افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
6

آنر مجیک 5 و مجیک 5 پرو معرفی شدند. دوربین سفارشی و نمایشگر حیرت انگیز

  • کد خبر : 16113
آنر مجیک 5 و مجیک 5 پرو معرفی شدند.  دوربین سفارشی و نمایشگر حیرت انگیز

آنر امروز جدید «دو پرچمدار در هر سال سال سال هر سال سال سال هر سال هر هر هر هر هر در در پرچمدار در پرچمدار با این تفاوت یکی از همان سری سنتی با شماره‌گذاری و دیگری هم به مدل‌های تاشو عنوان مجیک V اختصاصی دارد. گوشی تاشو مجیک vs با ویژگی‌های جالب توجه […]

آنر امروز جدید «دو پرچمدار در هر سال سال سال هر سال سال سال هر سال هر هر هر هر هر در در پرچمدار در پرچمدار با این تفاوت یکی از همان سری سنتی با شماره‌گذاری و دیگری هم به مدل‌های تاشو عنوان مجیک V اختصاصی دارد. گوشی تاشو مجیک vs با ویژگی‌های جالب توجه شده اما ما در اینجا قصد داریم به پرچمدارهای سنتی آنر یعنی 5 و مجیک 5 پرو پرو. در ادامه با اسمارتک نیوز همراه باشید.

آنر مجیک 5 پرو
(Honor Magic 5 Pro)

سری جدید از طراحی دوربین های سال گذشته اما این بار لنزهای به شکلی مثلثی در داخل ماژول دایره های قرار گرفته اند. به غیر از ظاهری، برخی تغییرات نیز در سنسورهای دوربین اعمال شده و آنر مجیک 5 پرو از سه سنسور 50 مگاپیکسلی استفاده کرده است.

آنر مجیک 5 پرو

دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی 1/1.12 اینچی سفارشی شده با دیافراگم f/1.6 است. در مقایسه مجیک 4 پرو که از سنسور 1/1.56 اینچی و دیافراگم f/1.8 بهره، این یک ارتقاء بزرگ زمینه نوردهی به سنسور می‌شود. بهتر است از آن فناوری تثبیت کننده تصویر را برای دوربین اصلی فعال کرده باشد (مجیک 4 دارای قابلیت قابل قبولی است). دوربین کمکی 50 مگاپیکسلی فوق عریض (زاویه دید 122 درجه) نیز این مدل جدید دارای دیافراگم روشن‌تر f/2.0 (به f/2.2) است.

دوربین سوم که همان دوربین پریسکوپ. آنر این بار جای سنسور سنسور 64 مگاپیکسلی، از یک سنسور 50 مگاپیکسلی به نام سونی IMX858 استفاده می‌کند که اپتیکال اپتیکال 3.5 برابری را ارائه می‌دهد (با لنز لنز f/3.0 که روشن‌تر از لنز پریسکوپ سال گذشته دیافراگم/3.5 دیافراگم است) . همچنین، یک بزرگنمایی جدید موسوم به Ultra Fusion Computational Optics نیز برای ارائه دیجیتال با کیفیت بالا تا 100 برابر ارائه شده است.

آنر مجیک 5 پرو

سیستم علاوه بر لنزهای اصلی، از مجموعه‌های کمکی می‌گیرند: یک حسگر لیزری از 3d tof برای فوکوس کردن یک سنسور چند حسگر برای کنترل دما و یک حسگر حسگر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر فلیکر به ویژگی های نرم افزاری ابزاری علاوه بر اینها، قابلیت qax enhanced movie master به کاربران این امکان را می دهد که تمام مراحل فیلمبرداری و ویرایش را در داخل گوشی خود انجام دهند. در ضمن صحبت از فیلمبرداری شد و باید اشاره کند که آنر مجیک 5 پرو می‌تواند ویدیوهای 4k با سرعت 60 فریم بر صحنه را در قالب +HDR10 یا Magic-Log 10-bit ضبط کند.

با نگاهی به گوشی به راحتی می‌توان متوجه طراحی منحنی‌وار شد که از آثار معمار آنتونی گائودی الهام گرفته شده است؛ ؛ ؛ است؛ است؛ مردی که پشت‌پرده طراحی بسیاری از ساختمان‌های شاهکار و بارسلونا است، یعنی جایی که هر سال در آن اجرا می‌شود، قرار می‌گیرد.

آنر مجیک 5 پرو

صفحه نمایش 6.81 اینچی مجیک 5 پرو از هر چهار خمیده است و پنل Ltpo آن می‌تواند با فرکانس 120 هرتز بزرگ شود. شبیه مدل گذشته، نمایش تصویر برابر 13 در 2848 پیکسل است که پیکسلی 461ppi را به ارمغان می‌آورد.

