افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال در پایان هفته چهاردهم

  • کد خبر : 161385
اسمارتک نیوز » جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال در پایان هفته چهاردهم

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، امروز (یکشنبه) روز مهمی برای نیم فصل اول لیگ برتر بود و دو تیم پیشتاز لیگ برتر در آغاز هفته چهاردهم این رقابت ها امتیازات مهمی را از دست دادند. استقلالی ها در سیرجان از گلگر بازماندند اما با 29 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر باقی ماندند. سپاهان […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، امروز (یکشنبه) روز مهمی برای نیم فصل اول لیگ برتر بود و دو تیم پیشتاز لیگ برتر در آغاز هفته چهاردهم این رقابت ها امتیازات مهمی را از دست دادند.

استقلالی ها در سیرجان از گلگر بازماندند اما با 29 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر باقی ماندند. سپاهان برای بازگشت به اوج باید بر آلومینیو غلبه می کرد اما در خانه شکست خورد و با 27 امتیاز در رده دوم باقی ماند. طلایی پوشان اکنون دو امتیاز از استقلال صدرنشین فاصله دارد، اما در صورت پیروزی در دیدار معوقه روز پنجشنبه (مقابل گل گهر)، جای استقلال را در صدر جدول خواهد گرفت.

با این حال پرسپولیس به پیروزی قاطعی مقابل شمس آذر دست یافت و با 25 امتیاز به رده سوم جدول رسید تا برنده مهم بازی های امروز لقب بگیرد. پیروزی مقابل نساجی در دیدار معوقه هفته دهم که پنجشنبه برگزار می شود، اختلاف پرسپولیس و رقیب سنتی خود را به یک امتیاز افزایش می دهد.

در انتهای جدول رقابت برای بقا شدیدتر شد. استقلال خوزستان در نهایت طعم پیروزی را چشید و با وجود ادامه افت امتیاز خود را به هشت رساند. نساجی با یک امتیاز آماتوری با 10 امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند و صنعت نفت با 11 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

استقلال خوزستان با برد جوان امروز خود، خط مقابل بردهایش را پاک کرد. در جدول اکنون تنها یک خط تیره جلوی نام تراکتور وجود دارد که مربوط به تعداد قرعه کشی های این تجهیزات است.

نتایج دیدارهای روز چهاردهم لیگ برتر به شرح زیر است:

پیکان سفر – فولاد خوزستان صفر
نساجی مازندران 2 – هوادر 2
گلغر سیرجان 1 – استقلال 1
استقلال خوزستان 2 – ماه رفسنجان 1
سپاهان اصفهان صفر – آلومینیوم اراک 1
پرسپولیس 2 – شمس آذر قزوین 1

جدول زیر است:

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.