افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

X متهم به نقض قانون شد. خوب منتظر ایلان ماسک هستید؟

  • کد خبر : 161488
X متهم به نقض قانون شد.  خوب منتظر ایلان ماسک هستید؟

گزارش کردن اخبار دادگاهیک قاضی فدرال روز جمعه حکم داد که X قرارداد خود با کارمندانش را نقض کرده است. توییتر که اکنون X Corp است، با عدم پرداخت میلیون‌ها دلار پاداش، قرارداد خود را زیر پا گذاشت. مارک شوبینگر قبل از ترک شرکت الون ماسک در ماه مه (مه و ژوئن)، او مدیر ارشد […]

گزارش کردن اخبار دادگاهیک قاضی فدرال روز جمعه حکم داد که X قرارداد خود با کارمندانش را نقض کرده است. توییتر که اکنون X Corp است، با عدم پرداخت میلیون‌ها دلار پاداش، قرارداد خود را زیر پا گذاشت.

مارک شوبینگر قبل از ترک شرکت الون ماسک در ماه مه (مه و ژوئن)، او مدیر ارشد حقوق و مزایا برای X بود. در ژوئن (ژوئیه و ژوئن)، او از X به دلیل نقض قرارداد شکایت کرد.

شکایت شوبینگر حاکی از آن است که قبل و بعد از خرید X در سال گذشته، این شرکت به کارکنان وعده 50 درصد پاداش های هدف خود را برای سال 2020 داده است. اما او هرگز این پرداخت ها را انجام نداد.

زهره چابریادر رد درخواست X برای رد پرونده، یک قاضی منطقه ای ایالات متحده حکم داد که شوبینگر به اندازه کافی ادعای نقض ادعای قرارداد را بر اساس قانون کالیفرنیا مطرح کرده است.

قاضی گفت: زمانی که شوبینگر با درخواست توییتر موافقت کرد، توییتر پیشنهاد داد در ازای دریافت غرامت، قرارداد خود را بر اساس قوانین کالیفرنیا کنترل کند. بنابراین با خودداری از پرداخت پاداش وعده داده شده به شوبینگر، توییتر آن قرارداد را زیر پا گذاشت.

وکلای X استدلال کردند که این یک قرارداد نیست، شرکت فقط یک قول شفاهی داده است و قانون تگزاس باید بر این پرونده حاکم باشد. قاضی حکم داد که قانون کالیفرنیا بر این پرونده حاکم است و تمام استدلال های توییتر رد شده است.

پست های مرتبط

از زمانی که ماسک شرکت را خرید و بیش از نیمی از نیروی کار خود را اخراج کرد، X با شکایت های متعددی از سوی کارمندان و مدیران سابق روبرو شده است.

این شکایات ادعاهای مختلفی را مطرح می کند. از جمله اینکه X نسبت به کارمندان مسن، زنان و کارگران معلول تبعیض قائل شد و در زمان اخراج دسته جمعی از قبل اطلاعی نداد. X همه اتهامات را رد کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.