افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
4

گل محمدی: انگیزه زیادی برای برد داشتیم/ در بازی قبل باید حداقل 3 پنالتی به ما می دادند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 161433
گل محمدی: انگیزه زیادی برای برد داشتیم/ در بازی قبل باید حداقل 3 پنالتی به ما می دادند – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیروزی مقابل شمس آذر قزوین را برای تیمش مهم و مهم دانست. یحیی گل محمدی پس از پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل شمس آذر در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود. با توجه به اینکه در زمین خودمان بازی می کردیم و شرایط جدول […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیروزی مقابل شمس آذر قزوین را برای تیمش مهم و مهم دانست.

یحیی گل محمدی پس از پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل شمس آذر در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود. با توجه به اینکه در زمین خودمان بازی می کردیم و شرایط جدول به گونه ای بود که نیاز به برد داشتیم، باید این 3 امتیاز را می گرفتیم. شرایط برای ما سخت بود اما کسب 3 امتیاز بسیار مهم و مهم بود. خوشحالیم که در این دیدار بسیار سخت که با اخراج علی نعمتی سخت تر شد، پیروز شدیم. رقیب امروز پرسپولیس تیم خوب و قدرتمندی بود که فوتبال بسیار زیبایی بازی می کرد.

*از بازی های شمس آذر یاد می گیرم.

و افزود: به تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان شمس آذر بابت داشتن تیم یکدست و تاکتیکی تبریک می گویم. من بازی های زیادی از این تیم را دیده ام و از مسابقات شمس آذر درس گرفته ام. آنها خیلی خوب فوتبال بازی می کنند. آنها دوران حرفه ای زیادی دارند و فکر می کنم این تیم می تواند قهرمان جام حذفی شود یا حتی یک مقام آسیایی به دست آورد.

* در بازی قبل باید حداقل 3 پنالتی به ما می دادند.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: از طرفی با توجه به اینکه بازیکنان ما تحت فشار زیادی بودند به خصوص در دو بازی اخیر که اشتباهات داوری زیادی مقابل پرسپولیس وجود داشت، با VAR یا بدون VAR ناراحت بودیم. در بازی قبل باید حداقل سه پنالتی می زدند، اما نشد. گل دوم استقلال خوزستان کاملا اشتباه بود. داور چهارم و کمک داور به امیر عرب براقی گفتند که این صحنه خطا بود اما او به بازی ادامه داد. در آن مسابقه اتفاقات و اشتباهات عجیبی رخ داد. شرایط زمین و پرتاب سنگ توسط هواداران و شرایط بازی دیگر مطرح نیست. در نیمه اول آن مسابقه فقط 39 دقیقه بازی کردیم، اگرچه آن بازی 2 ساعت به طول انجامید، اما در مجموع 83 دقیقه انجام شد. این موضوع ذکر نشد. صحنه های دیگر در برنامه های فوتبال تلویزیون پخش نشد.

*4 امتیاز مهم را از ما گرفتند

گل محمدی گفت: مقابل استقلال هم دیدیم با وجود استفاده از VAR اتفاقاتی افتاد، به راحتی 4 امتیاز مهم را از ما گرفتند، وقتی چنین اتفاقی برای پرسپولیس می افتد فشار زیادی روی مربیان و تیم وارد می شود. اما متأسفانه کسی نیست که در مورد این مسائل توضیح دهد، اما توضیح خاصی برای ارائه ندارند.

*سکوت درمان این اتفاقات نیست.

وی تصریح کرد: این اتفاقات عجیب باید بررسی شود و باشگاه باید مطالبه اتفاقات رخ داده را داشته باشد. سکوت درمان این داستان نیست. با توجه به اتفاقاتی که امروز رخ داد، مقابل تیمی پر انگیزه و کار فنی خوب بازی کردیم. یادم نمی آید که جایگاه خاصی به رقیب داده باشیم. ما در دفاع خوب بودیم و توانستیم از موقعیت ها به خوبی استفاده کنیم. به کوپال ناظمی برای قضاوت این مسابقه سخت و پر سرعت تبریک می گویم. او قضاوت بسیار خوبی داشت. از تیم داوری تشکر می کنم هرچند پنالتی شمس آذر باید دوباره گرفته می شد. اعلام آن پنالتی شاید سخت بود. من صحنه را ندیدم اما طبق صحبتی که با علی نعمتی داشتم، او گفت که ابتدا توپ به پای او برخورد کرده و سپس به دستش برخورد کرده است. نمی دانم این صحنه پنالتی بود یا نه. اما داور خیلی خوب کار کرد.

