افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

بازیکنان پرسپولیس با هم هماهنگ نیستند/ گل محمدی می تواند تیم را به روزهای اوج برگرداند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 160589
بازیکنان پرسپولیس با هم هماهنگ نیستند/ گل محمدی می تواند تیم را به روزهای اوج برگرداند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس می گوید: چون هماهنگی لازم بین بازیکنان پرسپولیس وجود ندارد، با حضور در اردوهای مختلف داخلی و خارجی می توانید این ضعف را برطرف کنید. بیژن ذوالفقارنسب در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بازیکنان پرسپولیس هنوز هماهنگی لازم را به دست نیاورده اند، اظهار کرد: پرسپولیس در آخرین بازی های خود […]

پیشکسوت پرسپولیس می گوید: چون هماهنگی لازم بین بازیکنان پرسپولیس وجود ندارد، با حضور در اردوهای مختلف داخلی و خارجی می توانید این ضعف را برطرف کنید.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بازیکنان پرسپولیس هنوز هماهنگی لازم را به دست نیاورده اند، اظهار کرد: پرسپولیس در آخرین بازی های خود کمی نامتعادل بازی کرده و شرایط خوبی ندارد، فکر می کنم بازیکنان جدیدی که جذب کرده ما نیستند. هنوز نتوانسته اند هماهنگی کنند و همین موضوع کار مربیان این تیم را سخت کرده و نیاز به زمان دارند تا هماهنگی لازم بین بازیکنان ایجاد شود.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس در حال حاضر در چه پست هایی ضعف دارد؟ وی افزود: تنها ضعف فعلی پرسپولیس ناهماهنگی بازیکنان است که با حضور در اردوهای مختلف داخلی و خارجی می توان این مشکل را برطرف کرد. البته پرسپولیس با مربی ای مثل یحیی گل محمدی که احترام کاملی برای بازیکنان قائل است می تواند در کمترین زمان ممکن این مشکل را حل کند. هماهنگی در فوتبال بسیار مهم و ضروری است و بهترین مربی دنیا هم اگر چنین مشکلی داشته باشد به بن بست می رسد.

ذوالفقارنسب تاکید کرد: پرسپولیس همیشه در نیم فصل دوم موفق‌تر از نیم فصل اول عمل می‌کند زیرا هماهنگی‌های لازم را به دست می‌آورد اما اکنون شرایط این تیم به گونه‌ای است که حتی تیم‌های متوسط ​​لیگ هم بازنده یا مساوی می‌شوند. ، زیرا هماهنگی لازم بین بازیکنان وجود ندارد.

این مربی پیشکسوت تصریح کرد: پرسپولیس با توانایی و استعداد خوبی که دارد می تواند در نیم فصل بازی های خوبی انجام دهد و امتیازات از دست رفته را بازیابی کند به شرطی که هر چه زودتر هماهنگی های لازم بین بازیکنان این تیم برقرار شود. .

ذوالفقارنسب خاطرنشان کرد: گل محمدی چند سالی است که سرمربی پرسپولیس بوده و این توانایی را دارد که این تیم را به روزهای خوب خود بازگرداند. البته این امر زمانی محقق می شود که باشگاه به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان و کادر فنی برای بازگشت این تیم به صدر جدول لیگ برتر عمل کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)