افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

اولویت ما ارائه یک بازی خوب مقابل پرسپولیس است.

  • کد خبر : 160629
اولویت ما ارائه یک بازی خوب مقابل پرسپولیس است.

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، سعید دقیقی در نشست خبری پیش از دیدار شمس آذر مقابل پرسپولیس گفت: بازی سختی را مقابل تیمی فوق العاده قدرتمند با بازیکنان شایسته و مربی خوب و تماشاگران بسیار مودب داریم. ” ما کار بسیار سختی داریم و در چند روز اخیر سعی کردیم نقاط قوت و ضعف […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، سعید دقیقی در نشست خبری پیش از دیدار شمس آذر مقابل پرسپولیس گفت: بازی سختی را مقابل تیمی فوق العاده قدرتمند با بازیکنان شایسته و مربی خوب و تماشاگران بسیار مودب داریم. ” ما کار بسیار سختی داریم و در چند روز اخیر سعی کردیم نقاط قوت و ضعف حریف را بشناسیم و بر اساس آن تاکتیک های مورد نظر خود را اجرا کنیم. با توجه به اینکه پرسپولیس در آخرین دیدارهای خود امتیاز لازم را کسب نکرد، فردا قطعا به دنبال حداکثر امتیاز خواهد بود. ما تیم جدی نیستیم و بازیکنان ما امسال نشان دادند که می توانند مقابل تیم های قدرتمند با بالاترین کیفیت بازی کنند.

و ادامه داد: اولویت ما در بازی فردا این است که خوب بازی کنیم و امتیاز نگیریم. ما جزو معدود تیم هایی بودیم که در مسابقات قبلی فرم فوتبالی مان را خراب نکردیم. اگر در نتیجه جلو یا عقب بودیم، به دنبال اتلاف وقت یا راه های دیگر برای کسب امتیاز نبودیم. این نشان دهنده شایستگی تیم، بازیکنان، مدیرعامل و مالک و همچنین کادر فنی خوب شمس آذر است. انشاالله فردا بیشتر از گذشته با فوتبال ایران آشنا می شویم و توانایی های خود را بیشتر نشان می دهیم.

شمس آذر مربی تیم فوتبال در پاسخ به این سوال که تیمش در بازی فردا چگونه بازی خواهد کرد، گفت: پسران ما قبلا خودشان را نشان داده اند. در بازی با استقلال با یک بازی خوب حداقل امتیاز را گرفتیم. فولاد، تراکتور و ملوان را در خانه بردیم و این نشان دهنده صلاحیت تیم ماست اما دلیل نمی شود که افتخار کنیم و تلاشمان را کم کنیم. فردا یکی از سخت ترین بازی های فصل خود را مقابل پرسپولیس داریم. با توجه به شرایط جدول، همه تیم های بالای جدول برای ماندن در جام قهرمانی باید در تمام دیدارها پیروز شوند، با توجه به کیفیتی که سپاهان نشان داده است، استقلال هم امتیاز خوبی کسب کرده و تراکتور هم پیروز شده است. تمام بازی های آنها بعد از ما، اما پرسپولیس کمی از رقبا عقب است و به دنبال جبران این شرایط است. قطعا بازی سختی داریم اما اصلاً قصد نداریم ضد فوتبال بازی کنیم. تیم ما تا اینجای فصل یکی از بهترین ها بوده است و سعی می کنیم این روند را ادامه دهیم. در خط دفاعی کیفیت ما در سه بازی اخیر خوب بوده و یک گل زدیم و می خواهیم به این روند ادامه دهیم.

زهی ادامه داد: با کیفیت ترین بازی های ما در خانه بوده است. البته مقابل صنعت نفت که بازی تاکتیکی انجام داد، بازی بدی بود. مقابل هوادار و ذوب آهن نتیجه را واگذار کردیم، هواداران ما تا دقیقه 100 ما را تشویق کردند، البته باید در آن دو بازی پیروز می شدیم و حتی در دیدار مقابل ذوب آهن با اختلاف دو گل پیروز می شدیم. با توجه به نتیجه نگرفتن این تیم، تیم شمس آذر را باید با تیمی مقایسه کرد که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده است. ما به اندازه تمام امتیازات استقلال خوزستان در خانه کسب کرده ایم. قطعا هواداران ما باید بیشتر از قبل از ما حمایت کنند و بازیکنان ما باید بفهمند که تفاوتی بین بازی های خانگی و خارج از خانه نیست. نکته قابل گلایه این است که ما هیچ یک از بازی های خانگی خود را جمعه ها انجام نمی دهیم تا حداکثر تماشاگر را داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که شمس آذر یکی از پدیده های این فصل بود، الگوی شما در مربیگری چه کسی بوده که سیر صعودی خوبی داشته اید، تصریح کرد: هر کاری که انسان انجام می دهد باید با هر کاری انجام شود. تلاش کنید تا بتوانید بیشترین چیزی را که دارید ارائه دهید برای داشتن دارایی های زیاد باید مطالعه کنید وقتی در شورای شهر بودم حدود هفت ماه قبل از اینکه رای بدهم تا نماینده خوبی باشم تمام قوانین شهر را خواندم. در فدراسیون بودم سعی کردم کاری کنم که ماندگار شود، در مربیگری سعی کردم فردی داشته باشم که اطلاعات جدیدی به من بدهد، مربیگری ترکیبی از مدیریت و دانش فنی است، حضور در شورای شهر و جایگاه مدیریتی من افزایش پیدا کرد. ظرفیتم و هنوز نیستم در بحث فنی به نتیجه نرسیدیم و باید درس بخوانیم تا کارمان را کاملتر انجام دهیم در فوتبال اگر هر روز درس بخوانی عقب می افتی ما پدیده نیستیم و ما هنوز به جایگاهی نرسیده ایم که بتوان این نام را بر ما اطلاق کرد. ما فقط افرادی هستیم که تلاش کردیم و بازیکنان، کادر فنی، مالک و مدیریت فنی این شرایط را دارند.