*انگيزه زيادي براي پيروزي داشتيم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: واقعا از بازیکنانم تشکر می کنم، فشار زیادی داشتند اما با وجود 10 نفره بازی فنی خوبی انجام دادند. انگیزه زیادی برای پیروزی داشتیم. آنها در این بازی توانایی های فنی خود را نشان دادند. در کل مسابقه خوبی بود. به خاطر گرفتن 3 امتیاز از آنها تعریف نمی کنم، اما کیفیت بازی خیلی خوب بود. یکی از بازی های فنی و تاکتیکی خوب لیگ بود و به هر دو تیم تبریک می گویم. با توجه به فشردگی بازی ها و برنامه پیچیده ای که برای پرسپولیس تدارک دیده اند، نمی دانم از سازمان لیگ چه بخواهم. تیم ما در آسیا بود و شرایط سختی داشتیم. ما هر سه روز یک بار بازی می کنیم. واقعا نمی دانم چرا.

*شکایتی دارم؛ باید در شش روز 2 بازی با نساجی و مس رفسنجان انجام دهیم.

گل محمدی گفت: اگر ملی پوشان به اردو بروند می توانند ریسک کنند تا حداقل بازیکنان اینقدر تحت فشار نباشند و مصدوم نشوند. حالا ممکن است بازیکنان آسیب های زیادی ببینند. دلیل نزدیک بودن بازی ها به تیم ما را نمی دانم. نمی دانم چرا برنامه اعلام شده را تغییر دادند و بازی ها را از 4 روز به 3 روز منتقل کردند. باید در شش روز دو بازی با نساجی و مس رفسنجان انجام دهیم. ما در این مورد شکایت داریم. از سهیل مهدی گلایه دارم اما نمی خواهم وارد جزئیات شوم. متاسفانه این فشردگی پرسپولیس را خیلی اذیت می کند. آنها برنامه را به دلخواه خود تغییر می دهند. نمیشه وقتی برنامه ای رو اعلام میکنی اجراش کنی چرا دوباره عوضش میکنی؟

*هواداران ما می توانند الگوی بسیار خوبی برای سایر تیم ها باشند.

وی افزود: آنها برنامه فشرده ای را برای ما در نظر گرفته اند، یک بار دیگر از بازیکنانم تشکر می کنم زیرا روز سختی را پشت سر گذاشتند اما با جان و دل و با اشتیاق بازی کردند. همچنین از هوادارانی که ممکن است با نتایج اخیر کمی دلسرد شده باشند، قدردانی می کنم. امروز حضور عاشقان واقعی پرسپولیس را در ورزشگاه احساس کردیم. پرسپولیس با وجود 10 نفره بودن باز هم کف زد. هواداران ما می توانند الگوی بسیار خوبی برای سایر تیم ها باشند.

* مرگ ملیکا محمدی باورنکردنی بود

سرمربی پرسپولیس افزود: آنقدر در این دیدار هیجان زده بودم که فراموش کردم درگذشت ملیکا محمدی را تسلیت بگویم و به ایشان، خانواده ایشان و جامعه فوتبال و ورزش کشور صمیمانه تسلیت می گویم. شوک عجیبی در تیم ما و ورزش کشور رخ داد. این شگفت انگیز بود. روحت شاد. برای خانواده محترمتان آرزوی صبر دارم

گل محمدی درباره تحت فشار بودن پرسپولیس در این بازی گفت: هیجان بازی بالا بود.

*نامتی در آن صحنه احساساتی شد.

وی درباره دلیل اخراج علی نعمتی گفت: نعمتی در آن صحنه احساساتی شد و نتوانست تصمیم خوبی بگیرد. او بازیکنی حرفه ای است که در سطح پرسپولیس بازی می کند، اما بازیکن حرفه ای در این سطح را نباید اینطور اخراج کرد، بلکه باید تمرکز خوبی داشته باشد تا بتواند با وجود داشتن یک زردپوش تا پایان مسابقه در زمین بماند. کارت من از همه بازیکنانم این انتظار را دارم.

* انتقاد می شنوم اما تخریب نه.

مسئول مطبوعاتی پرسپولیس در پاسخ به سوال گل محمدی مبنی بر اینکه چندی پیش باشگاه پرسپولیس مبلغی را به حساب بازیکنان واریز کرد، اما او و چهار بازیکن از خود گذشتند تا بازیکنان همین مبلغ را دریافت کنند و آنها نگرفتند. دریافت پول. در شرایطی که برخی رسانه ها خبر درگذشت گل محمدی را دادند، گفت: متاسفانه یک روزنامه و یک خبرگزاری از ابتدای فصل با تیترهای یک طرفه و اظهارنظرهای نامناسب، سیاست ضد پرسپولیسی داشته اند. اما اگر اجازه بدهید به دلیل انتقاد این رسانه ها دیگر به این سوال پاسخ نمی دهیم. گل محمدی در ادامه این سوال عنوان کرد که انتقادات را می شنود اما باید بدانیم که بین انتقاد و انتقاد تفاوت وجود دارد. تخریب.

