افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

رسیدگی به مشکلات مناطق مغفول مانده از اولویت های دولت سیزدهم است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 160650
رسیدگی به مشکلات مناطق مغفول مانده از اولویت های دولت سیزدهم است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان بعدازظهر شنبه در بازدید از منطقه محروم بدکی با اشاره به آغاز چندین طرح محرومیت زدایی در شهرستان ارومیه افزود: با وجود جمعیت 16 هزار نفری ساکن روستای بدکی. متاسفانه زیرساخت های مناسبی در این زمینه وجود ندارد. وی همچنین به مشکلات جدی روستای بدکی از نظر آب، برق […]

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان بعدازظهر شنبه در بازدید از منطقه محروم بدکی با اشاره به آغاز چندین طرح محرومیت زدایی در شهرستان ارومیه افزود: با وجود جمعیت 16 هزار نفری ساکن روستای بدکی. متاسفانه زیرساخت های مناسبی در این زمینه وجود ندارد.

وی همچنین به مشکلات جدی روستای بدکی از نظر آب، برق و گاز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: به دنبال بهبود سرانه پایین بخش هایی مانند مراکز درمانی، بهداشت، آموزش، ورزش، فضای سبز، کوچه ها و جاده ها باشید. در روستای بدکی و بررسی و تامین امکانات اولیه مانند زمین انجام شده است.

استاندار آذربایجان غربی همچنین تهیه طرح جامع شهر ارومیه و تصویب آن در شورای عالی شهرسازی را مورد تاکید قرار داد و افزود: با این طرح بخشی از مشکلات روستای بدکی حل می شود اما در در کوتاه مدت با همکاری دستگاه قضایی و استفاده از توانمندی های قانونی به ارائه خدمات ادامه خواهیم داد و در حوزه هایی مانند انشعابات آب، برق و گاز به مردم خدمت رسانی می کنیم.

معتمدیان همچنین به احداث مرکز جامع درمانی و بهداشتی در منطقه بدکی اشاره کرد و افزود: برای اولین بار در کشور در پنج منطقه محروم آذربایجان غربی که اولین آن منطقه بادکی خواهد بود، عملیات اجرایی را انجام می دهد. احداث مرکز جامع ویژه مرکز بهداشت راه اندازی شده که شامل اورژانس است، بهداشت و درمان بستری محلی خواهد بود و امیدواریم تا هفته دولت سال آینده زیرساخت های لازم فراهم و به بهره برداری برسد.

وی با تاکید بر تعامل و همکاری نهادهای مختلف برای رفع مشکلات مناطق مغفول مانده استان گفت: با اقدامات انجام شده و تامین امکانات و تجهیزات لازم شاهد رفع برخی از کمبودها و مشکلات در این زمینه خواهیم بود. منطقه از بادکی در اسرع وقت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=160650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.