افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

کریسمس در دبی با طعم آتش بازی و خرید.

  • کد خبر : 161084
کریسمس در دبی با طعم آتش بازی و خرید.

کریسمس در دبی با برف همراه نیست! وقتی به کریسمس فکر می کنیم، همه ما زمستان سرد و برف را تصور می کنیم، اما دبی سال نو را با هوای گرم و شور و شوق جشن می گیرد. از آنجایی که مردم کشورهای دیگر برای زندگی به دبی می آیند، سنت های کریسمس کم کم […]

کریسمس در دبی با برف همراه نیست! وقتی به کریسمس فکر می کنیم، همه ما زمستان سرد و برف را تصور می کنیم، اما دبی سال نو را با هوای گرم و شور و شوق جشن می گیرد. از آنجایی که مردم کشورهای دیگر برای زندگی به دبی می آیند، سنت های کریسمس کم کم به زندگی مردم این شهر راه پیدا کرده است و جشن کریسمس در دبی هر ساله با شکوه بیشتری نسبت به سال های گذشته برگزار می شود. اگر شما هم قصد دارید در کریسمس به دبی سفر کنید، تعدادی از بهترین کارهایی را که می توانید در کریسمس در دبی انجام دهید را به شما معرفی می کنیم.

کریسمس در دبی چگونه برگزار می شود؟

دبی یکی از مدرن ترین شهرهای جهان است که خدمات و امکانات بی نظیری را برای جذب گردشگران بیشتر ارائه می دهد. علاوه بر تمام جاذبه ها و تفریحات دبی، می توانید سال نو را در این شهر متفاوت تجربه کنید. از آتش بازی گرفته تا تزئین درخت کریسمس در هتل ها و مراکز خرید دبی با حراج های متنوع، این شهر را به مقصدی محبوب برای تعطیلات سال نو تبدیل می کند. روز کریسمس در دبی تاریخ جهانی کریسمس است و در 24 دسامبر 2024 است.

از آتش بازی کریسمس دبی لذت ببرید

آتش بازی شب سال نو در دبی نیز مشابه است. نمایش نور و آتش بازی آنقدر در دبی معروف است که سالانه صدها هزار نفر از سراسر جهان برای دیدن آنها به دبی می روند. آتش بازی کریسمس 2024 در دبی با همان شکوه و جلوه گذشته برگزار می شود و می توانید در برج خلیفه دبی یا از مکان هایی مانند برج پلازا، بازار بهار، هتل آتلانتیس، پالم جمیرا، ساحل برستی، کریسمس باشید. برج العرب، ساحل قصر سیاه و بسیاری دیگر. این آتش بازی های فوق العاده را در جای دیگری ببینید.

با فلای دبی، یک خط هوایی امن و ارزان سفر کنید

جشنواره خرید زمستانی دبی

جشنواره خرید زمستانی دبی این جشن در طول فصل زمستان و همچنین تا تعطیلات کریسمس در دبی و قبل از سال نو برگزار می شود. در طول ماه ژانویه هزاران مرکز خرید در دبی محصولات خود را با تخفیف ویژه به فروش می رسانند و می توان گفت در این مدت مردم برای گرفتن بهترین تخفیف ها برای حراج کریسمس به این شهر سفر می کنند. فستیوال خرید زمستانی دبی یک رویداد بزرگ است که چندین فروشگاه در آن شرکت می کنند و جوایز زیادی برای خرید اعطا می شود. برخی از این جوایز شامل خودروهای لوکسی مانند اینفینیتی و بنتلی، آپارتمان و طلا هستند.

به نمایشگاه های هنری در دبی بروید

در سفر به دبی در کریسمس کارهای زیادی برای انجام دادن در این شهر خواهید داشت و مکان های زیادی وجود دارد که می توانید روح تعطیلات کریسمس را در دبی احساس کنید. برای گذراندن یک تعطیلات عالی، به عنوان مثال به اپرای دبی برو از ارکسترهای اروپایی گرفته تا اجراهای باله روسی، از نمایش های محبوب جغجغه تا کنسرت های مهیج، سرگرمی های هیجان انگیزی برای هر عضو خانواده یا دوستان خود در اپرای دبی خواهید داشت!

اپرای دبی

آدرس اپرای دبی در نقشه گوگل:

از خوردن غذاهای کریسمس در دبی لذت ببرید

علاوه بر نمایش های تعطیلات دبی، می توانید از آن لذت ببرید خوردن غذای کریسمس در دهکده ایرلندی دبی لذت ببرید. با نشستن در باغ ایرلندی و لذت بردن از یک غذای سنتی ایرلندی سه وعده ای (حتی می توانید پودینگ را در پایان غذا امتحان کنید) از هوای مطبوع زمستانی لذت ببرید. اگر بعد از همه اینها دوست داشتید بعد از ظهر چای بخورید، به هتل شانگری لا در جاده شیخ زاید بروید و در نهایت جشن خود را با تماشای درخت کریسمس کامل کنید.

