افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

هزینه سفر از صفر تا صد به هند (سفر به هند با هواپیما و زمینی)

  • کد خبر : 160851
هزینه سفر از صفر تا صد به هند (سفر به هند با هواپیما و زمینی)

هزینه سفر به هند چقدر است؟ بلافاصله پس از تصمیم گیری برای سفر به هند، این احتمالا اولین سوالی است که ذهن شما را به خود مشغول می کند. هند با تاریخ هیجان انگیز، معماری چشمگیر، غذاهای خوشمزه و فرهنگ غنی و متنوع، مقصدی بسیار جذاب برای اکثر گردشگران است. اگر این جاذبه ها شما […]

هزینه سفر به هند چقدر است؟ بلافاصله پس از تصمیم گیری برای سفر به هند، این احتمالا اولین سوالی است که ذهن شما را به خود مشغول می کند. هند با تاریخ هیجان انگیز، معماری چشمگیر، غذاهای خوشمزه و فرهنگ غنی و متنوع، مقصدی بسیار جذاب برای اکثر گردشگران است. اگر این جاذبه ها شما را برای سفر به کشور هزار رنگ ترغیب کرده است و می خواهید از هزینه صفر تا صد سفر به هند با مجله گردشگری مطلع شوید. امروز پرواز کن با

هزینه سفر به هند در یک نگاه

به طور کلی سبک سفر تاثیر زیادی بر هزینه سفر به هند یا سایر کشورهای جهان دارد. اگر در هتل های 5 ستاره هند اقامت می کنید، در رستوران های شیک غذا می خورید، به مراکز خرید گران قیمت می روید و … هزینه سفر در مقایسه با شرایطی که قدر غذاهای خیابانی را می دانید و در هتل های دو ستاره اقامت می کنید، کاملا متفاوت است.

هزینه سفر از ایران به هند با هر نوع بودجه

در زیر هزینه سفر به هند برای یک سفر ارزان، مجلل و مقرون به صرفه را تحلیل کرده ایم. لطفا توجه داشته باشید که شماره های زیر برای مقصد تهران به دهلی ارائه می شوند. اگر قصد سفر به شهرهای دیگر هند مانند بمبئی، آگرا، گوا، جیپور و … را دارید فراموش نکنید که قیمت دقیق هتل ها و پروازها را در سایت اسمارتک نیوز بررسی کنید. علاوه بر این، این قیمت ها ممکن است در تاریخ سفر شما کمی تغییر کند.

هزینه سفر ارزان به هند

هزینه سفر ارزان به هند

برای سفر ارزان به هند باید بین 24 تا 22 میلیون تومان هزینه کنید. این مبلغ شامل اقامت در هتل های ارزان هند، استفاده از وسایل نقلیه عمومی، خوردن غذاهای خیابانی و خرید بلیط ارزان می شود. با این مقدار حتی می توانید چند وعده غذایی را در رستوران های هندی صرف کنید و از محبوب ترین جاذبه های این کشور دیدن کنید.

هزینه سفر به هند مقرون به صرفه

اگر می خواهید سفری راحت به هند را تجربه کنید و در عین حال بودجه چندانی ندارید، باید مبلغی معادل 24-30 میلیون تومان کنار بگذارید با صرف این مبلغ می توانید در هتل های 3 ستاره هند اقامت کنید، بلیط هواپیما برای رفتن به مقاصد دور از خود بخرید و با قطارهای سطح بالا یا تاکسی در شهرهای هند سفر کنید. علاوه بر این، می توانید در یک رستوران لوکس غذا بخورید و سرگرمی هایی مانند سافاری در صحرا را تجربه کنید، در یک کلاس آشپزی یک روزه شرکت کنید و غیره.

