افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

توضیحات بازی سپاهان و آلومینیوم در قسمت اول – خبرگزاری پلاس اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 161233
توضیحات بازی سپاهان و آلومینیوم در قسمت اول – خبرگزاری پلاس اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک امروز از ساعت 15:30 در ورزشگاه نقش جهان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دادند. قضاوت این دیدار بر عهده وحید کاظمی است که در نیمه اول برایان […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک امروز از ساعت 15:30 در ورزشگاه نقش جهان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دادند.

قضاوت این دیدار بر عهده وحید کاظمی است که در نیمه اول برایان دابو بازیکن سپاهان با کارت زرد جریمه شد.

تیم فوتبال سپاهان در دیگر دیدار خانگی امیدوار است استقلال را متوقف کند و یک پیروزی برای صعود به بالای جدول کسب کند. البته این بازی سختی مقابل تیمی منسجم است. مورایس و شاگردانش در رتبه دوم قرار دارند. نگاهی هم به ورزشگاه اختصاص داده شده به گل گهر می اندازند تا در صورت توقف استقلال به بالای جدول برسد. از سوی دیگر آلومینیوم 18 امتیازی شده و جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده است.

سپاهان این روزها و شاگردان در اوج آمادگی است خوزه مورایس آنها عنوان هجومی ترین تیم لیگ برتر را دارند. طلایی آنها این روزها مطابق میل هواداران خود نتیجه می گیرند، با یک امتیاز و یک بازی کمتر از استقلال در رده دوم قرار دارند و محکوم به شکست آلومینیوم برای کسب مقام اول احتمالی در پایان این هفته هستند.

شرط قهرمانی سپاهان در پایان این هفته، پیروزی این تیم است iralco و ناکامی در پیروزی برای استقلال.

از طرفی آلومینیوم از نظر ثروت بد عمل نکرده و سبز است. قسمتی از تیم ها در وسط جدول قرار دارند. تیم اراکی که در آخرین بازی خارج از خانه خود مقابل صنعت نفت آبادان پیروز شده بود، به خوبی می داند که شرایط این حریف طلایی پوش متفاوت است و باید دید شاگردان مجتبی حسینی در این بازی سخت چه رفتاری خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.