افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

70 میلیارد بدهی دولت به تامین اجتماعی پرداخت می شود

  • کد خبر : 160928
70 میلیارد بدهی دولت به تامین اجتماعی پرداخت می شود

به گزارش بازار، میرهاشم موسوی در بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی شهید چمران ساوه با اشاره به اینکه پرداخت بدهی به سازمان تامین اجتماعی یکی از محورهای دولت سیزدهم است، اظهار داشت: در دو سال اخیر دولت به این موضوع پرداخته است. بیش از 170 میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار است، اجتماعی پرداخت شده […]

به گزارش بازار، میرهاشم موسوی در بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی شهید چمران ساوه با اشاره به اینکه پرداخت بدهی به سازمان تامین اجتماعی یکی از محورهای دولت سیزدهم است، اظهار داشت: در دو سال اخیر دولت به این موضوع پرداخته است. بیش از 170 میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار است، اجتماعی پرداخت شده و امسال قرار است با واگذاری سهام به این سازمان 70 میلیارد تومان بدهی عمومی پرداخت شود. بر این اساس در دو سال و نیم گذشته پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی بین 240 تا 250 میلیارد تومان خواهد بود.

وی با اشاره به وصول سهام خوب در این مدت گفت: واگذاری سهام پتروشیمی شازند در قالب تسویه بدهی یکی از اقداماتی بود که ارزش افزوده و تعهدات بین نسلی ایجاد می کند و در زمینه سرمایه گذاری نیز دارای یک بازگشت خوب برای سازمان

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: در برنامه هفتم برای پرداخت بدهی دولت پیش بینی شده است و امیدواریم در دوره پنج ساله برنامه هفتم مسیر واگذاری ها و پرداخت بدهی های دولت طی شود. بیش از پیش ادامه خواهد داشت.

وی درباره تناسب استحقاق مستمری بگیران تامین اجتماعی نیز گفت: مواردی در پیشنهادات دولت مطرح است و باید نقش مجلس در این زمینه مورد توجه قرار گیرد تا تصمیم گیری شود.

وی همچنین با اشاره به سفر خود به ساوه گفت: توسعه خدمات یکی از برنامه های خدمات محور سازمان تامین اجتماعی است. از خدمات مهم این سازمان می توان به درمان رایگان توسعه یافته با حمایت دولت اشاره کرد و در ساوه نیز خدمات توسعه ای در بخش های ویژه بیمارستان چمران با هزینه ای بالغ بر 35 میلیارد تومان انجام شده است. همچنین 1000 متر مربع زمین با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان برای ساخت انبار دارویی در نظر گرفته شده است که در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و با تجهیز انبار دارویی این ظرفیت به بیمارستان

موسوی افزود: احداث کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در مجاورت بیمارستان در زمینی به مساحت 3500 متر مربع در دستور کار قرار گرفته و با صرف 110 میلیارد تومان به درمان فوق تخصصی تبدیل می شود. مرکز که هم اکنون در حال اجراست 30 درصد پیشرفت دارد و قرار است آبان ماه سال آینده به بهره برداری برسد.

وی همچنین گفت: تجهیز بیمارستان تامین اجتماعی شهید چمران ساوه در قالب برنامه تسطیح انجام می شود و هم اکنون مدرن ترین تجهیزات رادیولوژی و توموگرافی کامپیوتری دیجیتال در این مرکز درمانی نصب شده است و بالاترین خدمات ارائه خواهد شد. با به کارگیری نیروهای متخصص کیفیت را به مردم ارائه می کند. ما سعی خواهیم کرد که به عنوان بخشی از برنامه تسطیح زمین، این مرکز پزشکی یک دستگاه MRI تهیه کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=160928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.