افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

قتل هولناک مرد میانسال با همدستی همسر و دختر سابقش

  • کد خبر : 160604
قتل هولناک مرد میانسال با همدستی همسر و دختر سابقش

سردار علی ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اوایل شهریورماه امسال در پی وقوع یک فقره قتل در منزلی در شمال تهران، رسیدگی به این پرونده توسط تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ. در اولین گام در بررسی میدانی صحنه جنایت مشاهده کردند که فردی 50 ساله غرق در […]

سردار علی ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اوایل شهریورماه امسال در پی وقوع یک فقره قتل در منزلی در شمال تهران، رسیدگی به این پرونده توسط تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ. در اولین گام در بررسی میدانی صحنه جنایت مشاهده کردند که فردی 50 ساله غرق در خون در اتاق خواب منزل به پهلو خوابیده است. در معاینات اولیه جسد، زخم در سمت راست گردن، چهار زخم در سمت چپ قفسه سینه، 15 زخم در ناحیه پشت گردن و پنج زخم در سمت چپ گردن و دست چپ شناسایی شد. پنج زخم در پهلو، سمت چپ سر و علائم دفاعی در مچ دست چپ قربانی مشهود بود.

وی ادامه داد: در مرحله بعدی کارآگاهان در تحقیقات از افراد حاضر در صحنه که جزو همکاران مقتول بودند، متوجه شدند که این فرد در روز حادثه به دلیل مشکلات خانوادگی در محل کار حاضر نشده و برای به همین دلیل نگران او به خانه اش رفتند و با کمک همسایه ها وارد شدند و جسد خون آلود او را یافتند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه خواهر مقتول با حضور در صحنه جنایت مورد بازجویی قرار گرفت، گفت: این فرد در پاسخ به سؤالات کارآگاهان پلیس آگاهی نیز گفت که روز قبل از وقوع حادثه، مقتول در جریان جنایت قرار گرفت. همسر اول که حدوداً 14 ساله بود قبلاً از او جدا شده بود، با دخترش در خانه اش اقامت داشت، همسر دوم مقتول نیز شش ماه از خانه خارج شد و مقتول زندگی مجردی داشته است. در طول این زمان.

وی در ادامه با بیان اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات میدانی و اطلاعاتی متوجه شدند همسر اول متهم به همراه همسر و دخترش در این قتل نقش داشته اند، گفت: کارآگاهان به دخالت همسر اول مقتول پی بردند. و همسرش در قتل، مخفیگاه خود را در غرب تهران شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، با انجام یک حمله و عملیات هماهنگ، زن و شوهر را به همراه دختر مقتول که با و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

ولی پور گودرزی با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: متهم ابتدا منکر هرگونه اطلاع یا دست داشتن در قتل شد اما پس از انجام بازجویی های جداگانه هر سه با ارائه انگیزه و مدارک مستند به مشارکت در قتل اعتراف کردند. . این افراد انگیزه ارتکاب قتل را ارث و دارایی مقتول عنوان کردند که پس از مرگ به تنها دختر وی می رسید. این افراد اذعان داشتند در روز حادثه پنج نفر با تاکسی آنلاین از شمال کشور راهی محل سکونت مقتول در تهران شدند. شوهر اول و همسر سابق مقتول با دو نفر اجیر هماهنگ کرد و سپس به همراه دخترش به محل کار مقتول در یکی از بانک های دولتی شمال تهران رفت و مقتول پس از آن دختر شش ساله خود را دید. ماه ها و من از آنها راضی بودم. میزبان بوده است دختر قرار است در ساعت 13:00 همان روز به همسر اولش برگردانده شود. مقتول پس از صرف ناهار به خواب رفته بود که دخترش قاتلان را به خانه خود دعوت کرد و از خانه خارج شد.

وی در ادامه با بیان اینکه کارآگاهان با اقدامات فنی و کارآگاهی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه دو قاتل دیگر شدند، اظهار داشت: کارآگاهان با اقدامات جامع و مراقبت 24 ساعته دو نفر از متهمان را دستگیر کردند. در دو عملیات غافلگیرانه و هماهنگ در شمال، یکی از شهروندان تهرانی در مسافرخانه ای بازداشت و به اداره دهم پلیس آگاهی معرفی شد. این افراد در بازجویی اولیه منکر شناخت متهم و اطلاع از قتل شدند اما با ارائه انگیزه و مدارک و مواجهه شخصی با متهم به قتل اعتراف کردند و گفتند با شوهر همسر اول مقتول آشنا هستند. از طریق شخصی و تصمیم گرفته شد در ازای دو میلیارد تومب یک نفر را در خانه بکشند. پس از برنامه ریزی در نهایت با کمک دختر مقتول وارد خانه شدند و بعد از اینکه مقتول متوجه حضور آنها شد سعی کرد از دخترش محافظت کند اما نمی دانست که دخترش از خانه خارج شده است و قصد درگیری با او را داشت. با فریاد و مقاومت دو متهم را سرکوب کرد که با چاقو او را کشتند و متواری شدند.

ولی پور گودرزی با بیان اینکه دو نفر از قاتلان به جرم قتل عمد با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند، گفت: همچنین سه نفر از متهمان شامل همسر اول و همسرش به همراه دخترشان. ، به جرم همکاری در ارتکاب قتل روانه زندان شدند و به زندان افتادند.

۲۳۳۲۳۳

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=160604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.