افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

یارانه نقدی 2.4 میلیون تومانی کیست؟

  • کد خبر : 161430
یارانه نقدی 2.4 میلیون تومانی کیست؟

مستمری مشمولان تحت پوشش طرح حمایتی کمیته امداد و بهزیستی کشور نسبت به مابه التفاوت 40 درصدی ابتدای سال با 20 درصد افزایش مواجه است و هنوز خبری از پرداخت نیست. هرچند روز گذشته وزیر تعاون از واریز مستمری ها خبر داد، اما بسیاری با رسانه ها تماس گرفتند و خواستار پیگیری و دلیل واریز […]

مستمری مشمولان تحت پوشش طرح حمایتی کمیته امداد و بهزیستی کشور نسبت به مابه التفاوت 40 درصدی ابتدای سال با 20 درصد افزایش مواجه است و هنوز خبری از پرداخت نیست. هرچند روز گذشته وزیر تعاون از واریز مستمری ها خبر داد، اما بسیاری با رسانه ها تماس گرفتند و خواستار پیگیری و دلیل واریز نشدن مبالغ به حساب مشمولان شدند.

البته در کنار اقدامات مثبت دولت سیزدهم، تاخیر در پرداخت حقوق مشمولان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد موجب ناآرامی و ناآرامی این قشر آسیب پذیر شده است. مردمی که علاوه بر ناراحتی ناشی از ناتوانی و هزینه های بالای درمان های ضروری، واقعا آزاردهنده و شکننده در دوره تورمی کنونی هستند، اکنون نگران عدم پرداخت کمک ها هستند.

علت عدم واریز و یا تاخیر در واریز مستمری مشمولان کمیته امداد و مددکاری اجتماعی، اختلال در سامانه شبکه سپرده و پرداخت بانک ها به دلیل همسان بودن زمان سپرده گذاری کارکنان کارگران حقوق در ابتدای هر ماه. بر اساس این اظهارات قانع کننده، از نیمه شب اول آذرماه واریزها به ترتیب انجام شده است که به نظر می رسد واریز مستمری بگیران مجرد یک روز از بقیه مستمری بگیران عقب باشد.

کمک هزینه زندگی هر نفر چقدر است؟

بر اساس اعلام رسمی سازمان بهزیستی کشور، هزینه مراقبت از خانواده یک هزار و 402 نفر از معلولان جسمی و ذهنی شدید و بسیار شدید تحت پوشش سازمان بهزیستی به مبلغ 2 میلیون و 100 هزار تومان به حساب کارت بانکی آنها واریز شد. . کانال معلولان بهزیستی در خبری اعلام کرد: مستمری آبان ماه یک هزار و 402 نفر از مشمولان مشمول مددکاری اجتماعی از اول آذرماه به حساب کارت بانکی مددکاری اجتماعی این عزیزان واریز می شود.

بنابراین مستمری یک نفر مشمول کمک اجتماعی کشوری 764 هزار و 400 تومان، مستمری خانوارهای 2 نفره یک میلیون و 90 هزار تومان، 3 نفر: یک میلیون و 525 هزار تومان، 4 نفر: یک میلیون و 965 هزار و 600 تومان است. تومان، 5 نفر: 2 میلیون و 402 هزار و 400 تومان با احتساب افزایش 40 درصدی نسبت به سال 1401 و 20 درصدی نسبت به مرداد 1402 یا 5 ماهه نخست امسال، واریز می شود.

۲۲۰

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.