افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
9

آیفون اس ای 2024 مجهز به نمایشگر اولد و مودم فایو جی ساخت اپل خواهد بود

  • کد خبر : 16107
آیفون اس ای 2024 مجهز به نمایشگر اولد و مودم فایو جی ساخت اپل خواهد بود

حدود دو ماه، مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور ادعای اپل که این شرکت برنامه‌های خود را برای عرضه مدل جدید آیفون در سال 2024 صرف نظر کرده است. با این، این تحلیلگر سرشناس اکنون در یک سری فاش کرده است که غول کوپرتینویی با شروع کار بر روی پروژه آیفون اس ای 2024 (معروف معروف […]

حدود دو ماه، مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور ادعای اپل که این شرکت برنامه‌های خود را برای عرضه مدل جدید آیفون در سال 2024 صرف نظر کرده است. با این، این تحلیلگر سرشناس اکنون در یک سری فاش کرده است که غول کوپرتینویی با شروع کار بر روی پروژه آیفون اس ای 2024 (معروف معروف آیفون اس اس 4) ساخته شده است. او همچنین جزئیات کلیدی در مورد مشخصات این گوشی نیز به اشتراک گذاشته شده است.

کو فاش کرده آیفون اس ای 2024 مشابه آیفون 14 بوده و به پنل 6.1 اینچی با بزرگ بزرگ مجهز خواهد بود. این بزرگترین تغییر به مدل قبلی می‌شود، چرا که در سال 2022 از نمایش 4.7 اینچی LCD استفاده می‌شود.

مینگ چی همچنین گفته است که آیفون ای 4 دارای تراشه باند 5g اپل بوده و برنامه ریزی های فعلی، احتمالاً فقط از شبکه های 5g زیر 6 گیگاهرتز پشتیبانی خواهد کرد. این ادعا که کریستیانو آمون، مدیر کوالکام اخیراً در مصاحبه با وال‌تریت در مورد تراشه 5g اپل بود، مطابقت دارد. او گفته بود: “ما انتظار داریم اپل در سال 2024 مودم مخصوص را بسازد، اما اگر به مودم نیاز داشته باشیم، ما همکاری کنیم.” شایان ذکر است که آیفون‌های فعلی همگی به تراشه 5G کوالکام مجهز هستند.

آیفون اس ای 2024
تصویر رندر شده غیررسمی از آیفون اس ای 2024

مینگ چی کو گفته که هنوز مشخص نیست سری آیفون 16 که در سال 2024 وارد خواهد شد دارای تراشه باند پایه 5g اپل خواهد بود یا خیر. به نظر تنها در این کار امکان پذیر خواهد بود که شرکت بر روی شبکه‌های میلیون‌متری و ارتباطات ماهواره‌ای غلبه کند.

به گفته، اتکای اپل به تراشه باند پایه پس از آیفون اس 2024 بیش از کاهش یافتن و دستگاه‌هایی مانند آیپد و اپل واچ نیز ممکن است از تراشه تراشه باند پایه خود را خود اپل اپل استفاده کند. وی افزود این امر به کاهش درآمد و کسب و کوالکام در دو یا سه سال آینده خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16107

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.