به گزارش رکنا، نیروهای انتظامی کلانتری مشهد به تماس شهروندی که بازداشت شده بود پاسخ دادند. اجبار به طرز خطرناکی گرفتار شد، بلافاصله به سمت میدان بهارستان حرکت کردند و زورگیر را با خنجر در دست محاصره کردند، زیرا با تهدید به قتل مال گمشده اش می خواست راه فراری بیابد، اما ماموران انتظامی با چند تکنیک دفاع شخصی وی را بی حرکت کردند. حلقه های قانون آن را دور دستانشان پیچیده بود.

قدرتمند

پس از انتقال متهم به مقر پلیس، مال بخت که راننده خودرو پژو آردی بود گفت: در بلوار وکیل آباد در حال تردد بودم که مردی را با تی شرت با سر نشان عقاب سوار کردم. به سمت بلوار شهید صیاد شیرازی، اما او مرا به کوچه خلوتی کشاند و ناگهان چاقویی زیر گلویم گذاشت و تهدید به کشتن کرد، نه تنها گوشی و پول نقدم را به همراه ماشین دزدید، بلکه تمام مواد غذایی را نیز با خود برد. پروتئینی که برای خانه خریده بودم و با ماشین فرار کردم اما از آنجایی که ماشینم مجهز به جی پی اس بود بدون اطلاع پلیس و با تصمیم اشتباه خودم دنبالش رفتم تا جایی که او را در اطراف میدان بهارستان پیدا کردم اما اراذل خطرناک که همچنان با همان تی شرت «عقاب نشان» مرا دید و باخنجر دوباره به من حمله کرد، این بار با پلیس 110 تماس گرفتم و نیروهای کلانتری با رسیدن به موقع جانم را نجات دادند. گزارش اختصاصی روزنامه خراسان حاکی از آن است که با توجه به اهمیت موضوع، تحقیقات کارشناسی توسط ماموران اداره اطلاعات با نظارت و راهنمایی مستقیم سرهنگ جواد یعقوبی در حالی آغاز شد که تحقیقات نشان داد متهم 38 ساله به نام علی ، حدود 30 روز قبل از زندان آزاد شده و دوباره مرتکب جنایت شده است.

قدرتمند

این سارق سابقه دار که با بیان اینکه تاکنون 4 بار به اتهام سرقت به زندان افتاده و اعتیاد به مواد مخدر صنعتی دارد، ضمن اعتراف به زورگیری با چاقو گفت: اموالی را که سرقت کرده بودم از خانه شاکی برداشتم و خودم به آنجا رفتم. این مکان برای خرید مواد مخدر زمانی که دستگیر شدم به منطقه رسیدم. وی ادامه داد: البته پس از خرید مواد مخدر قصد فروش خودرو و سایر اقلام مسروقه را داشتم که با حضور نیروهای انتظامی موفق نشدم… به گزارش خراسان، به دلیل احتمال اخاذی های دیگر توسط متهم مذکور، سرهنگ احمد گردن (رئیس پلیس آگاهی مشهد) دستورات ویژه ای برای ریشه یابی سرقت های احتمالی آنان صادر کرد، لذا تحقیقات ادامه یافت.