وی در ادامه بیان کرد: من در مورد تیتر و انتقاد صحبت نمی کنم. اگر مشکل فنی بود، مسئولیت کامل مشکلات را به عهده می‌گیرم. ما زمان و کار بیشتری را اختصاص می دهیم. من به لطف خبرنگار به سوال پاسخ می دهم و مشکلی با روزنامه و سایت ندارم. از رسانه ها هم انتظار داریم که محترم باشند. اگر وب سایتی انتقاد می کند ما به آن گوش می دهیم و با دل و جان از آن استفاده می کنیم، اما اگر آن را تخریب کنند فکر می کنم با انتقاد متفاوت است. شما قطعا این چیزها را بهتر از من می دانید. باید بگویم نمی دانستم چنین موضوعی مطرح شده و باشگاه به 4-5 نفر 10 درصد پول نداده است. از این بازیکنان تشکر می کنم اما این مبلغ را خودم گرفتم. او از عملکرد بازیکنان خبر نداشت اما اگر می دانست یکی از آن پنج نفر بود و پولی دریافت نمی کرد. بعداً متوجه شدم که حدود 10 درصد به تجهیزات تزریق شده است.

وی سپس در پاسخ به سوالی مبنی بر عملکرد خوب وحدت حنان اف و محمدمهدی احمدی در این بازی و اینکه آیا این موضوع روی بازی های بعدی تاثیرگذار خواهد بود یا خیر، گفت: همه ما یک تیم هستیم و قطعا در طول فصل و با تنشی که وجود دارد. است. ، از همه بازیکنان از آن استفاده می کنند. شک نکن.

دلیل غیبت کنعانیان چه بود؟

گل محمدی در پاسخ به سوالی درباره دلیل غیبت محمدحسین کنعانی زادگان در دیدار مقابل شمس آذر گفت: مصدومیت مرتضی پورعلیگنجی باعث شد فرصت ایجاد هماهنگی بین مدافعان ما از بین برود و آنها برای این موضوع وقت نداشته باشند. بازیکنانی که در خط دفاعی هستند، قطعا باید چند بازی را با هم انجام دهند تا هماهنگی بهتری داشته باشند. من تفاوت خاصی در خطوط مختلف نمی بینم و هر بازیکنی که در یک تیم حضور دارد باید کار خود را به خوبی انجام دهد. از هر بازی که می کنیم درس می گیریم و نقاط ضعف خود را می پوشانیم.

*کنعانی زادگان و نعمتی پارسال تاریخ ساز شدند.

وی در پاسخ به این سوال که چه راه حلی برای کمک به کنعانی ها و علی نعمتی در برابر فشار هواداران اندیشیده است، گفت: روند یک تیم و روند خوب شدن، فاکتورهای زیادی از جمله تمرینات خوب است. از جمله این مسائل، امکانات خوبی برای بازیکنان است تا از نظر روحی و روانی به آرامش برسند و بتوانند خوب تمرین و بازی کنند. ما از اول فصل این آرامش را نداشتیم. دلایل زیادی وجود دارد که نمی خواهم وارد آن شوم. همین بازیکنان سال گذشته تاریخ ساز شدند. همین علی نعمتی پارسال یکی از بهترین بازیکنان دفاعی ما بود و گل های مهمی برای پرسپولیس زد. بازیکنان ماشین یا ربات نیستند، آنها تحت تأثیر احساسات، احساسات و رویدادها هستند. قرار نیست یک تیم و یک بازیکن همیشه خوب باشند. همیشه فراز و نشیب وجود دارد، اما تیم موفق تیمی است که نوسانات زیاد یا عملکرد سینوسی نداشته باشد. ما باید بتوانیم روند نتایج را اصلاح کنیم. من حس خوبی نسبت به روند پرسپولیس دارم و مطمئنم که بازیکنان با این برد دلگرم کننده عملکرد خوبی خواهند داشت.

امیری در نیم فصل دوم به این تیم خواهد پیوست.

سرمربی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت وحید امیری گفت: وحید دو مصدومیت شدید داشت. یکی از این مصدومیت ها مقابل استقلال تاجیکستان بود. شاید اگر 10 روز بعد شروع به کار می کردم شرایط بهتری داشتم. اما قطعا او را در تعطیلات نیم فصل به دست خواهیم آورد و او در نیم فصل به تیم خواهد پیوست.

*کنعانی زادگان در تمرینات تمرکز خوبی نداشت.

گل محمدی در خصوص مصدومیت حسین کنعانی زادگان گفت: او هفته گذشته تحت فشار بود و در تمرینات تمرکز خوبی نداشت، باید با حسین صحبت کنیم تا ببینیم وضعیت او چگونه است. امیدوارم با تمرکز خوبی وارد تمرین شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.