افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

پاسخ تلفنی وزیر کشور به مطالبات مردم

  • کد خبر : 161126
پاسخ تلفنی وزیر کشور به مطالبات مردم

وزیر کشور برای پاسخگویی به مطالبات مردم در این نشست آنلاین حضور یافت. به گزارش ایسنا، احمد وحیدی در نشست پاسخگویی آنلاین به مطالبات مردم که در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری برگزار شد، با قدردانی از برگزاری این جلسات اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری این جلسات ارتباط دولت و مردم تقویت شود. . دولت […]

وزیر کشور برای پاسخگویی به مطالبات مردم در این نشست آنلاین حضور یافت.

به گزارش ایسنا، احمد وحیدی در نشست پاسخگویی آنلاین به مطالبات مردم که در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری برگزار شد، با قدردانی از برگزاری این جلسات اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری این جلسات ارتباط دولت و مردم تقویت شود. . دولت مردمی باید به حرف مردم گوش دهد و از ایده های آنها در تصمیم گیری ها استفاده کند.

وی ادامه داد: امسال قرار است انتخابات برگزار کنیم که آزمون مهمی است و امیدواریم به نتایج مطلوبی برسیم.

وی در پاسخ به جلسه رسیدگی به مشکلات شرکت های غیردولتی نفت و سوخت در خصوص تسویه تعهدات ارزی و تعطیلی برخی شرکت ها و بیکاری کارکنان، گفت: لیست شرکت های خود را برای من ارسال کنید. ابتدا مشکل به ما برگردانده نمی شود بلکه تا رفع مشکلات پیگیری می کنیم.

وزیر کشور همچنین در پاسخ به یکی از روستاییان یکی از روستاهای شهرستان بانه درباره مشکلات ناشی از بدهی به شرکت های پیمانکاری روستا گفت: باید مشکلات را به فرماندار گزارش کنید. من هم از مرکز پیگیر موضوع هستم.

وحیدی در پاسخ به درخواست یکی از اعضای شورای شهر گراش در خصوص تخصیص محدوده جغرافیایی گراش و لار و ایجاد کمربندی در این شهر اظهار داشت: در حال پیگیری موضوع تعیین محدوده جغرافیایی هستیم. مرزها مرزها، اما این مشکل مردم نیست، دعوای یک خیابان است. برای رفع این مشکل پیگیری خواهم کرد.

وزیر کشور یکی از اعضای شورای یکی از روستاهای دزفول درباره مشکلات این روستاها گفت: اگر اهل روستای نراسی هستید، شورای روستا آن را تغییر دهد. شما خودتان این شخص را انتخاب کردید. همچنین برای رسیدگی به سایر مشکلات روستاها به فرماندار نامه می نویسم.

در ادامه یکی از رانندگان تاکسی در همدان به تشریح مشکلات این رانندگان از جمله استهلاک این وانت ها پرداخت و وحیدی پاسخ داد: خودروی اسقاط شده شما را می خریم و از این طریق پول اولیه و وام بلندمدت در اختیار شما قرار می دهیم. . اقساط اقساطی بدون بهره دریافت می کنید و صاحب تاکسی جدید می شوید.

ادامه بده…

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.