افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

بدنمان را چه می پوشیم / بالاتنه را بسپار به این لباس، من به شما می گویم برای قسمت پایین تنه چه بپوشید.

  • کد خبر : 160949
بدنمان را چه می پوشیم / بالاتنه را بسپار به این لباس، من به شما می گویم برای قسمت پایین تنه چه بپوشید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه خوش تیپ شدن خواسته و آرزوی بسیاری از افراد است و هر فردی با تلاش برای خوش تیپ شدن می تواند از این طریق به آن دست یابد، زیرا بسیاری از افراد از قبل یک سری اصول اولیه برای آرایش را می دانند و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه خوش تیپ شدن خواسته و آرزوی بسیاری از افراد است و هر فردی با تلاش برای خوش تیپ شدن می تواند از این طریق به آن دست یابد، زیرا بسیاری از افراد از قبل یک سری اصول اولیه برای آرایش را می دانند و اینطور نیست که فقط به آن تکیه کنند. طعم و مزه برویم سراغ انتخاب لباس، اما باید بدانیم چه لباسی به ما می آید، مثلاً اگر بازوهای چاقی داریم و می خواهیم آنها را با ظرافت بیشتری نشان دهیم، باید توجه کنیم که چه لباسی باید باشد. برای بازوهای چاق مناسب است، خوب است و سپس به سراغ تهیه آنها می رویم و به این ترتیب چشمانمان را کوچکتر نشان می دهیم.

همه اینها برای این است که به یاد داشته باشیم همانطور که آرایش خوب باید عیوب صورت ما را بپوشاند، یک انتخاب صحیح و مناسب و دانستن نکاتی برای یک استایل شیک باید عیوب بدن ما را نیز بپوشاند و ظاهرمان را زیبا کند. اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم، به همین دلیل با این حساب، برای انجام این کار باید برای رسیدن به هدفی که برای خود تعیین کرده ایم، زمان بگذاریم. حال در مقاله امروز قصد داریم با شما در مورد اینکه کت با چه چیزی بپوشیم صحبت کنیم. امروزه در بین لباس های مورد علاقه خانم ها بادگیرهایی هستند که کاملا شیک هستند و حالا برای شما نمونه هایی از این که با چه چیزی بپوشید را برایتان آورده ایم.

برای مهمانی هایی مانند عروسی و تولد از بادی های گیپور استفاده کنید.

فرم اصلی بدنه جاذب است و به همین دلیل برای مجالس و مجالس زنانه مانند تولد یا عروسی بسیار مناسب است و می توانید با خیالی آسوده و با خیال راحت پوشش بالاتنه را روی آن قرار دهید و برای کاملا رسمی و نیز وجود دارد. در موارد رسمی به راحتی می توانید کت انتخاب کنید اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که برای این کار باید کت مجلسی و گیپور تهیه کنید و کت شما ظاهری اسپرت و ساده نداشته باشد بلکه باید با دقت کار شود. و سپس آن را با دامن های رسمی ترکیب کنید و در سالن طوری بدرخشید که همه از زیبایی شما شگفت زده شوند.

این نکته را هم اضافه کنیم که دامن شما می تواند بلند یا کوتاه باشد که بستگی به انتخاب و سلیقه شما دارد اما بهتر است کفش پاشنه بلند را با آن بپوشید تا رسمی تر به نظر برسید.

ژاکت را با چه چیزی بپوشیم؟

کت و شلوار آستین بلند و شلوار پارچه ای شما را زیبا و زنانه می کند.

مهم ترین ویژگی نیم تنه این است که به راحتی می توانید آن را داخل دامن و شلوار قرار دهید و استایل های کژوال و رسمی را با آن بسیار راحت می پوشید و یکی از مزیت های بزرگ آن پوشاندن ایرادات بدن و خوش تیپ جلوه دادن افراد است. اگر شکم دارید شلوار جین روی شکم شما ظاهر می شود یا کوچکتر به نظر می رسد، به همین دلیل توصیه می کنیم آن را با شلوارهای پارچه ای کمر بلند بپوشید تا شکم شما بیشتر و بیشتر از بین برود.

اگر بلوز شما رنگ خاصی دارد بهتر است بقیه لباس ها را در رنگ های خنثی انتخاب کنید تا بلوز شما نقطه عطف استایل شما شود و بیشتر از بقیه لباس ها به چشم بیاید مانند تصویر زیر که در آن بلوز گلدار با شلوار و کفشی که تقریباً هم رنگ است انتخاب می شود و در نهایت این سبک با اکسسوری ها و تزیینات طلا تکمیل می شود.

ژاکت را با چه چیزی بپوشیم؟

یک لباس بدن با شلوار دامن همیشه یک ترکیب برنده است

اگر علاقه مند به پوشیدن دامن برای مهمانی یا مراسمی هستید که به آن دعوت شده اید، پوشیدن یک تی شرت بدون آستین می تواند بهترین گزینه و لباس شیک برای شما باشد.توصیه می کنیم لباسی با این مدل شلوار انتخاب کنید که می تواند با لوازم جانبی مانند روسری، جواهرات و حتی کلاه های ساحلی زیبا به نظر برسید.

ژاکت را با چه چیزی بپوشیم؟

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=160949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.