افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

واعظی: نبود ستاره ها پرسپولیس را تحت تاثیر قرار داد/غیبت پورعلیگنجی انسجام خط دفاعی را به هم زد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 160893
واعظی: نبود ستاره ها پرسپولیس را تحت تاثیر قرار داد/غیبت پورعلیگنجی انسجام خط دفاعی را به هم زد – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: جدایی پورعلیگنجی از تیم پرسپولیس باعث فروپاشی انسجام ایجاد شده در خط دفاعی شد. مهدی واعظی در گفت و گو با برنا درباره بحرانی که پرسپولیس این روزها با آن دست و پنجه نرم می کند، اظهار داشت: ناکامی های اخیر پرسپولیس دلایل متعددی دارد و دلایل آخرین نتایج این تیم […]

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: جدایی پورعلیگنجی از تیم پرسپولیس باعث فروپاشی انسجام ایجاد شده در خط دفاعی شد.

مهدی واعظی در گفت و گو با برنا درباره بحرانی که پرسپولیس این روزها با آن دست و پنجه نرم می کند، اظهار داشت: ناکامی های اخیر پرسپولیس دلایل متعددی دارد و دلایل آخرین نتایج این تیم فقط مسائل فنی نیست.

وی ادامه داد: بخشی از مشکلات این روزهای پرسپولیس به مسائل فنی برمی گردد که از جمله این مشکلات می توان به کمبود بازیکن در برخی پست های کلیدی اشاره کرد، مشکلی که مربیان و کادر فنی بارها فریاد زدند اما در نهایت این مشکل حل نشد حل شد ببینید در آخرین دیدارهای پرسپولیس شاهد بودیم که این تیم در ایجاد لحظات در دروازه حریف خوب بود اما در ضربه پایانی و در دروازه شکست خورد و این یعنی پرسپولیس به شدت به یک مهاجم شش امتیازی نیاز دارد اما آنها این قطعه را ندارید تیمی که فصل گذشته سه گانه را به دست آورد و جلوتر از آسیا هم به پایان رسید آنطور که باید تجهیز نشد و شاید بتوانیم شاهد افت محسوس نتایج این تیم باشیم.

دروازه بان اسبق پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس علاوه بر مشکلات فنی، درگیری های روحی و روانی زیادی را نیز پشت سر گذاشت که بی شک روی این تیم تاثیرگذار بود. مشکلات در تشکیلات باشگاه و اختلافات و درگیری های مدیریتی به وجود آمده در این زمینه تاثیر بسزایی در مشکلات و نتایج اخیر پرسپولیس داشته است.

واعظی به خروج پرسپولیس از این روند اشاره کرد و در این زمینه گفت: بسیاری از مشکلات فعلی پرسپولیس با حضور موفق در نقل و انتقالات زمستانی قابل حل است. پرسپولیس در نیم فصل اول ستاره هایی چون وحید امیری، مرتضی پورعلیگنجی و یاسین سلمانی را به دلیل مصدومیت از دست داد و باید به جای این سه ستاره سه نفر جدید به تیم تزریق شود. به نظر من مصدومیت این ستاره ضربه جبران ناپذیری برای تیم بود. مثلاً مطمئنم اگر پرسپولیس در بین این سه بازیکن حداقل وحید امیری را داشت، مقابل النصر مساوی نمی کرد یا مقابل الدحیل شکست نمی خورد. علاوه بر جذب افراد جدید در نقل و انتقالات، انسجام بین مدیریت و تیم و کادر مربیگری نیز باید به شکل اولیه خود بازگردد تا مشکلات روحی و روانی گروه به حداقل برسد.

وی در مورد خلاء پورعلیگنجی در خط دفاعی و تاثیر آن بر گل های پرسپولیس در چند بازی اخیر گفت: خروج پورعلیگنجی از خط دفاع و آرایش پرسپولیس باعث شد اتحاد ایجاد شده در خط دفاعی پرسپولیس به هم بریزد و بدون شک. پیامد این اتفاق برای پرسپولیس خوب نبود. در ادامه بیرانوند در دیدار گذشته و در دو گلی که پرسپولیس دریافت کرد می توانست بهتر و با تجربه بیشتر بازی کند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: متأسفانه هرج و مرج زیادی در مدیریت فوتبال ما وجود دارد که برای فوتبال ما بد تلقی می شود. شواهد و قرائن این شبهه را ایجاد کرده است که برخی نتایج دستکاری شده و با اتفاقاتی که در خارج از زمین فوتبال رخ می دهد، نتایج برخی مسابقات خارج از زمین فوتبال و مستطیل سبز مشخص می شود. از مدیران وزارت ورزش و مسئولان تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی کنند و اجازه ندهند محیط پاک ورزش با این آلودگی ها مواجه شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)