افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
4

نوکیا C22 و نوکیا C32 معرفی شدند. 13

  • کد خبر : 16061
نوکیا C22 و نوکیا C32 معرفی شدند.  13

اچامدی گلوبال روز گذشته از گوشی هوشمند جدید با برند نوکیا رونماردی کی. مدل نوکیا G22 یکی از این موارد است که با بررسی بر پذیرش و دوام طراحی و پیش از این در مطلبی بالا به بررسی ویژگی‌ها و مشخصات آن پرداخته‌ایم است. حال قصد به مرور مشخصات دو گوشی جدید دیگر در سری […]

اچامدی گلوبال روز گذشته از گوشی هوشمند جدید با برند نوکیا رونماردی کی. مدل نوکیا G22 یکی از این موارد است که با بررسی بر پذیرش و دوام طراحی و پیش از این در مطلبی بالا به بررسی ویژگی‌ها و مشخصات آن پرداخته‌ایم است. حال قصد به مرور مشخصات دو گوشی جدید دیگر در سری مقرون به صرفه C معرفی شده و بپردازیم: نوکیا سی 32 (Nokia C32) و نوکیا سی 22 (Nokia C22). با ما در اسمارتک نیوز همراه باشید.

نوکیا C32 اولین گوشی از سری C است که به دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز است و همچنین مطابق با استانداردهای سطح و پوشش شیشه‌ای در جلو و پشت بدن ساخته شده است. هر دو گوشی نوکیا C32 نوکیا C22 دارای IP52 برای محافظت در برابر گرد و غبار و پادشش است.

در جلوی، هر دو مدل از صفحه نمایش ال سی دی 6.5 این با اچ دی پلاس و شیشه خمیده 2.5 بعدی می‌کند می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های مشترک دو گوشی، باتری 5000 میلی‌متری آمپر ساعتی شارژ 10 وات به ادعای شرکت سازنده با معمولی می‌تواند تا سه روز قبل دوام داشته باشد. مدیران نوکیا برای افزایش عمر باتری و مدیریت در صرفه‌جویی انرژی، از فناوری‌های مصنوعی کمک گرفته‌اند.

نوکیا C32

نوکیا C32 دارای اسکنر انگشت در کنار بدنه، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با شب، حالت پرتره و HDR خودکار و همچنین یک دوربین ماکرو اختصاصی 2 مگاپیکسلی است. در قسمت هم یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی وجود دارد که با وجود ماسک نیز به تشخیص چهره کاربر و ساخت قفل قفل گوشی می‌باشد.

تراشه‌ای که نیرو بخشیدن به نوکیا نوکیا C32 انتخاب شده یونیساک یونیساک SC9863A است و کنار آن 3 یا 4 حافظه حافظه رم و 64 یا 128 فضای ذخیره‌سازی داخلی داخلی در امکاناتی که دارای می‌باشد. شایان ذکر که به واسطه وجود شیار کارت اس دی می‌توان فضای ذخیره‌سازی داخلی را داد.

نوکیا C32 سیستم عامل اندروید 13 (نسخه برو) را به پیش فرض اجرا می کند و سازنده متعهد شده است که امنیت سه ماهه را به مدت دو سال برای آن عرضه می کند. این گوشی رنگ‌های زغالی، سبز و صورتی گذاشته شده و قیمت آن از 129 یورو شروع می‌شود.

نوکیا C22

به سراغ نوکیا C22 می‌رویم. در این، پنل شیشه پشتی جای خود به یک پنل پلاستیکی داده اسکنر اثر انگشت هم در همین قسمت شده است. علاوه بر این، در پشت بدنه می‌توان دوربین دوگانه مشاهده کرد که متشکل از اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی است و فلاش فلاش هم در زیر لنزها قرار گرفته است. با وجود کیفیت دوربین پشتی، در جلوی بدنه همان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نوکیا C32 استفاده می‌شود با وجود ماسک نیز تشخیص چهره را انجام داد.

نوکیا C22 از سیستم عامل اندروید 13 (نسخه Go) بهره گرفته شده به همان پردازنده 28 نانومتری یونیساک SC9863A مجهز شده است. علاوه بر این بر، 2 یا 3 حافظه حافظه رم و 64 فضای فضای داخلی نیز برای این فضای ذخیره سازی شده است.

این گوشی در رنگ مشکی و شنی تولید و قیمت آن از حدود 109 یورو شروع می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.