افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

ضربه ای که خط دفاع پرسپولیس به بیرانوند زد / شماره یک در خطر – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 160869
ضربه ای که خط دفاع پرسپولیس به بیرانوند زد / شماره یک در خطر – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، بیست و سومین دوره لیگ برتر در حالی در حال برگزاری است که پرافتخارترین تیم تاریخ این رقابت ها از نظر دفاعی و گلزنی نسبت به فصل گذشته چیزی نزدیک به هم ندارد. پرسپولیس که فصل گذشته سه گانه فوتبال ایران را به دست آورد، در حال حاضر با 22 […]

به گزارش خبرنگار مهر ، بیست و سومین دوره لیگ برتر در حالی در حال برگزاری است که پرافتخارترین تیم تاریخ این رقابت ها از نظر دفاعی و گلزنی نسبت به فصل گذشته چیزی نزدیک به هم ندارد.

پرسپولیس که فصل گذشته سه گانه فوتبال ایران را به دست آورد، در حال حاضر با 22 امتیاز از 12 بازی در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد که در دفاع از رکورد ضعیفی برخوردار است.

قرمزها با وجود جذب محمدحسین کنعانی زادگان در خط دفاعی و استفاده از این ملی پوش در ترکیب اصلی، 8 گل دریافت کردند که نسبت به مدت مشابه فصل گذشته بیشتر بود.

علیرضا بیرانوند بدون شک یکی از ارکان اصلی قهرمانی این تیم در سال های اخیر بوده است. او در فصل قبل 19 بار موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه دارد تا نشان دهد بیهوده نیست پیراهن شماره یک تیم ایران را بر تن می کند.

عملکرد بیرانوند بدون شک نسبت به گذشته بهتر شده است اما ضعف بیش از حد در خط دفاعی و عدم هماهنگی کنعانی زادگان و گلسیانی باعث گلزنی این تیم شده است و به همین دلیل تنها 6 کلین شیت مقابل اسمه بیرانوند در این بازی ثبت شده است. ایستگاه.

بیرانوند در اکثر بازی های پرسپولیس نقش مهمی داشت. او حتی در بازی برگشت مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا 2023 آنقدر توپ را گرفت که بهترین بازیکن شد اما خط دفاع متزلزل قرمزها روند نزولی را برای این تیم رقم زد.

ساختار دفاعی مهمی که نه تنها راهبرد اساسی یحیی گل محمدی برای رسیدن به جام قهرمانی لیگ برتر، بلکه برای تیم ایران با حضور بیرانوند و کنعانی زادگان مهم تلقی می شود. تا در آستانه جام ملت های آسیا با کوچکترین اشتباهی هماهنگ شوند.

این در حالی است که بیرانوند با احتساب میزان کلین شیت در فصل جاری در بین دروازه بانان سوم است که سیدحسین حسینی و حسین پورحمیدی را 7 بار پشت سر گذاشته و دروازه استقلال و تراکتور را بسته اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=160869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.