هزینه یک سفر لوکس به هند

هزینه یک سفر لوکس به هند

اگر از نظر بودجه و هزینه مشکلی ندارید و به سفرهای لوکس عادت دارید، می توانید به راحتی از تمامی امکانات و تفریحات هند بهره مند شوید. اقامت در هتل های لوکس و 5 ستاره هند، سفر بین شهرها با هواپیما، گشت و گذار در شهر با ماشین های لوکس و راحت و صرف غذا در بهترین رستوران ها. لطفا توجه داشته باشید که برای هزینه یک سفر لوکس به هند باید حداقل 40-35 میلیون تومان باشد. است.

هزینه سفر به هند چقدر است؟

در قسمت قبل نگاهی کلی به هزینه های سفر به هند انداختیم. در این قسمت قصد داریم هزینه سفر به هند را با توجه به عوامل مختلفی مانند خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، هزینه خوردن و آشامیدن، هزینه بازدید از مکان های دیدنی هند و … بررسی کنیم. مقاله بعدی را از دست ندهید

هزینه سفر به هند با هواپیما.

هزینه سفر به هند با قطار.

قبل از سفر، قیمت بلیط هواپیما به شهرهای مختلف هند را در سایت اسمارتک نیوز بررسی کنید. در زمان نگارش این مقاله، قیمت بلیط پرواز تهران-دهلی بخشی از حدود 9 میلیون نفر جمعیت. این مبلغ بسته به کلاس پروازی بلیط افزایش می یابد و هزینه خرید بلیط هواپیما هند را افزایش می دهد. شاید دوست داشته باشید بدانید هزینه سفر زمینی به هند چقدر است؟ هزینه سفر به هند با قایق چقدر است؟ آیا چنین چیزی امکان پذیر است یا خیر؟

هزینه سفر زمینی به هند

سفر زمینی به هند از ایران 2 تا 3 روز طول می کشد و بسته به مسیری که برای ورود به هند انتخاب می کنید باید از افغانستان و پاکستان نیز عبور کنید. طبیعتا هزینه سفر زمینی از ایران به هند بسیار ارزانتر از سفر هوایی خواهد بود. اما از آنجایی که عبور از افغانستان و پاکستان می تواند خطرناک باشد، بهتر است به دلیل هزینه کم خطر سفر به هند با قطار یا اتوبوس را نداشته باشید و با هواپیما به این کشور سفر کنید.

هتل های هند

رزرو هتل در هند

خوشبختانه قیمت هتل های هند در شهرهای مختلف مناسب است و با بودجه کم می توانید اقامتگاه های مناسبی در این کشور پیدا کنید. هزینه 4 شب اقامت در هتل های دهلی (هتل 2 ستاره) می تواند کمتر از یک میلیون تومان باشد. اگر بودجه ای برای سفر به هند دارید، این هتل ها ارزان هستند و امکانات خوبی دارند.

قیمت هتل های میان رده در هند از شبی 800 هزار تا 2 میلیون تومان است. آنها قرار دارند بنابراین شما در انتخاب هتل با امکانات و قیمت مناسب و کاهش هزینه های سفر کاملا آزاد هستید. هتل های مجلل هند نیز تنوع زیادی دارند و برخی از آن ها به قدری مجلل هستند که هزینه یک شب اقامت در آن ها از 100 میلیون تومان هم می گذرد.

باید در نظر داشت که هزینه اقامت و هتل در هند در شهرهای بزرگ، مناطق توریستی و در ماه های دسامبر، ژانویه و فوریه و از اواسط ژوئن تا سپتامبر بیشتر است، زیرا رونق گردشگری در این کشور نسبتاً بالاست. پایین، به اوج خود می رسند. کمترین مقدار

هزینه حمل و نقل عمومی در هند

حمل و نقل عمومی در هند

مانند هر شهر و کشور دیگری، سفر با وسایل نقلیه عمومی در شهرهای هند تا حد زیادی از هزینه های شما می کاهد. بطور کلی هزینه حمل و نقل عمومی (قطار، اتوبوس و ریکشا) برای هر نفر در هند تقریباً 200 تا 300 هزار تومان است. اگر بودجه بیشتری دارید، می توانید از تاکسی استفاده کنید. مناطق توریستی هند رفت و آمد کنید و حتی می توانید ماشین کرایه کنید. به طور کلی استفاده از تاکسی و ماشین کرایه ای هزینه سفر شما را افزایش می دهد.

