افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

چند مدل با نیم بوت / منتظر پایین آمدن برف برای نشان دادن نیم بوت های این چنینی

  • کد خبر : 160902
چند مدل با نیم بوت / منتظر پایین آمدن برف برای نشان دادن نیم بوت های این چنینی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- این روزها خبری از زمستانی نیست که برف زیادی داشته باشد و یک جورهایی انگار زمان برف به زانوانمان گذشته است و این فصل کم کم گرم می شود و دیگر خبری نیست. ، اما لباس زمستانی ظالمانه است و بدون در نظر گرفتن فصل […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- این روزها خبری از زمستانی نیست که برف زیادی داشته باشد و یک جورهایی انگار زمان برف به زانوانمان گذشته است و این فصل کم کم گرم می شود و دیگر خبری نیست. ، اما لباس زمستانی ظالمانه است و بدون در نظر گرفتن فصل و آمد و شد برف، گران می شود و باید آن را قسطی بخرید! حالا در این بین یکی از اجناس مهم در استایل زمستانی شما چکمه و نیم بوت است که با احتساب سرما می توانید حتی اگر برف هم نبارید آن را بپوشید اما فعلا نیم بوت بهتر از چکمه در این هوا و البته هنگام پوشیدن این سبک کفش، حتما به ترکیب نیم بوت و شلوار دقت کنید، زیرا موضوع بسیار مهمی است و می تواند روی استایل شما تاثیر زیادی بگذارد.

پس با در نظر گرفتن این موضوع و با این آب و هوا که حتی نیمی از استایل خود را تمام نکرده اید و می خواهید بوت و نیم بوت را به رخ بکشید، توصیه می کنیم به سراغ نیم بوت های شیک امسال بروید و کفش مناسب خود را انتخاب کنید. استایل خود را کامل کنید، البته به نظر می رسد برخی افراد تصمیم می گیرند تا نیم بوت نپوشند تا برف برسد، اما خانم های عزیز ظاهر و استایل خود را به این کفش ها بسپارید، فرقی نمی کند در برف تا کمر باشد. باشی حالا چند مدل نیم بوت که میتونید داشته باشید رو براتون گذاشتیم که امیدواریم براتون مفید باشه.

پوشیدن نیم بوت با شلوار تنگ

یکی از استایل هایی که هر ساله در بین افراد زیادی از جمله سلبریتی ها رواج پیدا می کند، پوشیدن شلوار چرمی لاغر با نیم بوت چرمی و هر دو مشکی است که در این صورت می توانید این استایل را با یک کت روشن کامل کنید و در هر دوستی این مدل را بپوشید. دور هم جمع شوید یا مهمانی کنید و تا حد امکان زیبا بدرخشید.

البته موضوع بسیار مهمی در این میان وجود دارد و آن اینکه سایز و طول چکمه شما مهم نیست، اما باید مطمئن شوید که شلوار شما روی چکمه نیفتد یا خیلی کوتاهتر از آن باشد، پس اگر شلوار لس طولانی، آنها را در چکمه خود قرار دهید. این را هم بگوییم که نیم بوت ها را باید با شلوارهایی که پاهای خیلی تنگی دارند ترکیب کرد.

پسری با نیم بوت

نیم بوت های چاپ شده با لباس های خنثی.

خوشبختانه امروزه می توانید چرم ها را در طرح های مختلفی ببینید و می توان گفت تنوع در آن ها زیاد شده است و می توانید از آن ها برای مثال از طرح هایی مانند پوست پلنگ یا پوست مار استفاده کنید و بسته به لباس های دیگرتان استایل بسازید. طراحی زیبا و منحصر به فرد که توجه همه بینندگان را به خود جلب خواهد کرد. اگر می خواهید نیم بوت های چاپ شده شما نقطه عطف استایل شما باشد، توصیه می کنیم برای بقیه لباس ها و لباس هایتان رنگ های خنثی مانند سفید، مشکی یا هر رنگ دیگری را که می توان بین این دو رنگ قرار داد انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید بقیه لباس ها را با توجه به رنگ نیم بوت خود انتخاب کنید.

پسری با نیم بوت

نیم بوت چرمی برای هماهنگی با لباس کوتاه.

شاید دوست داشته باشید برای جشن تولد، مهمانی و یا حتی عروسی به جای صندل از نیم بوت های رسمی استفاده کنید که کاملا شیک هستند و اخیرا مد شده اند یا با سگک های خاصی تزیین شده اند، پس بهتر است از لباس های کوتاه مانند زانو استفاده کنید. پیراهن های یک تکه یا دامن های بلند برای خودنمایی این مدل از نیم بوت ها که همگی در ظاهر زیبا هستند، در هر صورت میزان این شورت به شما بستگی دارد اما نیم بوت شما باید نمایان باشد.

پسری با نیم بوت

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=160902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.