زهیحی در پاسخ به این سوال که “تیم در آستانه جام ملت های 2023 است. آمادگی تیم را در چه سطحی می بینید و لغو مجوز واردات خودروهای این تیم تا چه حد بر تیم تاثیر می گذارد؟” جام جهانی؟» گفت: فکر می کنم یکی از پربازده ترین تیم های تاریخ فوتبال ایران را داریم و تیم ملی پر از ستاره و سرمربی است. تیم ملی هم این مشکلات مربوط به مدیریت فوتبال را دارد و ممکن است در جام ملت ها تیم ایده آلی داشته باشیم، اما واقعیت این است که رقابت را به تیم های مدعی می بازند که فقط به فدراسیون مربوط نمی شود. الان دولت ها وارد شده اند. اکنون عربستان سعودی را می بینیم که در همه زمینه ها دستخوش تحولات زیادی شده است. فوتبال ما از نظر استعداد قابل مقایسه با کشورهای عربی نیست. در حال حاضر ژاپن در حال شکست دادن قوی ترین تیم های جهان است و کره جنوبی نیز فوتبال باکیفیتی ارائه می دهد. من معتقدم برای رشد فوتبال ما نیاز به حمایت حضوری دولت دارد. فوتبال مسیر خودش را طی می کند و انشالله نگاه ها پر رنگ تر می شود. اگر می خواهیم فوتبال پیشرفت کند باید فضاها و مکان هایی را برای پیشرفت فوتبال توسعه دهیم.

سرمربی شمس آذر اضافه کرد: در خصوص موضوع مجوز باید بگویم که با نهایت احترام برای همه رشته ها، فوتبال از همه رشته های دنیا فاصله گرفته است. امیدوارم به جایی برسیم که ورزش به جایی برسد که برای همه کسانی که در ورزش کار می کنند ارزش قائل شویم. رقابت در ورزش مختص یک وزارتخانه و فدراسیون نیست و دولت ها رقابت خود را در عرصه ورزش می بینند و انشالله به جایگاهی می رسیم که فردی که مدال آسیایی و المپیکی می گیرد مانند آنها مورد تقدیر قرار گیرد. . قبول دارم فوتبال در همه رشته ها باید متفاوت باشد اما این را هم می گویم که باید به همه ورزشکاران در همه رشته ها حق بدهیم و این چیزی نیست که الان دریافت می کنند. اگر ماشین را راه ندهیم باید به شکل دیگری پاداش بدهیم. عربستان هم در جام جهانی صعود نکرد اما وقتی آرژانتین را بردند پاداششان مشخص بود. حریفان ما در تمام رشته ها تلاش می کنند تا نیازهای خود را برآورده کنند.

زهیحی در پاسخ به این سوال که در پایان فصل چه جایگاهی برای تیمش در نظر گرفته است، تصریح کرد: هدف ما تثبیت تیم در لیگ برتر است و چشم انداز ما ماندن در لیگ برتر برای سال اول است. . . هر چقدر هم که این موقعیت را ارتقا دهیم، قطعاً این مهارت بازیکنانم بود. من فردی جاه طلب هستم و اهداف کوتاه مدت ما این است که به محض اینکه در لیگ احساس راحتی کنیم، جایگاه خود را در لیگ برتر ارتقا دهیم.

وی درباره تیم جوانی که در این فصل دارد، خاطرنشان کرد: من همیشه در تمرین با بازیکنان شوخی می کنم و به آنها می گویم اولین بار است که در فلان ورزشگاه بازی می کنی و بازیکنان به من گفتند که دیگر این حرف را نزن، اما حقیقت این است که شاید 90 درصد بازیکنان ما برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می کنند، اما این دلیل بر بی کفایتی آنها نیست. شايد بازيكنان من به دليل عدم شناسايي، دير به اين پست رسيده باشند. آنها فوق العاده، جوان و آینده دار هستند و اگر افتخار نکنند و تلاش نکنند، فردا می توانیم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر در پاسخ به این سوال که هیچ پیشنهادی برای بازیکنانش از تیم های لیگ برتری وجود ندارد، گفت: سعی می کنیم همه بازیکنانمان را تا پایان لیگ حفظ کنیم. اگر پول زیادی به ما بدهند، مذاکره می کنیم. ما به دنبال تقویت منابع مالی خود هستیم. من خودم صد در صد در شمس آذر می مانم. من به قراردادم متعهد هستم. دنیای فوتبال دنیای مذاکره است، ممکن است یک نفر بیاید با مالک باشگاه مذاکره کند و بگوید ما هزار تومان بابت دقت می دهیم، می رویم می فروشیم و بی فروش می مانیم. جایی که بزرگ شدم، کار کردم و با بازیکنانم زندگی کردم را به راحتی نمی فروشم. با باشگاه شمس آذر قرارداد دارم اما چون محبت و ارزش مردم قزوین را احساس کردم خودم را ارزان نمی فروشم و تا زمانی که قرارداد دارم سعی می کنم به قراردادم پایبند باشم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=160629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.