قیمت مواد غذایی در هند

اگرچه غذا خوردن در شهرهای بزرگ و مکان های توریستی گاهی اوقات می تواند گران باشد، اما به طور کلی هزینه غذا خوردن در خارج از خانه در هند زیاد نیست. اگر در رستوران های محلی هند غذا می خورید، قیمت صبحانه (املت، پاراتا، دوسا و…) با یک فنجان قهوه یا چای زیر 50 هزار تومان است. هزینه یک وعده غذایی در رستوران های هندی حداقل 50000-100000 تومان خواهد بود. این مبلغ برای رستوران های میان رده بین 150 تا 250 هزار تومان و برای رستوران های لوکس هندی بین 500 تا 1 میلیون و 200 هزار تومان می رسد.

لطفاً توجه داشته باشید که چون شرایط بهداشتی هند در برخی مناطق ضعیف است، ممکن است غذا خوردن در برخی رستوران ها (به ویژه رستوران های محلی) ایمن نباشد. بنابراین، ما بیشتر در را توصیه می کنیم رستوران های معروف هندی غذا بخورید و ترجیحا از غذا خوردن در رستوران های خصوصی خودداری کنید.

هزینه بازدید از مکان های دیدنی هند

بناهای یادبود هند

هزینه بازدید از دیدنی های هند بسته به ساختمانی که از آن بازدید خواهید کرد متفاوت است. مثلا، هزینه بازدید از تاج مجال 1000 روپیه (معادل 500 هزار تومان) می باشد. و این مقدار در سایر معیارهای هند افزایش یا کاهش می یابد. علاوه بر این، بازدید از برخی از بناهای تاریخی هند رایگان است. کودکان زیر 15 سال می توانند به صورت رایگان وارد اکثر آثار تاریخی هند شوند. علاوه بر این، دانشجویانی که دارای کارت دانشجویی معتبر هستند، می توانند از پرداخت هزینه ورودی به ساختمان ها خودداری کنند.

خرید سوغاتی در هند

لباس ها و جواهرات رنگارنگ هندی توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب می کند. با توجه به تنوع این اقلام، بدون خرید سوغاتی هند این کشور را ترک نکنید! بین محبوب ترین سوغاتی در هند. انواع لباس، وسایل تزئینی و زیور آلات را در هند ارزانتر از ایران می توانید پیدا کنید. بنابراین وقتی به هند سفر می کنید قسمت خرید را دلپذیر و جذاب خواهید دید.

سرگرمی های مختلف از هند.

هزینه سرگرمی در هند

در کنار بازدید از دیدنی های هند، تفریحاتی نیز وجود دارد که برای داشتن یک ماجراجویی کامل در این کشور باید آن ها را تجربه کنید. برخی از این سرگرمی ها بسیار ارزان هستند، در حالی که هزینه برخی دیگر چندان خوب نیست! بعد، با برخی از سرگرمی هندی به همراه هزینه آن. بیشتر بدانید.

