افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

باشگاه گل گهر با «شیتیل» بیگیری کارشناس نیز مشورت کرده است! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 161337
باشگاه گل گهر با «شیتیل» بیگیری کارشناس نیز مشورت کرده است!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، باشگاه گل گهر سیرجان در اقدامی عجیب پیش از پایان دیدار امروز مقابل استقلال بیانیه ای صادر کرد. باشگاه استقلال نیز در واکنش به بیانیه این باشگاه به شرح زیر است: در شرایطی که سازمان لیگ در ابتدای فصل ممنوعیت بیانیه‌نویسی را اعلام کرده […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، باشگاه گل گهر سیرجان در اقدامی عجیب پیش از پایان دیدار امروز مقابل استقلال بیانیه ای صادر کرد.

باشگاه استقلال نیز در واکنش به بیانیه این باشگاه به شرح زیر است:

در شرایطی که سازمان لیگ در ابتدای فصل ممنوعیت بیانیه‌نویسی را اعلام کرده بود، متاسفانه همه تیم‌ها به مصاف استقلال می‌روند، دست به انتشار بیانیه‌ای می‌زنند و خبری از نحوه رسیدگی به این جنجال‌ها نیست.

به نظر می رسد مدیریت باشگاه محترم گل گهر سیرجان با همین کارشناسان شیتیل بیگیر که قبل از پایان مسابقه چنین اظهار نظری کرده و با نادیده گرفتن گل صددرصد آفساید او سعی در زیر سوال بردن تصمیم داور در مورد استقلال داشته اند، مشورت کرده است. هزینه جریمه فوروارد پرواز این باشگاه با انتشار بیانیه ای آماتور به دور از قوانین حرفه ای ما را به یاد فوتبال محلی می اندازد.

بدون شک کارشناسان مرتبط با این باشگاه که شیتیل را به صداقت و راستی ترجیح می دهند، قصد دارند چهره گل گهر را خراب کنند وگرنه چه کسی که عقلش را خوب می داند، از بیرون بازی از گل خود صحبت نمی کند و سکوت می کند. فقط در مورد پنالتی با دو دست؟ بازیکنان درگیر شدند) نظری داری؟

گل گهر سیرجان به جای خوشحالی از گل آفساید خود شروع به فرار کرد و مدعی شد که بلای داوری بر سر سیرجان آمده است. اگر قرار است باشگاهی از اشتباهات داوری شکایت کند، استقلال باید شاکی باشد.

البته استقلال به این دشمنی های کور و غیرمنطقی عادت کرده و تا زمانی که این باشگاه در صدر جدول لیگ برتر باشد این دشمنی های انتخابی ادامه دارد. اما باشگاه استقلال با وجود این فعالیت های مخرب به مسیر موفق خود ادامه می دهد و حقوق خود را از مجاری قانونی پیگیری می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161337

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.