آدرس شهر ایرلندی دبی در نقشه گوگل:

اسکی را در دبی امتحان کنید

برای بسیاری از ما، کریسمس بدون برف کامل نیست. خوشبختانه در دبی می توانید از برف و اسکی حتی در بیابان لذت ببرید. در میان بقیه تفریحات دبی که در مرکز خرید امارات قرار دارد، پیست های اسکی سرپوشیده متعدد با بیش از 22500 متر مربع یخ و برف و پنج پیست اسکی مختلف در سطوح مختلف وجود دارد. در طول تعطیلات کریسمس خود در دبی، می توانید از اسکی و بازی در برف در حین گوش دادن به سرودهای کریسمس لذت ببرید.

اسکی در دبی

آدرس پیست اسکی سرپوشیده دبی:

کلیساهای دبی را فراموش نکنید

برای کریسمس، دبی مکانی هیجان انگیز و رنگارنگ با چندین کلیسا برای بازدید است. از کلیسای ارتدکس روسیه گرفته تا کلیسای کاتولیک مریم، از شعارهای شایعه پراکنی کلیسای بریتانیا تا کلیسای باپتیست امارات، می توانید روح کریسمس را در این کلیساها احساس کنید.

بهترین بازارهای کریسمس در دبی

یکی از سرگرمی رایگان در دبی خرید کریسمس است. تزیینات خاص در فروشگاه ها، تخفیف های خوبی که روی محصولات خود اعمال می کنند و فضای کلی کریسمس و افرادی که برای گشت و گذار به بازار آمده اند بسیار جذاب است. از این رو می توانید ساعت های زیادی را صرف خرید و خرید کنید. در زیر بهترین مراکز خرید کریسمس در دبی را معرفی خواهیم کرد. این مراکز خرید در دبی در کریسمس فضایی رویایی دارند و بازدید از آنها بسیار خوشایند خواهد بود.

    بازارهای کریسمس در دبی

بازار باغ زمستانی در کاخ هبتور

بازار جشن جزیره قلعه مدینات جمیرا

بازار کریسمس JLT

بازار کریسمس اپرای دبی

سرزمین عجایب زمستانی در QE2

بازار بالغ

مرکز خرید کمپینسکی

در این بین ما می توانیم بازار کمپینسکی به عنوان بهترین بازار کریسمس در دبی بازار اپرای دبی و بازار مدینه الجمیرا در دبی که به نام و به دنبال آن نامگذاری شده اند بسیار جذاب هستند. خرید کریسمس در دبی می تواند یکی از خاطره انگیزترین کارهایی باشد که در سفر انجام می دهید.

جشن کریسمس در صحرا

اگر بپرسید برای کریسمس کجا برویم؟، مطمئنا یکی از مقاصدی که پیشنهاد می کنیم دبی خواهد بود. کریسمس نه تنها در کشورهایی که اکثریت جمعیت آن مسیحی هستند، جشن گرفته می شود، بلکه در کشورهای مسلمان نیز می توان این جشن را برگزار کرد. یکی از بهترین کشورهایی که می توانید برای این جشن به آن سفر کنید، دبی است. جشن کریسمس در دبی به دلیل تنوع فرهنگی زیاد این شهر برگزار می شود و زیبایی و هیجان خاص خود را دارد. به همین دلیل دبی در ایام کریسمس مقصد بسیار جذابی است که می توانید با آب و هوای دلپذیر آن را تجربه کنید.

سوالات متداول در مورد کریسمس در دبی

چگونه ویزای دبی بگیریم؟

ویزای دبی درخواست آنلاین در flytoday.

تعطیلات کریسمس در دبی چند روز است؟

کریسمس در دبی تعطیل رسمی نیست اما گردشگران زیادی در این ایام به دبی سفر می کنند.

فصل حراج در دبی چه زمانی است؟

جشنواره خرید دبی هم در تابستان و هم در زمستان برگزار می شود. در زمستان، در ماه های ژانویه و فوریه، به ویژه برای جشن سال نو، می توانید از تخفیف های کریسمس در دبی استفاده کنید.

بهترین مکان ها برای دیدن آتش بازی دبی در کریسمس کدامند؟

ساحل السیف، برج العرب، نهر دبی، دبی فستیوال سیتی مال و… از بهترین مکان ها برای تماشای آتش بازی در دبی هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.