  • شرکت در کلاس آشپزی: این کلاس ها معمولا بین 800 تا 400 هزار تومان قیمت دارند. در این دوره ها که معمولا بین 3 تا 4 ساعت طول می کشد، طرز تهیه یک غذای هندی و درست کردن آن را در همان جا یاد می گیرید. در نهایت می توانید از ثمره کار خود لذت ببرید.
  • فیل سواری در عامر فورت جیپور: این تفریح ​​برای شما هر فیل 500 هزار تومان است و 2 نفر می توانند همزمان سوار آن شوند. با اينكه فیل سواری در هند این یک تجربه بسیار جالب و هیجان انگیز است، به خاطر داشته باشید که فیل ها همیشه رفتار آرامی از خود نشان نمی دهند!
  • نیم روز قایقرانی در آب های کرالا: این یکی از سرگرمی هایی است که باید در هند تجربه کنید. این تفریح ​​که معمولا شامل یک وعده غذایی می شود بین 750 تا 600 هزار تومان قیمت دارد.
  • تماشای رقص سنتی در کرالا: یکی دیگر از سرگرمی های جالب در هند تماشای این رقص سنتی است که هزینه این نمایش تنها 100 هزار تومبا است.

بهترین زمان برای سفر ارزان به هند

هزینه سفر به هند از ایران را بررسی کنید

اگر می خواهید با هزینه مناسب و مناسب تری به هند سفر کنید، توصیه می کنیم در مواقع رونق گردشگری از سفر به این کشور خودداری کنید. صنعت گردشگری در هند در این فصول رونق می گیرد و هزینه ها به طور قابل توجهی افزایش می یابد. مجموع 1 می تا پایان سپتامبر (اردیبهشت تا اکتبر) هزینه سفر به هند کاهش می یابد و اگر همین الان برنامه ریزی کنید می توانید در هزینه های خود صرفه جویی زیادی کنید.

نکاتی برای کاهش هزینه های سفر به هند

اگرچه هزینه سفر به هند چندان بالا نیست، اما می توانید با رعایت نکات ساده زیر تا حدودی آن را کاهش دهید:

  • نکته اصلی برای صرفه جویی در هزینه در سفر به هند چانه زدن است. در حقیقت، مذاکره در هند این بسیار عادی است و اکثر بازرگانان از مشتریان انتظار دارند که هنگام خرید بر سر قیمت محصولات چانه بزنند.
  • سفرهای طولانی با قطار داشته باشید. قطارهای هندی آنها کلاس های مختلفی دارند اما حتی اگر با بهترین قطارهای هند سفر کنید، در مقایسه با سفر با هواپیما، مقدار قابل توجهی صرفه جویی خواهید کرد.
  • کمپ در منطقه هیمالیا. مردمی که کمپینگ در هیمالیا را تجربه کنید آنها با تجربه این منطقه معتقدند این منطقه بسیار امن برای کمپ است.
  • در فصولی که گردشگری در هند رونق دارد از سفر به هند خودداری کنید. همانطور که در بالا ذکر شد، در چنین شرایطی ممکن است قیمت ها بالاتر از استاندارد باشد.
  • سعی کنید در رستوران ها و کافه هایی که محلی ها غذا می خورند غذا بخورید.
  • به جای اجاره ماشین در هند، از وسایل حمل و نقل عمومی برای رفت و آمد در محل اقامت خود استفاده کنید.
  • برای خرید در هند به بازارهای محلی بروید.
  • اگر از خدمات دریافتی بسیار راضی هستید، نکته; در غیر این صورت نیازی نیست خوشحال کننده وجود ندارد.
  • اگر می توانید به صورت گروهی سفر کنید تا بتوانید بخشی از هزینه ها را با همراهان خود در میان بگذارید.

سفر به هند، سرزمین رنگ ها و عطرها.

هند یکی از عجیب ترین و زیباترین کشورهایی است که گردشگران می توانند از آن دیدن کنند. از آنجایی که هند از نظر اقامت و حمل و نقل عمومی گزینه های متنوعی را در اختیار مسافران قرار می دهد، شما می توانید با هزینه کم به این کشور سفر کنید. در این مقاله سعی داریم اطلاعات دقیقی از هزینه سفر به هند در اختیار شما قرار دهیم تا با برآورد هزینه ها سفری خوش داشته باشید.

آیا تا به حال به هند سفر کرده اید؟ تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=160851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.