی قصد جا دادن خود در برنامه های نوروزی را دارد!

در میان احتمالی که قرار است ویژه برنامه نوروز را اجرا کنند، اسم احسان علیخانی علی ضیا، رضا و مهران مدیری دیده نمی‌شود، در عوض عرصه به کسانی که حامد حامد سلطانی المیرا شریفی‌مقدم و مهران رجبی رجبی رجبی هستند. به گزارش اسمارتک نیوز به نقل از خبرانلاین؛ این اولین باری که صداوسیما برنامه ها […]

در میان احتمالی که قرار است ویژه برنامه نوروز را اجرا کنند، اسم احسان علیخانی علی ضیا، رضا و مهران مدیری دیده نمی‌شود، در عوض عرصه به کسانی که حامد حامد سلطانی المیرا شریفی‌مقدم و مهران رجبی رجبی رجبی هستند.

به گزارش اسمارتک نیوز به نقل از خبرانلاین؛ این اولین باری که صداوسیما برنامه ها و مجری های محبوب خود را در تلویزیون بدلایل همراه ندارد. دست‌کم در ادامه علی الخصوص چند ماه گذشته، بیش از این که هدفش مخاطب باشد با اعمال و رفتارش باعث استفاده از مخاطب می‌شود.

برای این هم می‌توانم یک مثال ساده بزنم که بارها درباره‌اش می‌شود و آن هم مانند «خندوانه»، «دورهمی»، «عصر جدید جدید جدید جدید جدید جدید جدید جدید جدید. نه تنها برنامه‌ها بودند، بلکه مهران مدیری، سروش، احسان احسان، رامبد و رضا رشیدپور جایشان را به افرادی که از میزان شهرت کم‌تری نسبت به این اسامی اسامی می‌رسانند.

داستان های مثل بشیر حسینی، حامد سلطانی و مهران رجبی در ماه های گذشته، با هم روی آنتن تلویزیون، که حالا هیچ مجری در تلویزیون باقی نمی ماند و اجرای ویژه برنامه های نوروزی، پنج مجری احتمالی نرسیده، دلیل هم این است که دیگر مجری‌های در تلویزیون باقی نمانده.

وقتی عرصه مجریانی مانند عادل فردوسی‌پور یا دیگران، آن حجم از مخاطب و محبوبیت تنگ و راه برای مجریانی مانند محمدحسین میثاقی باز می‌شود. عجیب نیست که حالا دست تلویزیون خالی بماند و هیچ‌گونه نتواند این خلا را کند. طبیعتا جای مجریانی که بهر دلیلی امروز در آنتن های تلویزیونی هیچ وجهی ندارند.

از مهران مدیری تا مهران رجبی

این بی‌توجهی‌ها حذف بی‌دلیل هنرمندان، یکی از خالی بودن دست تلویزیون، مخصوصا در ایام نوروز. چون نه علی ضیا دارد، نه احسان علیخانی نه مهران مدیری، نه عادل فردوسی‌پور نه سروش صحت. به جای برای اجرای ویژه برنامه نوروزی به مجریانی که دیدگاه‌هایشان با هم راستاتر است یا به اصطلاح به آن‌ها خودی می‌گویند.

در ابتدا گزینه‌ای برای اجرای ویژه برنامه نوروز اعلام شد به نام‌های حامد سلطانی، شریفی مقدم، وحید رونقی، امامی، مهران ربی و سیدبشیر حسینی در آن زمان نوشته شده بود، در این نام فرزاد حسنی و محمدرضا گلزار هم‌به. درباره سرانجام فرزاد حسنی هنوز با قطعیت صحبت محمدرضا گلزار با انتشار یک مطلب در مجازی، اجرای ویژه‌برنامه سال تلویزیون را تکذیب کرد.

چند شبکه اصلی یک، و سه به همراه شبکه نسیم در مثل شب یلدا و نوروز ویژه برنامه‌هایی هستند که روی آنتن می‌برند، امسال که «دورهمی» و «خندوانه» روی آنتن نمی‌روند، محبوب دلیل دیگری برای عدم مراجعه به تلویزیون است.

مجریانی مثل احسان که سال‌ها اجرای تحویل سال تلویزیون برعهده داشت و با دیگری مثل علی ضیا و رضا رشیدپور رقابت می‌کرد. پرسش اینجاست که درمیان این اسامی اعلام کرد چه کسی می‌خواهد با رقابت دیگری؟ یا اصلاً چه آنچنان محبوبیتی دارد که این رقابت برای مخاطبین موفقیتی جدید را می آورد؟؟؟؟؟؟؟؟

مخاطب راهش را پیدا می کند، تلویزیون چه می کند؟

مخاطب همیشه یاد گرفته تا سرگرمی محبوب خود را پیدا کند. کاش تمام به یاد بیاورند که ما هنوز هم خود را محبوب می‌کنیم در این مکان و در شب‌های عید مهمان خانه‌ها می‌شوند و مخاطبان را سرگرم می‌کنند.

در نقدهای وارد شده به یکی و دوتا نیست، حذف مجریان برتر تلویزیون دست خالی ماندن و دادن هر فرد برای اجرا، از انتقاداتی است که به تلویزیون وارد می شود، اما اغلب به دنبال زیرساختی، مدیریتی و تبلیغاتی برای این انتقادهای بسیاری از افراد وارد شده است. اما این روزها چیزی که در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود، این است که یک نفر عرصه بازیگری وارد حرفه اجرا شود.

این ماجرای عجیب، تازه یا پیچیده‌ای نیست، به‌عنوان مثال، همین صحت را که برنامه کتاب باز »ش بسیار هم بینندگان بینندگان قرار گرفت و هیچ‌وقت هم مشخص نیست که چرا دیگر نمی‌توان در تلویزیون و سینما زمینه بازیگری پیدا کرد، و نویسندگی دیده بودیم ، هنرمندی علاوه بر موفقیت در عرصه بازیگری و نویسندگی عرصه اجرا هم صاحب نام بود ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ بود ؛ ؛ ؛ ؛ بود ؛ اما مجری شدن مهران رجبی کمی عجیب است. کجای آن عجیب است؟

در تمام سال‌ها هیچ یک از ما، مهران را در عرصه‌های به جز آن در سریال‌های تلویزیونی ندیده بودیم. اما ویژه برنامه نوروزی به مهران رجبی می‌رسد در صورتی که مهران مدیر خانه نشسته است، جوان روی صحنه و به جایش المیرا شریفی‌مقدم قرار دارد با کنایه‌های کنایه‌ها در لحظه‌اش لحظه‌اش مخاطب را به خنده خنده حسین و روزهای خوشیرا خوشیرا برای مردم مردم می‌رساند.

نوشته مهران رجبی جای کدام یک از مجری های نوروزی را می گیرد؟ اولین بار در اسمارتک نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.