افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
4

نکات جالبی که قبل از خرید تلویزیون 65 اینچ باید بدانید!

  • کد خبر : 16125
نکات جالبی که قبل از خرید تلویزیون 65 اینچ باید بدانید!

تماشای فیلم‌ها، بازی کردن و گیمینگ، صدای مشابه و شفاف، تصاویر باورنکردنی، همه و همه از تلویزیون سونی 65 اینچ محصولی کارا و بسیار مناسب برای هر خانه ساخته شده است. طراحی و این سریال از تلویزیون‌ها در کشور ژاپن گرفته و مونتاژ آن‌ها در مالزی صورت. از جمله خصوصیات عمده آن‌ها می‌توان به تصویری […]

تماشای فیلم‌ها، بازی کردن و گیمینگ، صدای مشابه و شفاف، تصاویر باورنکردنی، همه و همه از تلویزیون سونی 65 اینچ محصولی کارا و بسیار مناسب برای هر خانه ساخته شده است. طراحی و این سریال از تلویزیون‌ها در کشور ژاپن گرفته و مونتاژ آن‌ها در مالزی صورت. از جمله خصوصیات عمده آن‌ها می‌توان به تصویری با کیفیت بالا و رزولوشن K4 اشاره کرد. همچنین نبود پس زمینه و وجود پیکسل‌های مستقل جهت و تنظیم نور صفحه نمایش به همراه دید از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون‌ها می‌شود.

این رزولوشن و نمایش خیره‌کننده‌ها در کنار قابلیت‌های سیستم عامل اندروید عوامل فعال در الکترونیک و لوازم صوتی تصویری را به باوری رسانده است که این محصولات شرکت سونی نیز از آزمون کیفیت کیفیت سربلند خارج می‌شوند. در این مطلب نگاهی هرچند گذرا ‌می‌اندازیم به تلویزیون‌های ۶۵ اینچ شرکت سونی. لطفا با ما همراه باشید.

تصویری با وضوح حیرت‌آور

تلویزیون سونی 65 اینچ از ویژگی‌های فناوری‌هایی است که می‌توان دید و شفافیت حیرت‌آوری کیفیت کیفیت تصویر بخشیده شده است. بهره‌گیری از فناوری XR OLED Contrast pro باعث می‌شود تا عملکرد تصاویر را با بهترین شکل در تلویزیون‌ها مشاهده کنید. این فناوری‌ها ایجاد تصاویری با رنگ‌هایی جاندار و کنتراست بالا نمایشی شگفت‌انگیز شما می‌آفرینند.

با تجهیز شدن تلویزیون‌ها‌ به فناوری فناوری xr motion ‌شما می‌توان فیلم و برنامه‌هایی را که به صورت روان و بدون کمترین تاری و نویز نویز اجرا می‌شوند، تماشا کنید. افزون بر این برجسته، وجود تکنولوژی دیگری به نام xr clarity باعث افزایش توجه به کیفیت تصویر شده و در افزایش تصاویر تصاویر، ایجاد محتوای محتوای مخدوش مخدوش و یا از بین بین رفته نیز خواهد شد. ارمغان نمایشگرهای سونی بهره‌گیری از این فناوری‌ها، تجربه تصویری خیره‌کننده‌ای برای. پردازنده شناختی XR‌ در تلویزیون سونی با تجزیه و تحلیل تمام عناصر تصویری امکان آفرینش تصاویر با کیفیت کاملاً .

نکات جالبی که قبل از خرید تلویزیون 65 اینچ باید بدانید!

تجربه صدای نو و قدرتمند

تلویزیون سونی 65 اینچ پیش از هر چیز به کیفیت صدایی‌ فوق‌العاده معروف است. اصولاً شرکت سونی در تلویزیون‌های سری K توجه به صدای محصولاتش نشانده د. خروجی صدای و همچنین پردازش صدا توسط تکنولوژی‌های نوین تولید صدای رسا، شفاف و بدون را به شما می‌دهد می‌دهد. استفاده از فناوری xr surround ویژگی دیگری است که باعث ایجاد صدای سه بعدی و تجربه لذت بخش می شود. همچنین وجود فناوری Dolby Atmos به قدرت، وضوح و رسایی صدا کمک شایانی می‌کند. ناگفته پیداست تلویزیون‌های 65 اینچ سونی با این فناوری‌ها پخش صداهای سینمایی و فراگیر را به فرد ممکن می‌کند.

تلویزیونی برای چیدمان داخلی؟

آیا این یک اغراق است؟ تلویزیون‌های 65 اینچ سونی بی یکی از زیباترین و هوشمندترین طراحی‌ها را می‌دهند. فریم نازک و باریک هر ببیننده را به تحسین وا ‌می‌دارد. نمایشگرها با تناسب شگفت انگیز بر زیبایی محصول می‌افزایند. پایه‌ها به گونه‌ای و زیبا طراحی شده‌اند و قابلیت گرفتن بر روی میز و نصب روی دیوار با براکت را دارا می‌باشند. همین دوراندیشی‌ها باعث می‌شود که کاربران زیادی از این مدل‌ها استقبال کنند. روشن است این نکات مزیت های بزرگی را برای چیدمان داخلی خانه خود نصیب شما می کن. چون شما سهولت می‌توانید این تلویزیون‌ها را با توجه به ذوق و سلیقه و مطابق با نیازهای خود در هر فضایی قرار دهید.

نکات جالبی که قبل از خرید تلویزیون 65 اینچ باید بدانید!

چرا تلویزیون سونی خرید؟

می‌دانیم که شرکت ژاپنی سونی یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین برندهای لوازم خادان خانگ است. شرکت کنونی یکی از ده برند برتر جهان در تولید لوازم صوتی است که بدون توجه به کیفیت بالا در تولید همه محصولات آن مورد پذیرش همگان همگان است.

خانه سونی که در شمار معتبرترین نمایندگی سونی در ایران است، تنها و به طور تخصصی به عرضه محصولات لوازم خانگی سونی می‌پردازد. محصولات شرکت از جمله انواع تلویزیون و سیستم‌های صوتی آن سابووفر، اسپیکر و همچنین ساندبار شیک سونی و… با کیفیت بالای ساخت قطعات، قطعات دوام و ماندگاری، عمر طول عمر الکتریکی و هوشمندانه هوشمندانه زیبا زبانزد خاص و عام. و شما این محصولات را در نمایندگی سونی ایران بیابید و افزون بر کسب اطلاعات بیشتر درباره هر یک از محصولات و مشخصات فنی و کیفی آن‌ها و همچنین می‌توانید از قیمت‌ها، با آسودگی از این مرکز خرید و از خدمات آن بهره‌مند شوید.

مانند خدماتی:

ارسال سریع محصولات به سرتاسر ایران

ضمانت تعویض کالا تا چهل و هشت ساعت

بیمه کردن محصول تا درب خانه

نگهداری محصول در انبار شرکت به درخواست مشتری پس از تسویه کامل دارو تا دو هفته

و محصول در روزهای پرتلاطم نوسان قیمت ارز از خدمات این مرکز است که می‌توان آن را اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.