به واسطه‌ای که در طراحی نمایشگر انجام می‌شود، آنر مجیک 5 پرو می‌تواند روشنایی 1800 نیت در حالت HDR برسد. هر زمان هم نیاز به کم کردن روشنایی باشد، فناوری کاهش نور PWM با فرکانس 2160 هرتز تارد. صفحه نمایش این نیز برای ارائه بهترین رنگ در دو روشنایی روشنایی 120 نیت برای محیط‌ها و 800 نیت برای باز کالیبره شده است. صفحه نمایش مجیک 5 پرو پنل 10 بیتی با پشتیبانی از +HDR10 است که گواهینامه IMAX ENHANCED را نیز دریافت می کند. اما برای بردن بیشتر از فیلم‌ها و بازی‌ها، بر روی تصویر باکیفیت صدای خوبی شنیده‌ایم و این موضوع نیز باید واسطه وجود بلندگوهای بلندگوهای استریو فناوری فناوری dts: x ultra محقق شده است.

آنر مجیک 5 پرو

در قسمت، یک بریدگی کپسولی شکل در گوشه چپ بالا وجود دارد که محل تعبیه سلفی دوگانه است. این دوربین شامل یک اصلی 12 مگاپیکسلی (لنز f/2.4، فوکوس ثابت) و تشخیص عمق سه‌بعدی است که می‌تواند چهره سه‌بعدی را نیز فراهم کند. همچنین اسکنر اثر انگشت نیز در زیر پنل نمایشگر تعبیه شده است.

وقت آن رسیده است به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 اشاره کنیم که عنوان قلب تپنده آنر 5 پرو در داخل بدنه آن قرار گرفته است. آنر این تراشه و پرچمدار را با 12 حافظه حافظه رم LPDDR5X و 512 فضای فضای داخلی داخلی از نوع نوع و نوع نوع و نوع همراه است. این گوشی با سیستم عامل MagicUI 7.1 بر اندروید 13 عرضه می‌شود.

آنر مجیک 5 پرو

علاوه بر سخت افزار متداول، آنر از برخی و قطعات اختصاصی نیز بهترین تجربه استفاده از کمک گرفته شده را ارائه می دهد. از جمله، تراشه موسوم به نمایش گسسته است که می‌تواند به افزایش نرخ در بازی‌ها کمک کند و همچنین دارای یک افکت HDR است همیشه برای نمایش ویدیوها ویدیوها را بهبود می‌بخشد. امنیت گسسته تراشه هم که با کوالکام توسعه یافته است، وظیفه اطلاعات را می‌تواند بر روی آن انجام دهد و مکانی را در آن اطلاعات حساس به رمز عبور و مرور داده‌های بیومتریک داده‌های بیومتریک داده‌های بیومتریک داده‌های بیومتریک داده‌های بیومتریک داده‌های بیومتریک داده‌های بیومتریک داده‌های بیومتریک .

در مورد اتصال هم باید گفت آنر ادعا کرد که اولین معماری آنتن مستقل وای-فای و را در نام خود ثبت کرده است که می‌تواند عملکرد وای-فای 6 را تا 200 درصد افزایش دهد، همچنین تا 30 درصد کاهش کاهش کاهش دهد. دهد درصد .

در پایان اشاره کنیم که انرژی مورد نیاز مجیک 5 پرو توسط یک 5100 میلی آمپر ساعتی می‌شود که شارژ سیمی 66 وات و بیسیم 50 و پشتیبانی پشتیبانی می‌شود. در ضمن، مهم‌تر از امروز از گوشی‌های پرچمدار، شارژر سیمی مناسب داخل جعبه آران ٯاعبه آرن ٯ.

آنر مجیک 5
(Honor Magic 5)

آنر مجیک 5

. این ضعف از نمایش کوچکتر کوچکتر 6.73 این شروع می‌شود اما در مقایسه با گوشی‌های بازار، بزرگ است. حداکثر روشنایی HDR نیز به 1600 نیت کاهش یافته، با این حال هنوز هم بسیار فراتر از ماداسیک است.

یکی دیگر از تفاوت های مهم مجیک 5 با نسخه پرو، دوربین آن است. آنر در مدل سنسورهای 54 مگاپیکسلی اصلی (1/1.49 اینچ) ، 50 مگاپیکسلی فوق عریض 32 مگاپیکسلی تله فوتو استفاده کرده است.

آنر مجیک 5

آنر مجیک 5 از همان پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد، اما حافظه و فضای ذخیره‌سازی داخلی به ترتیب 8 و 256 گیگابایت است. همچنین، این گوشی یک میلیون متر از نسخه پرو باریک‌تر است. با این حال، همان ظرفیت ظرفیت 5100 میلی‌متر ساعتی را و شارژ سیمی 66 و همچنین پشتیبانی می‌کند (در خبری خبری از شارژ بی‌سیم نیست).

قیمت و زمان عرضه سری آنر مجیک 5

سری آنر مجیک 5 قرار است در سه ماه دوم سال 2023 (بهار 1402) روانه بازار شود. نسخه رنگ‌های آبی و مشکی و نسخه پرو رنگ‌های آبی، سبز، نارنجی و مشکی عرضه خواهد شد. آنر مجیک 5 پرو تنها در یک پیکربندی 12/512 شهری و با قیمت 1200 یورو (معادل 1270 دلار) در دسترس خواهد بود و نسخه استاندارد هم با پیکربندی حافظه حافظه 8/256 گیگابایتی، قیمتی برابر با 900 یورو (950 دلار) و مقرون مقرون مقرون به صرفه‌تری است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.